Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Francis schreef:Als ik me goed herinner (weet niet of ik het me goed voor de geest haal) vond ik de jouwe idd ook wel goed Micha, maar jij hebt em bij een artist laten zetten die daar verder nog niet veel mee gedaan had toch (correct me if I recall wrong ).
Als een artist geen aquarellen in z'n port-folio heeft ga ik er van uit dat hij er in ieder geval nog niet veel ervaring in heeft en da's voor mij dan toch een rede om (nog) niet naar die artiest te gaan. Daar wordt mijn tattoo te groot voor en is het aquarel een te groot element in mijn idee. De kans dat het dan niet wordt zoals ik in gedachten heb is me te groot. Zoals jij hebt, als achtergrond of puur als 'extratje' rond een tekst vind ik dan toch wat anders dan wanneer de hele tattoo een aquarel moet zijn en ook deel van de afbeelding zeg maar. Dan wil je gewoon iemand die dit bij wijze van spreken met z'n ogen dicht kan. Nou ja, ik wel in ieder geval...![]()
Vind het wel jammer dat deze stijl hier kennelijk nog niet zo gebruikelijk is want ik vind het echt Kunst met de grote K (mits goed gezet) en zou natuurlijk liever lekker makkelijk in Nederland m'n tattoo laten zetten dan dat ik extra lang moet door sparen om naar Adam te kunnen. Maar dan wil ik wel ook de kwaliteit van Adam.