Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 23:21

Je kan je nog zo k*t voelen, je kan je fatsoen wel houden tegenover je partner. Het is schandalig hoe hij je behandelt. Punt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 11:07

Sterkte Brit met je schoonvader. Ook voor je partner. Volgens mij sluit hij zich af omdat hij er niet mee om kan gaan. Het ellendige is dat jij je hierdoor ook zo blijft voelen, echt een lastige situatie zo.

Ik kan alleen maar sterkte wensen :(:)

BritHittepit
BatmanBrit

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-25 22:13

Schoonvader is in ieder geval veel beter! Hij is naar de vliegers gaan kijken, was een ‘fly-inn’ en hij wou de vliegtuigen nog eens zien… wij hebben gezorgd dat hij met de wagen goed kon parkeren dat hij alles kon zien vanuit de auto!

Ik en mijn man hebben er niet meer over gepraat, hij heeft enkel gezegd dat ie van me houdt… en ik hou ook van hem maar alles maalt in mijn hoofd.

Gelukkig veel afleiding volgende week, ik ga zondag op eerste onofficiële wedstrijd *\o/*

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-25 08:34

Ik ging dan ook gisteren mijn proefje oefenen en ik ben gevallen #)

Hopelijk terug ok tegen zondag en kunnen we toch starten zondag zondar dat ie te veel spanning/kijkerig is…

Hij had bang van de trailer met de vader van eigenares in, ik had hem er wel langs gekregen maar die trailer stond tussen twee bomen met veel bladeren… en ik kom langs de trailer die al heeuul spannend was en er vliegen 2 duiven weg en een gans waardoor ie omdraaide en er vandoor ging… ik hing ernaast maar dacht dat ik wel terug kon gaan zitten maar na nog een bok moest ik me laten vallen anders had ik de omheining opgegaan maar de piste is dan ook nog met betonblokken afgemaakt dus die wou ik zeker tegemoet zien komen, helaas wel met men laars maar hopelijk is dit op te lossen met een goeie invet beurt!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 08:37

O jee Brit. Dat is pech. Hopelijk valt de schade mee aan je lijf en laats.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 21:40

Oei , dat is niet niks! Dat vind ik best eng wanneer ze er echt vandoor gaan. Ik hoop dat je morgen nog van plek kan. Hoe gaat het met je angst?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-25 22:13

Ben zo goed als direct terug opgestapt, hij kon er niks aandoen… veel paarden zouden hier van schrikken…

Heb nog 2 maal mijn proeven doorgereden.

Mijn linker been ziet van boven tot onder mijn knie blauw, 1 punt onder de knie doet pijn, afwachten wat dat met de laarzen doet… en dan mijn bovenarm blauw, elleboog geschaaft en blauw… rechts hand/pols doet wel pijn… en dan hoofd/nek

Ik heb morgen een afspraak bij de huisdokter, ik moet nog medicatie en eventueel inentingen voor Bali navragen en dan kan alles gecontroleerd worden en kan ik even mij scan nog navragen…

Ik maak me nog altijd zorgen want ze zei aan de telefoon dat de studie enkele punten nakijkt en die zijn stabiel maar daar zijn die verdikkingen van het longvlies niet bij…

Met schoonvader gaat het niet zo goed, gesprek palliatieve team was niet negatief maar ook geen positief gevoel bij de afdeling…

Ik loop ook op de tippen van mijn tenen want ik kwam aan en het eerste wat mijn man zei was: ge moet niet te veel zeggen van die val en da ge zeer hebt he…

Dus ik mag niet ventileren tegen mijn man met zijn ouders erbij en bij mijn man ook niet. Voor medicatie en die inentingen kon ik ook mailen, ik moet toch niet voor een paar blauwe plekken langs gaan… maar ik wil wel op tijd ingeent zijn moest dit nodig zijn…

En door het hele voorval vorige week durf ik ook niet ventileren… ik ben ongerust over mijn longen, ik voel me wel goed en heb ook geen last, behalve rugpijn dan… maar als dat er is, is er iets aan de hand… longontsteking? Toch uitzaaiing? Allergische reactie?… maar hij zegt dat het gewoon niks is en ge moet daar toch ni voor langs gaan…

Dus ik voel me thuis of in de garage niet zo fijn… overigens wel een goed gesprek gehad met schoonvader gisteren en vandaag vroeg hij zelf achter de val…

Namiddag ben ik naar mijn ouders gereden en heb ik wel kunnen ventileren!

Ik ben ook aangekomen van de medicatie… medrol en lyrica… en mijn man heeft al een paar rake opmerkingen gegeven… die doen me echt pijn… ik ben intussen al aan het water gegaan ipv frisdrank, ontzeg me tussendoortjes of s avonds een snack… en waarom? Voor hem? Maar waarom eet en drink ik niet wat ik wil? Wie weet hoeveel tijd ik nog heb?

Ik zit met veel in mijn hoofd en op het paard kan ik dit kwijt. Dus er zal veel moeten gebeuren eer ik niet meer opstap of bang krijg…

Ik was in ieder geval nog blij met de filmpjes van de oefenproef!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 23:21

Heel goed dat je wel je weg vind om te ventileren Britt. Is super belangrijk. Echt jammer dat hij daarin niet kiest voor een partnerschap en dingen samen oplossen en de band tussen man en vrouw zoals die hoort te zijn. Gemiste kans voor hem.

Goed dat je wel je eigen weg volgt qua doktersonderzoeken hoor. Doe wat jij voelt dat nodig is!tis jouw lijf en jouw hoofd. Nooit op iemand anders mening vertrouwen!

En alsjeblieft Britt, neem lekker dat frisdrankje, neem die frieten, neem dat lekkere taartje of wat dan ook. Het leven is veeeeel te kort om je om zulke dingen druk te maken of je man lelijke opmerkingen maakt over gewicht etc etc. Hij is een zak hooi, meer niet. Geniet alsjeblieft van dat soort kleine dingen als een frisdrankje en frietje op zn tijd.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 09:16

Ik vind jouw man best apart reageren …

Is hij het er niet mee eens dat je paardrijdt? Op zijn minst zou hij toch bezorgd mogen zijn, je bent gevallen. Vraagt hij ook daags nadien niet of je pijn hebt van je val?

Het lijkt me ook logisch dat je bezorgd bent om je longen. Hopelijk krijg je daar snel duidelijkheid rond. Kan je daar ook niet expliciet om vragen? Je hebt al kopzorgen genoeg. Het zou toch al opluchten indien je je daarom geen zorgen hoefde te maken, maar dat weet je nu niet.

En je gewicht? Ik mag hopen dat je de opmerkingen van je man fout geïnterpreteerd hebt! Van lyrica kan je in gewicht toenemen ja. Maar je hebt die medicatie nodig voor een beetje comfort. Dat kan toch geen issue zijn?! En enige tijd terug was je zo graatmager dat een paar kilootjes extra erg welkom waren. Ik vind het triest te lezen dat je je geremd voelt om een koekje of een chipje te eten omdat je man een opmerking maakt over een gewichtstoename als gevolg van pijnmedicatie.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-25 10:21

Gij vraagt wel of ik stijf ben maar verder niet veel, hij is wel bezorgd die eerste moment maar verder niet…

We moeten toch een aantal vaccinaties krijgen en ook wat spullen voorzien voor naar Bali te gaan.

Longen heb ik ook gevraagd, dokter maakt zich ook geen zorgen maar is wel blij dat het wordt opgevolgd!

Van die witte vlekjes in mijn hersenen maakte hij zich ook nie direct zorgen.

Dus ben gerustgesteld

Enkel wachten op de foto’s van mijn hand, hopelijk geen breuk want ik wil zondag rijden :D

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-25 19:21

Morgen is het zover!

Ben wel benieuwd of ie weer wat bang gaat zijn of het nu allemaal ok is…

Heb vrijdag een half uurtje overgenomen van de eigenaar haar lesgever voor echt het hogere werk… ze heeft me zo’n fijne tips gegeven en gewoon klein dingen en dat was heel fijn!

Vandaag de proef enkele keren doorgereden en ze gingen goed! Dus goed gevoel.

Alleen mijn lijf wil al niet meer zo mee na 2 dagen achter elkaar dus ik hoop dat in dag 3 toch haal

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-25 21:01

Dat hoop ik ook, kalm aan vanavond, hopelijk een goede nacht en morgen knallen!
Veel plezier en succes

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-25 23:55

Veel plezier en hopelijk doet je lijf goed mee!

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 08:40

Heel veel plezier vandaag!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 09:35

Hopelijk werkt je lichaam mee en heb je een leuke dag!

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 10:03

Succes vandaag en ga ervan genieten!

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 10:09

Heel veel plzier vandaag en natuurlijk succes. Vergeet niet te genieten!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 11:29

Heel veel plezier en succes

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 13:27

Veel plezier vandaag Brit.
Ik las net van je val, zul je altijd zien voor zo iets. Hoe gaat het nu met je been en hand?

Over je partner ga ik het niet hebben.

Wel ga ik zeggen geniet gewoon van de dingen waar je van kunt genieten , hapje drankje what ever. Je hebt genoeg aan de hand gehad dus je moet dat jezelf niet ontnemen.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 16:42

Toi toi vandaag !

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 17:36

Hopelijk ging het goed vandaag en heb je kunnen genieten

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-25 22:04

Het ging heeeeel goed! Ik ben derde geworden! De foto’s volgen nog :D

Iedereen zei dat het heel netjes was en dat ik eigenlijk toch nog hoger geplaatst moest worden maar wat ben ik blij!

Lijfje is wel moe maar door de adrenaline is het besef er vandaag nog niet denk ik!

Mijn man is wel komen kijken en had de tranen in zijn ogen zei hij, gelukkig had ie zijn zonnebril op _O-

Ik moet zeggen dat het thuis wel terug zijn gangetje gaat, maar de situatie van mijn schoonvader maakt het natuurlijk niet makkelijk…

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 22:07

Goed zo! Gefeliciteerd!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 22:14

Geweldig, goed gedaan hoor!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 22:24