Het went ja De havermout smaakt nog steeds nergens naar en die eerste keer had ik er niets doorheen gedaan en ik had het veel te dik gelaten waardoor ik er echt op moest kauwen. Met genoeg andere lekkere èn gezonde toevoegsels gaat het vanzelf beter smaken Mijn collega's keken me van de week ook heel gek aan toen ik met een bakje havermout ging lunchen terwijl zij aan de boterhammen zaten. Ik heb het volgens mij wel 5 keer moeten uitleggen hahaha.
Monster_tos
Geplaatst: 30-01-13 10:30
Ga vanavond dag 10 nog een keer doen, gister ging het zo flut, zo wil ik het niet afsluiten. Was vanochtend een halve kilo kwijt in 10 dagen, niet echt motiverend Ga morgen meten! Hopen dat dat wat meer is.
Havermout lijkt mij echt helemaal niks Ik blijf lekker bij mijn bakje magere kwart 's ochtends!
Diane_
Geplaatst: 30-01-13 10:30
Mag ik vragen wat nu het voordeel is van met havermout ontbijten? Ik ontbijt gewoon met mijn boterhammetjes en heb ook eigenlijk helemaal geen zin om dat te vervangen door iets anders. Is het echt zoveel gezonder? En Brinta dan bijvoorbeeld?
Ja, havermout is ontzettend gezond. Omdat havermout en brinta complexe koolhydraten zijn, geven zij langer energie en kost het je lichaam meer om deze te verbranden. Daarnaast heb je langer het "vol" gevoel en er zitten nauwelijks iets in aan calorieën. Op mijn pak havermout staat dat er in een portie pure havermout van 40 gr. zo'n 140 calorieën zitten. Hieronder staat nog het één en ander beschreven over havermout: http://www.gezond-en-fit.nl/voeding/havermout_superfood.html
Winged
Geplaatst: 30-01-13 10:42
Even wat ik zoal kon vinden. Geloof dat je beter de dvd's kan halen, makkelijker dan dit zoekwerk
30 Day Shred dag 1 t/m 10 level 1 dag 11 t/m dag 20 level 2 dag 21 t.m 30 level 3
Aah, bedankt voor je link! Ik heb nog wel Brinta staan hier, maar dat kan ik dus ook gebruiken. Wie weet dat ik het af en toe als afwisseling ga eten. Ik ben nog te gek op boterhammen om dat helemaal niet meer te eten, haha.
Jaaa, supergoed Phormicola! Mooie resultaten! 5 kg, dat is echt veel! Supergoed. Heb je nu alleen maar de Shred gedaan en gezond gegeten en daar ben je 5 kg mee kwijt?
De resultaten zijn niet veranderd de afgelopen dagen en ik heb niet heel level 3 met 5kg gestoeit
dito
Geplaatst: 30-01-13 11:06
jeetje wat een goede resultaten lees ik zeg!! echt super ik ga zo nr 3 doen van level 1 ben net terug van uurtje zwemmen dus doe het er zo maar gelijk achteraan!
Jolien87
Geplaatst: 30-01-13 11:10
Ik ga vanmiddag 2 kg. gewichtjes halen bij de Perry Sport. Ik merk dat ik te weinig moeite moet doen met de 1 kg.