[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 19:58

Drunksheep schreef:
Ah dat is helemaal leuk! Ik vind het ook erg mooi staan bij je simpele ringetje zo :D helemaal als je er zo lang mee moet doen ivm genezen is het fijn als het gelijk heel mooi is. En Anatometal heeft goede kwaliteit sieraden.

Mijn vaste piercer is Eva (vrouw met dreads), zij heeft me echt over mijn angst voor piercen heen geholpen ook :))

Links was mijn oor nog saai. Daar draag ik één simpel ringetje, aan de andere kant drie. Zo is het mooi in balans. Meestal piercen ze standaard sieraden, daarom ben ik blij dat ik destijds om advies heb gevraagd. Nu is het lange genezen niet zo erg :D

Dat is fijn! Ik heb gelukkig de naald niet gezien, anders had ik vast anders gepiept :'). Zal de volgende keer op zetten of ik haar zie.

Drunksheep

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:46

Hij zit *\o/*
Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:21

Gaaf zeg!! Mooi sieraad ook <3

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 23:18

Zeker mooi!!

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 23:26

Heel mooi <3

Ik twijfel ook zo erg over een conch. Vind hem heel gaaf, maar met mijn helix heb ik echt lang elende gehad. Hoor wel vaak mensen zeggen dat conch minder vervelend is dan een helix met zetten en de genezing. Hoe ervaarde jij het piercen?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 00:27

Thanks <3

Ik vond het wel meevallen, maar wel pijnlijker dan m'n daith. Maar de 'napijn' vind ik tot nu toe wel een stuk heftiger dan m'n andere piercings :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 01:20

Ik ga nog daith rechts laten zetten binnenkort!

Ook een tragus, maar twijfel over rechts of links, wat jullie? :)

Zag op facebook shop die tot met 31 oktober piercings voor 20€ doet. Volgens collega hele goede!!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 05:42

Conch is bij mij de enige waarvan ik de neiging heb om hem er nu uit te halen.. na bijna 2 jaar doet hij nog steeds moeilijk en ik heb wildvlees groei..
Wil als laatste optie nog een korter staafje proberen voor wat meer rust ( hoop ik dan := )

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 08:25

xLianneeee schreef:
Heel mooi <3

Ik twijfel ook zo erg over een conch. Vind hem heel gaaf, maar met mijn helix heb ik echt lang elende gehad. Hoor wel vaak mensen zeggen dat conch minder vervelend is dan een helix met zetten en de genezing. Hoe ervaarde jij het piercen?

Qua zetten vond ik conch echt wat vervelender dan mn helixen, tragus en forward helix. Maar met genezen was de mijne weer super braafjes.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 08:48

Ik heb echt zoveel problemen met genezen met mijn daith dat ik er soms over twijfel of ik hem er niet gewoon uit moet halen... was zo erg dat ik al bij de huisarts ben geweest, want was bij de piercer geweest en moest smeren met een zalf en dan zou het weggaan. Niet dus, moest ik langskomen bij de huisarts maar die zei dat het geen kwaad kon dat ik me alleen moest afvragen of ik hem wil laten zitten -O-
Nu issie wel weer redelijk rustig..... maar echt wat een bitch. Mijn tragus gaat daarin tegen eigenlijk wel gewoon prima.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 09:05

Wat vervelend van je daith! Hoe lang heb je hem? En wat voor zalf moest je smeren van je piercer?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 09:10

5 juli issie gepiercd.... fusidinezuurcreme, alleen maar te krijgen op recept bij de huisarts. Huisarts zei ook dat, dat eigenlijk het enige is wat ze voorschrijven.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 09:42

Ik heb gisteravond een daith laten zetten. Mijn kraakbeen was erg taai en ze moet wel even flink doorduwen. Sinds 2 uurtjes voelt heel mijn kaak en jukbeen stijf en dof. Ook trekt het door naar mijn oog. Iemand dat ook gehad? Piercing ziet er verder goed uit en heb er niet veel last van.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 09:46

lightmorebh schreef:
Ik heb gisteravond een daith laten zetten. Mijn kraakbeen was erg taai en ze moet wel even flink doorduwen. Sinds 2 uurtjes voelt heel mijn kaak en jukbeen stijf en dof. Ook trekt het door naar mijn oog. Iemand dat ook gehad? Piercing ziet er verder goed uit en heb er niet veel last van.

Klinkt niet goed, heb ik in de zaak nog nooit meegemaakt na het zetten van de Daith.
Ik zou hier wel even een extra check op laten doen door de huisarts *en niet de piercer.

Kraakbeen is sowieso erg dikkig en moeilijker om doorheen te komen dan een normaal stukje huid/vlees.
Maar het doffe gevoel..
In onze winkel zouden we je doorverwijzen naar je huisarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 09:48

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:18

Hebben jullie een handigheidje voor het sluiten van een ringetje. Het balletje gaat er makkelijk uit en moet je er zo tussen schuiven/klikken, maar dat gaat best lastig. Ben al aant oefenen, want als ik het erin doe is het dichtmaken nog lastiger. Iemand ervaring?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:25

Even oefenen..
Het puntje onderop het balletje op het puntje van het ringetje zetten, dan kun je hem erin schuiven..
Is een handigheidje waar je even vaardig in moet worden :J

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:36

Ik denk dat ik vanmiddag mijn neus wil laten piercen.. iemand nog tips en trucs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:54

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:25

Ik heb onwijs last van m'n snug.. Een dikke vochtbult aan zowel de binnen als de buitenkant en een vreselijk dik oor |o

Probeer er maar zo weinig mogelijk aan te zitten behave elke dag het zoutbadje :x

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:48

Ik heb mijn industrial eruit gehaald. Werk met hout, dus heel veel stof en zaagsel + hele dag een koptelefoon op. Elke dag na het werk helemaal dik oor, etteren, bloeden, korsten en pijn. Na het weekend was ie altijd helemaal rustig.
Vanalles geprobeerd qua behandeling wat ook effectief hielp, maar na een dag of twee werken was alles weer om zeep |o .
Wat een vuil en etter kwam daar uit zeg _/-\o_ . Nu drie dagen eruit, oor is niet meer dik, doet geen pijn meer, ettert/bloed niet meer. En heb gewoon al de hele week mn koptelefoon op zonder pijn :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:33

ManonGrr schreef:
Ik heb onwijs last van m'n snug.. Een dikke vochtbult aan zowel de binnen als de buitenkant en een vreselijk dik oor |o

Probeer er maar zo weinig mogelijk aan te zitten behave elke dag het zoutbadje :x

Herkenbaar. Ik heb hem na ruim 1,5 jaar uitgehaald. Was er helemaal klaar mee. Altijd gezeur met dat ding! Wat een opluchting dat hij eruit was. Kon ineens gewoon weer aan m'n oor zitten, zonder dat ik direct een pijnscheut erdoor had. Nu gewoon in plaats van de Snug een normale high earlobe piercing! :)

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:52

Hij zit al! :j heel blij mee!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 17:11

xLianneeee schreef:
Heel mooi <3

Heel persoonlijk. Helix vond ik niet pijnlijk, tragus gemene prik, conch ook.
Van helix een jaar last gehad, tragus 2 jaar en mijn conch heb ik nu 5 weken (waarvan 1 weekje poedersuiker door een kopstoot).

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:21

Toch maar septum laten piercen vanavond :')