Heb me al paar keer gemeld in het verleden maar elke keer onderbroken door blessures en afgelopen jaar mijn verhuizing. Dus lees al maanden stilletjes mee.
Grappig supervier, ik woon nu groessen! We zijn een soort van buren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Venthe schreef:Stille meelezer hier
Heb me al paar keer gemeld in het verleden maar elke keer onderbroken door blessures en afgelopen jaar mijn verhuizing. Dus lees al maanden stilletjes mee.
Supervixen schreef:Venthe schreef:Stille meelezer hier
Hee leuk! Groessen is zo'n leuk dorp.
Keertje samen lopen als het weer lekker gaat?
_Lobke_ schreef:Hoe vinden jullie wedstrijden in de buurt? Soms per toeval zie ik iets op FB maar is hier ook een officieel platform voor?
_Lobke_ schreef:Hmm ligt het aan mij of zijn er in Friesland bijna geen hardloopwedstrijden?
Esther: spannend toetsweek succes!
liespower94 schreef:_Lobke_ schreef:Hmm ligt het aan mij of zijn er in Friesland bijna geen hardloopwedstrijden?
Esther: spannend toetsweek succes!
Jawel hoor, best wel wat rond Sneek.
Ik woon net in Overijssel maar hier in de buurt heb je ook regelmatig wat en anders net over t randje naar Drenthe!
Edit: 4 mei is de ronde van oranjewoud! Misschien is dat interessant? Dan loop ik ook!