Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:56

Emmaa_ schreef:
Als je krachttraining met losse gewichten wil opbouwen zou ik sowieso even een paar keer een personal training lesje nemen. Dan wordt de drempel lager en er wordt op je vorm gelet waardoor je het ook gelijk goed aanleert. Je kan echt heel veel in je lichaam kapot maken en blesseren als je je vorm en coordinatie niet onder controle hebt dus zou echt uitkijken met een halterstang op mn rug slingeren en lekker gaan squatten.

Mee eens, maar je gaf al aan dat je wel de nodige ervaring hebt. Toch is het altijd handig als iemand even mee kijkt :j Zelf corrigeer ik mijn vriend ook nog wel eens en andersom.

Momenteel ben ik echt even heel blij dat mijn knie normaal blijft doen, hier krijg ik namelijk regelmatig last van. Ik squat momenteel weer moeiteloos setjes van 60kg :):) Heel blij mee!

sureido

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:34

Het is meer gebrek aan schema en daardoor de motivatie want zelf een schema maken ben ik een leek in.

Corrigeren is inderdaad echt fijn, als je net even je rug iets rechter moet houden oid! Met apparaten kan niet super veel fout gaan, wel met grond oefeningen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:39

Ik merk dat als ik tussen 2 schema's in zit (omdat een goede vriend van me het in zijn vrije tijd maakt voor me) dat ik minder doe dan ik doe als hij voor me opstelt wat ik moet doen.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:14

Weet iemand hier hoe het zit met het gebruiken van verschillende filialen van de Big Gym? Mijn vriend en ik willen graag gaan sporten bij big gym (zit hier dichtbij en veel) en ik dacht dat je in alle big gyms gewoon kon 'inchecken' maar nu ik nergens antwoord kan vinden.... Begin ik toch te twijfelen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:21

AlwaysH schreef:
Weet iemand hier hoe het zit met het gebruiken van verschillende filialen van de Big Gym? Mijn vriend en ik willen graag gaan sporten bij big gym (zit hier dichtbij en veel) en ik dacht dat je in alle big gyms gewoon kon 'inchecken' maar nu ik nergens antwoord kan vinden.... Begin ik toch te twijfelen!

Even bellen? Maar is eigenlijk bij ketens altijd wel zo. Mijn gym heeft ook meerdere vestigingen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:26

Bij deze mezelf een mooi doel gesteld. -10kg is “losgaan” bij Under Armour.
Nog 1,5 kg te gaan :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:30

MarlindeRooz schreef:
AlwaysH schreef:

Even bellen? Maar is eigenlijk bij ketens altijd wel zo. Mijn gym heeft ook meerdere vestigingen.

Ja, besefte mij net dat ze nog open zijn. :P

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 07:47

AlwaysH schreef:

Kunt overal terecht inderdaad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 08:46

Ik sport niet in een bepaald merk kleding ik heb eigelijk vanalles iets. Nike,adidas, primark, decathlon. Toch vind ik de sportlegging van Nike nog het fijnste zitten.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:05

Lous schreef:
Bij deze mezelf een mooi doel gesteld. -10kg is “losgaan” bij Under Armour.
Nog 1,5 kg te gaan :D

Haha dat is dan wel een motiverend doel!
Ik "mag" pas nieuwe sportkleding kopen als wat ik nu heb echt te groot is geworden.
Mijn eerste sportbroek ligt inmiddels werkloos in de kast (afzakkende broek tijdens warming-up is echt niet handig ofzo :+ , maar had er nog 1 die nog meer elastisch is en een tunnelkoordje heeft, dus die past nog.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:21

AlwaysH schreef:

Ja, je kan naar alle Big Gyms !

Pfff, ik ben een beetje gefrustreerd. Heb een tijdje mn kcal omhoog gegooid zodat ik meer spier kon opbouwen, dus toen zat ik rond de 2400 kcal per dag. Nu wil ik mn vetpercentage omlaag dus heb ik mn kcalinname weer omlaag gedaan. Zit nu op de 1850 en dat leek me prima om gewicht/vet mee te verliezen, maar ik ben gewoon 2 kg aangekomen -O- Misschien toch minder op de weegschaal letten, want ik zie wel kleine verschillen al in mn lichaam zelf, maar dit werkt toch niet heel motiverend :=

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:26

Super! Dan gaan we daar maar weer heen. het abonnement 'onbeperkt' is het goedkoopste toch?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:27

AlwaysH schreef:
Super! Dan gaan we daar maar weer heen. het abonnement 'onbeperkt' is het goedkoopste toch?

Volgens mij is er ook een samen abonnement? Neem aan dat je dan gewoon tegelijk kan ook, is wel goedkoper.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:29

Samen kan alleen als je op hetzelfde adres woont. Ik ben achttien en woon dus nog thuis.
Dus die optie is niet mogelijk.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:47

AlwaysH schreef:

Ik sport in de daluren voor 13 euro pm. Is net iets omhoog gegaan ivm de btw.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:49

Daluren red ik niet helaas. Ik moet echt 's avonds en in het weekend.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:00

Ik mag morgen weer sporten. Word er gewoon wat down van als ik een paar dagen niet kan. Zaterdag kan ik ook niet dus ik stel mijn nieuwe schema maar even een weekje uit.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:03

Inge down als in je voelt je echt ellendig als je niet kan of je mist wat voor je gevoel?

Hier gister wat aangerommeld weer, kan niet veel vanwege hand maar die gaat de goede kant op. Enige is mijn buikspieren worden nu meer getraind, au. :+ Vier keer tien herhalingen voor twee oefeningen benen gedaan en cross trainer nu drie keer twee minuten voor en achteruit. Knie en enkel moeten langzaam wennen en hartslag laag blijven. Vandaag dag rust morgenvroeg weer poging tot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:07

ingedebruijn schreef:
Ik mag morgen weer sporten. Word er gewoon wat down van als ik een paar dagen niet kan. Zaterdag kan ik ook niet dus ik stel mijn nieuwe schema maar even een weekje uit.

Ik snap je wel ja, ik wordt er ook heel onrustig van...
Ik heb een doel wat ik voor een bepaalde tijd moet halen, en het liefst ga ik 2x per dag... Maar mijn lijf roep dat ik rus moet nemen (als in dat ik extreem moe ben) maar heb daar gewoon geen tijd voor :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:26

Voor zover zo’n apparaat goed kan meten :') het is iig een richtlijn (en ik sport gemiddeld echt wel zo’n 4 keer in de week, vaak meer en ben misschien hooguit een week helemaal niet gegaan) :):)

Afbeelding

#ikwilstrakdezomerin

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:41

karuna schreef:
Inge down als in je voelt je echt ellendig als je niet kan of je mist wat voor je gevoel?

Hier gister wat aangerommeld weer, kan niet veel vanwege hand maar die gaat de goede kant op. Enige is mijn buikspieren worden nu meer getraind, au. :+ Vier keer tien herhalingen voor twee oefeningen benen gedaan en cross trainer nu drie keer twee minuten voor en achteruit. Knie en enkel moeten langzaam wennen en hartslag laag blijven. Vandaag dag rust morgenvroeg weer poging tot.

Ik mis dan de ontspanning na het werk en mijn studie. Kan dan nergens even mijn hoofd leeg maken dus dan komt alles wat op me af. Maar morgen mag ik weer :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:41

Dreamy schreef:
Voor zover zo’n apparaat goed kan meten :') het is iig een richtlijn (en ik sport gemiddeld echt wel zo’n 4 keer in de week, vaak meer en ben misschien hooguit een week helemaal niet gegaan) :):)

[ [url=m/vGXO5g.png]Afbeelding[/url] ]

#ikwilstrakdezomerin

Gaat hartstikke goed toch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:43

Goed bezig!! Jij sport ook bij sportcity?
Ik heb iedere 6 weken een meting op dat apparaat. Geen idee hoe precies die is maar als ik constant een daling zie in minn vetmassa kan ik er iniedergeval vanuit gaan dat het daadwerkelijk gedaald is.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 14:23

Jup :j ik wil volgende maand nou dan weer meten, ben net een weekje bezig met alle gewichten opgooien en nieuwe dingen, dus ben benieuwd wat het over een maandje heeft gedaan :))

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:10

Met die meting bij ons zeggen ze ook elke 4 weken.
Vrees alleen dat komende x ik meer vet heb. hahahaha.
Iets met eten...