Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X2305 schreef:Ik val even asociaal dit topic binnen, ik ben een stille meelezer sorry!
Ik wandel zo’n 4-5 keer per week flinke rondes bij ons in de omgeving (Overasseltse Vennen / Groesbeekse bos / Zeven Heuvelen route / Mookerheide / Heumensoord) die ik veel voorbij zie komen. Ik ga ook wel eens met de honden naar de Soesterduinen.
Op al deze plekken is de laatste dagen veel vuurwerk afgestoken (zoals bijna overal) en ik heb 1 hond met erge vuurwerk angst. Nu gaat het op zich prima maar ik zou graag voor oudejaarsdag een andere route willen lopen omdat hij dan zo enthousiast wordt altijd dat hij het vaak vergeet dat er vuurwerk is en weer heel snel is afgeleidHebben jullie nog tips voor een leuke fijne wandelplek waar relatief weinig vuurwerk is en je fijn kan lopen met de honden? Mag best een route van anderhalf-twee uur zijn. Het liefst dus wat afgelegen waardoor er weinig hangjeugd op de fiets voorbij komt. Dat is hier in omgeving Nijmegen toch al snel bij de bossen. Bij de vennen viel het mee maar dat rondje kan hij dromen inmiddels. Hij mag erg moe worden (en de ander ook)
Mag een uurtje wel vanaf Nijmegen zijn; wil ook een beetje in de buurt blijven van stal ivm geopereerd paard… fijn deze dagen