Ik heb in september een anker laten zitten, met name als aandenken aan m'n vader.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Aranel schreef:Ik sta al een hele tijd op het punt om Iris van Kynst te mailen maar ik durf om de èèn of andere reden niet haha.
Mijn idee nu is om het hondenpootje op mijn schouder wat uit te breiden met wat bloemen erbij, ook in zwart wit. Maar ik ben bang dat het niet bij elkaar past. Hoewel ik ook wel weer weet dat Iris er iets van kan maken. Zucht, twijfel twijfel
purple schreef:Ik heb een tattoo op de binnenkant van mijn onderarm, richting mijn elleboog. Hij is ongeveer 10-15 cm lang en 1.5-2 cm hoog, maar het valt veel mensen niet op, ik denk dat de plek die jij zeg ook niet heel opvallend is hoor![]()
En mensen zijn tegenwoordig veel "toleranter" als het om tattoo's gaat, denk ik
Solleke_Noah schreef:Valt ook te zien in welke branche je aan de slag wilt! Ik werk net twee weken op m'n nieuwe job en mijn baas merkte vandaag pas m'n tattoo op(binnenkant onderarm, met vrij veel kleur). Hij had er ook geen enkel probleem mee.
Courses schreef:Na een tijd afwezig en plannen ben ik vandaag eindelijk onder de naald geweest bij Mandy Denise van FearlessSuper blij mee, ben alleen heel benieuwd hoe die eruit ziet als 'ie helemaal geheeld is!
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54A50C18
_Micha_ schreef:Friem ik vind die van jou echt zo geweldig gaaf. Ik haat normaal dingen op een onderrug. Maar die van jou is zo mooi en benadrukt je figuur echt zo positief. Ik kan niet wachten tot ie af is!