Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
afbmchek schreef:Maar Emily, als je hele dagen thuis zit zul je je echt niet beter gaan voelen. Dan kun je beter nog halve dagen op school meedraaien, al is het maar om de deur uit te zijnWellicht kun je even bellen dat je het echt niet ziet zitten om zo lang te wachten? Desnoods print je je berichtjes in dit topic uit en mail je die naar je psycholoog.
Riverrr schreef:Maar wanneer is iets te veel? Ik heb vooral in dit topic al zo vaak deze discussie gevoerd dat het beter voor me is om me ziek te melden(en ik neem het echt wel aan hoor maar durf het nog steeds niet uit te voeren), maar wanneer is dat ook echt beter?
Wanneer maak je die keus voor jezelf? Ik zit al jaren in de stress en depressies , heb anderhalf jaar terug ook gerevalideerd wat erg pittig was. Ben compleet overhoop gegooid wat betreft het verleden en het erkennen van problemen die ik nu heb. Maar ik vind het zelf niet serieus genoegv om mij ziek te melden. Ook al kan ik het allemaal voor mijn gevoel echt niet meer aan.
In mijn ogen moet ik in het ziekenhuis liggen voor ik me ziekmeld omdat ik anders bang ben dat hun t geen goede reden vinden en mij een slapjanus...
Riverrr schreef:Maar wanneer is iets te veel? Ik heb vooral in dit topic al zo vaak deze discussie gevoerd dat het beter voor me is om me ziek te melden(en ik neem het echt wel aan hoor maar durf het nog steeds niet uit te voeren) (....)ik ben compleet overhoop gegooid wat betreft het verleden en het erkennen van problemen die ik nu heb. Maar ik vind het zelf niet serieus genoegv om mij ziek te melden. Ook al kan ik het allemaal voor mijn gevoel echt niet meer aan.