maar ben alleen hartstikke bang voor naalden

hoe lossen jullie zulke problemen op

of ook erover getwijfeld net als ik nou doe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kelliej schreef:Ik heb ook een tijdje getwijfeld, maar toen ik hoorde dat ze je tong met koudspray konden verdoven ben ik meteen gegaan
kelliej schreef:Heb sinds vandaag een tongpiercing![]()
Ben echt super blij want wou het al heel lang !
Kan alleen niet zo goed eten
Alleen vind jammer dat je eerst zo een lang staafje er in krijgt, na hoe veel dagen hadden jullie een kort staafje erin en ik moest me mond goed spoelen met 1 of ander spul ( weet de naam niet meer) maar is gewoon speciale mondwater ook goed?
JoeyRosso schreef:ik zou spoelen met dat oplosspul van oral-B. dat werkt echt super, krijgt er alleen een witte tong van, maar das even doorbijten dan maar. ik zou niet teveel gaan experimenteren met andere middeltjes. wat heeft de piercewinkel je aangeraden?
oja, dat lange stangetje kan eruit na ongeveer 8 dagen, da's de gemiddelde tijd dat een tongpiercing nodig heeft om te genezen (is de snelst genezende piercing). en ja het is vervelend dat hij lang is, maar dat komt omdat je tong dik kan worden![]()
succes
PrinCessRomy schreef:kelliej schreef:Ik heb ook een tijdje getwijfeld, maar toen ik hoorde dat ze je tong met koudspray konden verdoven ben ik meteen gegaan
Koudspray zit tussen jullie oren
JoeyRosso schreef:@pony25: ook dat kan inderdaad, maar het is juist goed om het wondje een beetje open te houden, dan geneest het door eigen bloed sneller. althans, dat is mij verteldbij mij geneesde mijn piercing trouwens ook in 3 dagen....
Ketaki schreef:wat is koudspray precies
pony25 schreef:JoeyRosso schreef:@pony25: ook dat kan inderdaad, maar het is juist goed om het wondje een beetje open te houden, dan geneest het door eigen bloed sneller. althans, dat is mij verteldbij mij geneesde mijn piercing trouwens ook in 3 dagen....
Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt maar tegenwoordig zijn ze er achter gekomen dat je de piercing zo veel mogelijk met rust moet laten.
En 3 dagen is onmogelijk, dan is je tong misschien wel weet dunner maar het tunneltje is zeker nog niet dicht
amberp schreef:Ketaki schreef:wat is koudspray precies
een of andere spray die ze op spuiten.. de kou zou je gevoel moeten verdoven..
Maar dat zit inderdaad tussen je oren..
De pijn hoort nou eenmaal bij een piercing
Ketaki schreef:ik wil ook een tongpiercing en heel misschien ook een wenkbrauwpiercing.
maar ben alleen hartstikke bang voor naalden![]()
hoe lossen jullie zulke problemen opgewoon doen en je verstand op nul zetten ofzo.
of ook erover getwijfeld net als ik nou doe
kelliej schreef:amberp schreef:een of andere spray die ze op spuiten.. de kou zou je gevoel moeten verdoven..
Maar dat zit inderdaad tussen je oren..
De pijn hoort nou eenmaal bij een piercing
Waarom zit het tussen je oren? ik voelde hem er niet eens in gaan, voor ik het wist zat ie er allang in.
_Lola_ schreef:Ik heb gister mijn tepel laten piercen..
Nou Auw..Haha,,
En het vervelende is dat ik hem waarschijnlijk over 3 weken opnieuw laat zetten.. Nogmaals Auw..
Tong was echt geen probleem, navel ook en niet zelfs me tattoo was nog beter.. (ookal heeft dat wel erg gejeukt haha)
Maar goed.. Ik kreeg er tijdens het zetten gewoon de slappe lach van.. (dat kwam door mijn AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ) HaHa..
Wie heeft er nog ervaringen met het zetten van een tepelpiercing?
En of iemand dat ook heeft.. Dat ie wat meer naar het tepelhof zit..?
Diana_14 schreef:Auw, die tragus lijkt me zo pijnlijk !