Ook van mijn kant kan je een kaartje verwachten!! Zal Birdie zo een pb sturen voor je adres
Hopelijk kan de pomp je helpen nog fijne en vooral pijnvrije dagen te hebben
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Als je op de morfine reageert als mn vader (hij werd zo jolig dat de palliatieve sedatie die eigenlijk opgestart zou worden acuut gestaakt werd, we hebben toen met zn allen een film gekeken op de "sterfkamer" van de ic met genoeg flauwe grapjes) , vermoed ik dat je ons nog wel meer gaat verrassen. Stiekem hoop ik daar een beetje op
Laurora schreef:Het spijt me voor het gebruik van het reis metafoor, het is ook zo moeilijk iets zinnigs te zeggen, de meeste mensen die ik ken in jouw situatie flippen hem helemaal bij het woord dood -al ben jij natuurlijk niet de meeste mensen
Ik begrijp wel dat je het vervelend vind, de dood is niet romantisch of mooi of leuk, hoe je het ook noemt.
Mo_86 schreef:Laurora schreef:Het spijt me voor het gebruik van het reis metafoor, het is ook zo moeilijk iets zinnigs te zeggen, de meeste mensen die ik ken in jouw situatie flippen hem helemaal bij het woord dood -al ben jij natuurlijk niet de meeste mensen
Ik begrijp wel dat je het vervelend vind, de dood is niet romantisch of mooi of leuk, hoe je het ook noemt.
Precies dit. Ik heb ook de reis-metafoor aangehaald, maar je hebt natuurlijk gelijk. T blijft k met peren, veel te vroeg stervende aan een vreselijke ziekte. Maar vind maar eens de juiste woorden...
Moest wel stiekem om je opmerking lachen. Lekker nuchter weer. En ook nog even worstenbroodjes bakken. Ach ja waarom ook niet
Hopelijk heb je de pomp in huis inmiddels en geeft het wat verlichting
Mo_86 schreef:Laurora schreef:Het spijt me voor het gebruik van het reis metafoor, het is ook zo moeilijk iets zinnigs te zeggen, de meeste mensen die ik ken in jouw situatie flippen hem helemaal bij het woord dood -al ben jij natuurlijk niet de meeste mensen
Precies dit. Ik heb ook de reis-metafoor aangehaald, maar je hebt natuurlijk gelijk. T blijft k met peren, veel te vroeg stervende aan een vreselijke ziekte. Maar vind maar eens de juiste woorden...
Moest wel stiekem om je opmerking lachen. Lekker nuchter weer. En ook nog even worstenbroodjes bakken. Ach ja waarom ook niet
Hopelijk heb je de pomp in huis inmiddels en geeft het wat verlichting