Lisette oh dat gevoel herken ik zo erg. Ik baalde ook echt dat ik toen rustiger aan moest doen van de verloskundige. Maar ik merkte wel dat het hielp om mij beter te voelen. Wel gezellig zo met de hondjes op de bank. Hoop dat jij je er ook beter door gaat voelen.
Charlotte veel sterkte, blijft altijd moeilijk zulke dingen. Mooi dat jullie kleine de naam van je vader gaat dragen.
Kiwi wat een mooie gedachte dat je vader en de kleine op dezelfde dag jarig zijn. Heeft zo moeten zijn.
Heerlijk weggeweest op de fiets!

Fijn dat alles goed gegaan is, dan ga je de volgende keer veel ontspannender op weg.
Gnome wow wat een schrik. Gelukkig kon je een echo maken en was alles goed. Je blijft wel kramp en vocht verlies houden dus? Ik hoop ook voor je dat het wat rustiger gaat worden nu. Steeds die schrik en onzekerheid is ook niet fijn.
Azmay wat fijn dat het zo goed gaat!

Wat een mooie foto ook. Dat haar! Wauw ♡
Vervelend die regeldagen! Klinkt inderdaad wel als eentje met dat vele drinken.
Freekieee wat naar van je buik. Goed dat je vandaag dan even je rust pakt. Ik had ook erg veel last van maagzuur, gelukkig hielp de Gaviscon bij mij nog wel. Vervelend is dat hé, dat gevoel in je slokdarm!
MissAnnemijn bij twijfel altijd bellen toch. Beter een keer te veel dan te weinig. Of gaat het inmiddels beter?
De fotoshoot was echt leuk. Hidde deed zó goed mee.

De fotograaf was ook heel fijn, gaf goede tips enz.
We hebben deze twee foto's al van der gekregen en ben hier al zó blij mee.
[ [url=m/0csfiL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WNOKEz.jpg]Afbeelding[/url] ]