Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Dominique schreef:Jeutje wat komen er gave tat's voorbij zeg!!
Ik zit in dubio, enerzijds wil ik iets op mijn binnenkant bovenarm, iets groots met dotwork en geometrische vormen met een dier erin verwerkt. Anderzijds iets op diezefde plek wat staat voor mijn ouders en mij. Ik dacht aan een maan, zon en een ster. Maar misschien is dat 'afgezaagd', oke dat klink wel gemeen maar zo bedoel ik het niet!![]()
Of 3 rozen.. Maar mijn vriend wilt ook al 4 rozen en ik wil niet met hetzelfde als hem lopen.
Ik kom er even niet uit, iemand leuke tips dus?
xTiffani schreef:Wauw wat gaaf die uil! En die naam Vigo is ook heel gaaf gezet, mag ik vragen welke stijl lettertype dat is?
En ik heb nu een tattoo links dus de volgende moet sowieso rechts![]()
Ik zou graag de tekst; never regret anything what once make you smile (uiteraard de grammatica etc moet ik nog na laten kijken) op mijn onderarm willen, ribben vind ik ook heel gaaf maar ik ben niet tevreden over mijn buik.
Wie weet waar ik mooie lettertypes kan vinden? Ik heb al gekeken op google bij fonts enzo maar dat komt niet dicht bij van wat ik wel mooi vindt.
Anoniem schreef:_Dominique schreef:Jeutje wat komen er gave tat's voorbij zeg!!
Ik zit in dubio, enerzijds wil ik iets op mijn binnenkant bovenarm, iets groots met dotwork en geometrische vormen met een dier erin verwerkt. Anderzijds iets op diezefde plek wat staat voor mijn ouders en mij. Ik dacht aan een maan, zon en een ster. Maar misschien is dat 'afgezaagd', oke dat klink wel gemeen maar zo bedoel ik het niet!![]()
Of 3 rozen.. Maar mijn vriend wilt ook al 4 rozen en ik wil niet met hetzelfde als hem lopen.
Ik kom er even niet uit, iemand leuke tips dus?
Waarom zou je zelf geen 3 rozen mogen nemen? Elk lichaam is toch anders en zelfs rozen kunnen zo onwijs van elkaar verschillen. Denk aan kleur rozen of juist zwart wit. Realistisch of juist niet. Het zelfde als je vriend hoeft het dus niet te worden![]()
En als jij een ster, maan en zon leuk vind. Who cares of het is afgezaagd. Je kan er zelf iets moois van laten maken
Ik had zelf al 3 dingen in mijn hoofd en wil na de zomer denk ik mijn tweede ding laten uitwerken
Misschien een 'dom' vraagje, gaat elke tattoo vervellen of hebben sommige van jullie dat niet gehad?
xTiffani schreef:Wauw wat gaaf die uil! En die naam Vigo is ook heel gaaf gezet, mag ik vragen welke stijl lettertype dat is?
Ik zou graag de tekst; never regret anything what once make you smile (uiteraard de grammatica etc moet ik nog na laten kijken) op mijn onderarm willen, ribben vind ik ook heel gaaf maar ik ben niet tevreden over mijn buik.
Wie weet waar ik mooie lettertypes kan vinden? Ik heb al gekeken op google bij fonts enzo maar dat komt niet dicht bij van wat ik wel mooi vindt.
goldenarrow schreef:xTiffani schreef:Wauw wat gaaf die uil! En die naam Vigo is ook heel gaaf gezet, mag ik vragen welke stijl lettertype dat is?
"Never regret anything that once made you smile."
En inderdaad op dafont.com heb je heel veel toffe lettertypes!