Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IvankBacardi schreef:Ik heb van naturen as blond haar geverfd naar lichtblond en het is best wel licht hoor dus dat kan prima.
ittheclown schreef:IvankBacardi schreef:Ik heb van naturen as blond haar geverfd naar lichtblond en het is best wel licht hoor dus dat kan prima.
Maar zover ik weet heeft degene die het vroeg van haarzelf brun haar dus dan gaat het moeilijk worden hoor x0x mischien dat het met blonde haarverf wat oplicht maar denk niet dat het geheel blond zal worden maar mischien een donker blond wel.. licht ook aan de kleur bruin o-o denk ik lol
Unoo schreef:Jeetje gebruik je zo'n hoge percentage?Mijn haar zou er spontaan van uitvallen joh! Ik vind je verhaal alleen een beetje onduidelijk dus kan er verder niet zoveel over zeggen
Kirsten schreef:Hoi!
Ik kom ook eens om het hoekje spieken..
Donderdag gaat bij mij voor de tweede keer (ivm met een net intensere kleur) de 2e lading Rijk Mahonie van Million Color over heen.
Ben benieuwd hoe hij uitpakt.
Enne owja, ik kwam van hoogblond af :
Yasmine schreef:Het is logisch dat het donkerder wordtAls je gewoon steeds opnieuw verf blijft aanbrengen zonder dat de vorige laag echt vervaagd is, dan gaat de verf ontzettend ophopen. Dat is ook de reden waarom mensen die lange tijd hun haar regelmatig verven donkerdere punten hebben dan het haar aan de kruin. De bovenkant van je haar groeit steeds nieuw aan en heeft dus nog niet veel verf gezien, terwijl het op andere plaatsen ophoopt. Als je weer lichter wil worden, ga je vrees ik moeten ontkleuren. Of je kan ook de color remover van Délor gebruiken, die werkt erg goed: http://www.haarcentrum.nl/delor-sos-col ... rwijderen/