[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 14:33

Mooi Patrice!
Echt strak,lijkt wel gefotoshopt zo netjes!

patrice02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 14:57

Dank je! Hij ziet er inderdaad erg rustig uit gezien hij gister middag gezet is, foto is van twee uur na het zetten ben er erg blij mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:16

Jeutje wat komen er gave tat's voorbij zeg!! :oo

Ik zit in dubio, enerzijds wil ik iets op mijn binnenkant bovenarm, iets groots met dotwork en geometrische vormen met een dier erin verwerkt. Anderzijds iets op diezefde plek wat staat voor mijn ouders en mij. Ik dacht aan een maan, zon en een ster. Maar misschien is dat 'afgezaagd', oke dat klink wel gemeen maar zo bedoel ik het niet! :D

Of 3 rozen.. Maar mijn vriend wilt ook al 4 rozen en ik wil niet met hetzelfde als hem lopen.

Ik kom er even niet uit, iemand leuke tips dus? :))

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:19

Je hebt 2 bovenarmen he :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:20

Haha jawel, maar voor nu bedoel ik. Ik heb rechts op mijn ribben er een, en wil nu iets links. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:24

_Dominique schreef:

Ik zit in dubio, enerzijds wil ik iets op mijn binnenkant bovenarm, iets groots met dotwork en geometrische vormen met een dier erin verwerkt. Anderzijds iets op diezefde plek wat staat voor mijn ouders en mij. Ik dacht aan een maan, zon en een ster. Maar misschien is dat 'afgezaagd', oke dat klink wel gemeen maar zo bedoel ik het niet! :D

Of 3 rozen.. Maar mijn vriend wilt ook al 4 rozen en ik wil niet met hetzelfde als hem lopen.

Waarom zou je zelf geen 3 rozen mogen nemen? Elk lichaam is toch anders en zelfs rozen kunnen zo onwijs van elkaar verschillen. Denk aan kleur rozen of juist zwart wit. Realistisch of juist niet. Het zelfde als je vriend hoeft het dus niet te worden ;)

En als jij een ster, maan en zon leuk vind. Who cares of het is afgezaagd. Je kan er zelf iets moois van laten maken :)

Ik had zelf al 3 dingen in mijn hoofd en wil na de zomer denk ik mijn tweede ding laten uitwerken :D

Misschien een 'dom' vraagje, gaat elke tattoo vervellen of hebben sommige van jullie dat niet gehad?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:24

Mijn tattoo ging niet vervellen :)

Mooi, die met de Franse tekst! Netjes gezet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:36

Ik heb ook al een tattoo links maar mijn volgende wil ik ook links. Voelt zo onnatuurlijk. :') alsof ik dan uit evenwicht ben ofzo.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:38

Wauw wat gaaf die uil! En die naam Vigo is ook heel gaaf gezet, mag ik vragen welke stijl lettertype dat is?

En ik heb nu een tattoo links dus de volgende moet sowieso rechts :')

Ik zou graag de tekst; never regret anything what once make you smile (uiteraard de grammatica etc moet ik nog na laten kijken) op mijn onderarm willen, ribben vind ik ook heel gaaf maar ik ben niet tevreden over mijn buik :x.

Wie weet waar ik mooie lettertypes kan vinden? Ik heb al gekeken op google bij fonts enzo maar dat komt niet dicht bij van wat ik wel mooi vindt.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:42

xTiffani schreef:
Wauw wat gaaf die uil! En die naam Vigo is ook heel gaaf gezet, mag ik vragen welke stijl lettertype dat is?

Ik zou graag de tekst; never regret anything what once make you smile (uiteraard de grammatica etc moet ik nog na laten kijken) op mijn onderarm willen, ribben vind ik ook heel gaaf maar ik ben niet tevreden over mijn buik :x.

Wie weet waar ik mooie lettertypes kan vinden? Ik heb al gekeken op google bij fonts enzo maar dat komt niet dicht bij van wat ik wel mooi vindt.

Op www.dafont.com kan je heel veel vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:52

Anoniem schreef:
_Dominique schreef:

Waarom zou je zelf geen 3 rozen mogen nemen? Elk lichaam is toch anders en zelfs rozen kunnen zo onwijs van elkaar verschillen. Denk aan kleur rozen of juist zwart wit. Realistisch of juist niet. Het zelfde als je vriend hoeft het dus niet te worden ;)

En als jij een ster, maan en zon leuk vind. Who cares of het is afgezaagd. Je kan er zelf iets moois van laten maken :)

Ik had zelf al 3 dingen in mijn hoofd en wil na de zomer denk ik mijn tweede ding laten uitwerken :D

Misschien een 'dom' vraagje, gaat elke tattoo vervellen of hebben sommige van jullie dat niet gehad?

You are so right. :=

Je hebt helemaal gelijk idd.

Mijne is een beetje verveld, die van mijn vriend dan weer niet!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:58

Er zijn zo te zien weer mooie dingen gezet de laatste tijd!

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:37

Ingeeu schreef:
Ben er erg blij mee, is gezet door Kaye van Inkbrothers & Beautybar in Drempt.

[img]m/MQBQWL.jpg[img]

Mooi! Gave plek !!

Ben er toevallig afgelopen zaterdag ook geweest maar dan bij kyo..

Net gezet :

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 19:27

Tof maartje! Heel apart en onwijs gaaf! Hoe ben je op dit ontwerp gekomen? :D

Thanks Tiffani!

Oe dan hoop ik dat de mijne ook niet gaat vervellen O:) zijn daar magische truckjes voor ~~}>

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 19:28

Dankje laughterline! Ga eens kijken.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 20:29

xTiffani schreef:

"Never regret anything that once made you smile." :)

En inderdaad op dafont.com heb je heel veel toffe lettertypes!

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 20:37

goldenarrow schreef:
xTiffani schreef:

"Never regret anything that once made you smile." :)

En inderdaad op dafont.com heb je heel veel toffe lettertypes!

Bedankt :D

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:06

Er komen weer prachtige dingen voorbij :j !!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 23:54

Ik heb eerder al eens gepost toen ik vorig jaar een nieuwe tattoo had laten zetten en nu is het weer zover :D

Ik heb er nu dus inmiddels 3 en twijfelde lang over een nieuwe. Het idee spookte al langer door mijn hoofd maar kreeg lange tijd geen vorm.
Na een heftige week heb ik gisteren de knoop door gehakt en Black Bear benaderd. Ze zijn helemaal enthousiast en ik daardoor ook (nog meer) *\o/*

Vandaag een mail gestuurd met mijn exacte wensen, ze gaan proberen me in oktober in te plannen. Ik wil graag twee pijlen met daarin/omheen verschillende symbolen verwerkt die staan voor de weg die ik de afgelopen jaren afgelegd heb.
De komende maanden worden niet makkelijk en deze tattoo's staan voor een nieuwe stap en tevens afsluiting van een periode en zal de kers op de taart van mijn tattoo's worden. Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan maken <3

Ik twijfel alleen nog over de plek. Al mijn tattoo's zijn semi-onzichtbaar, eentje kun je zien afhankelijk van welke kleding en hoe ik mijn haar heb. Enerzijds zou ik ze op mijn bovenbenen willen anderzijds binnenkant bovenarm want ergens wil ik ze juist laten zien. Ik denk ook dat binnenkant bovenarm ook redelijk makkelijk te bedekken is. Maar heb nog even om me te bedenken gelukkig ;)

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 00:12

xTiffani schreef:

Dat is lettertype Signerica ^^

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 15:38

7 juli om 19:00 mag ik ook weer. :D
Het tattoeage nummer van mijn paard laten zetten! *\o/*

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 15:39

Ik mag 4 november whoop whoop *\o/*

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 16:11

Ik lees al een hele poos stilletjes mee, en zit er iedere keer mee in mijn hoofd dat ik ook een tatoeage wil. Twijfel alleen heel erg wat voor iets ik wil dus daar blijf ik nog langer over brainstormen. Ik wil iets paard-gerelateerd maar toch heel subtiel en fijntjes. En eigenlijk moet mijn eigen paardje erin verwerkt zijn natuurlijk. Zat te denken aan een soort stukje haar. Dus een stukje paardenstaart in de kleuren van m'n pony. Maar ik ben bang dat zoiets niet mooi zal worden. Ik hou Facebook, Pinterest en internet goed in de gaten of er iets is wat een beetje bij het zelfde idee komt. Maar ik vind veel al snel te groot of grof worden. :o

Mijn idee is dan nog te pril om echt een stap naar een tatoeëerder te zetten. Daar moet ik nog even moed voor verzamelen. Maar het was wel onderhand tijd om hier eens te gaan reageren. Dus vandaar mijn berichtje. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 17:04

Captain schreef:
7 juli om 19:00 mag ik ook weer. :D
Het tattoeage nummer van mijn paard laten zetten! *\o/*

Wat ontzettend gaaf!!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 18:02

Dank je! :D Nu de struggle.. Welk lettertype? :') Denk de eerste of de tweede.. De onderste is zeg maar zoals het bij hem getatoeëerd is maar denk dat dat een beetje te lomp wordt en misschien snel lelijk uit loopt?
Afbeelding