Lauraennala schreef:Culaccino, het viel gelukkig mee, was iedere keer max 3 minuten sprinten. En het weer was echt perfect ja! Kleding had ik goed gegokt, was helemaal prima zo.
Koud was het zeer zeker niet .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Time2Tri schreef:@ Laura , als qua hardlopen alles goed verloopt start ik 19-4 in Mettmann in een duathlon .
5 hardlopen
Bijna 24 km fietsen
2,5 hardlopen
Dan vanaf 27-4 10 dagen trainingskamp Mallorca .
Juni 1/8 triathlon Bocholt
Juli 1/4 triathlon Beesd
Augustus 1/8 triathlon Sassenberg
September olympische triathlon Xanten
September 1/8 triathlon Norderney
Oktober Münsterland Giro 125 km
Lauraennala schreef:Zo dan, dat zijn er nog al wat! Hopelijk blijven de blessures je verder gespaard..
Doubtless schreef:Nee dit is mijn eerste jaar!
Ik start in Veldhoven en eindhoven
culaccino schreef:Zuckerschlecken, mooi woord
Lauraennala schreef:Tjemig wat een training
culaccino schreef:Ah, ik zal eens letten op die vezels. Recept ziet er lekker uit!
Time2Tri schreef:Het was iig lekker mild weer om te fietsen.
_Juudith schreef:culaccino schreef:
Ik denk het wel. Vorig jaar ging ik met 2 meiden, maar ik ben wel in mijn eentje naar een paar clinics gegaan. Sfeer was goed, dus altijd wel iemand om mee te praten. Niemand leek het stom te vinden dat ik geen idee had hoe ik moest terugschakelenIk weet nog niet zeker of ik ga, maar je mag altijd een pb'tje sturen - dan eten we samen een pannenkoek
Oh kijk leuk! Ik ga het seker even in gedachten houden! Thanks!
Sakura789 schreef:Tacx is inderdaad saai, mijn max is altijd een half uur en dan pak ik meestal een ipad erbij met uitzendinggemist. Maar goed, ik hoop dat de Tacx een beetje verleden tijd gaat worden. Afgelopen weekend weer lekker buiten geweest en komende avonden hoop ik ook nog wat te kunnen fietsen bij licht in de avond.
Klein rondje, stelde niet zo heel veel voor (15km), maar wel echt heerlijk! Met Pasen ga ik een langere route uitzoeken, zodat we onze eerste >50km weer kunnen rijden dit jaar. Ik kijk jaloers naar alle trainingsschema's hier, maar goed met fulltime baan en een paard is het soms wel lastig.