Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 01:44

Ik heb er nog een kleine met 4 pan bij gedaan zodat ik die mee kan nemen als ik reis, dan heb ik geen zin om zo'n groot ding mee te nemen haha. Dus gewoon voor het makkelijke :D

Ach, zodra ik ze echt ga gebruiken gaat dat toch wel weg.. tis alleen nu even vervelend voor een perfectionist als mij omdat de rest nu nog wel zo mooi egaal is en er dan een paar bij zitten die het niet zijn, maar zodra ik ze ga gebruiken gaat dat toch weg haha

Geen zin om het weer helemaal terug te gaan sturen blabla :P

Woodwinked is echt een geweldig mooie kleur zeg! Jeutje. *inlove*
Coppering trouwens ook <3

alles eigenlijk maar die 2 wauww <3 <3
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 10-01-14 01:53, in het totaal 1 keer bewerkt

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 01:53

HA er kwam zelfs interesse van mn roomie die niks met makeup heeft -en dan ook niks, ik zit hier met mensen opgescheept die het liefst al mn makeup, en dan vooral foundation enz weg zouden gooien, haha- toen ik aan 1 oog woodwinked en andere oog coppering&carbon had opgedaan :))
'Hoeveel kost zo'n dinggetje?'

SCORE.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 03:25

Wauw!! Bevalt die concealer van MAC? Heb ermee in m'n handen gestaan maar toch weer teruggelegd haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 05:18

Nog niet echt goed uitgeprobeerd ofzo, maar voor snel even kwam hij heel fijn over :D
Morgen meer erover haha

Sigma kwasten ook geshipt yay :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 08:36

Nadine wat gaaaaaaaf en mooi <3

Als je post verstuurd vanuit Amerika, wat voor prijs moet je dan verwachten, mams zei plots dat ze mijn oom wel lief aan wou kijken om qat make up te verzenden

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 09:50

Verschilt erg per winkel. Ik betaalde bij iHerb 8 dollar, maar kan ergens anders maar zo 12 dollar zijn. Dus denk dat je dat per webshop even moet opzoeken (o pde site) of navragen.

Mooie aanschaf Navatu! Al zou ik zelf denk ik ook meer kleurtjes hebben aangeschaft voor de oogschaduwpalette :) (maar die heb je misschien al..)

Emmaa_ je bedoelt die pro longewear? Die heb ik ook, dekt heel goed.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:40

Glossi schreef:
linoleum, je wing is mooi! Maar ik zie geen oogschaduw op de foto :+ Je ooglid heeft de zelfde kleur als de rest van je huid of je hebt de verkeerde foto geplaatst? Of het licht aan mijn laptop.

Nee de kleur is echt totaal verloren gegaan op de foto. Heel stom, want ben er echt blij mee en dan krijg ik het maar niet op de foto zoals ik het wil!
En bedankt voor de complimentjes op mijn eyeliner!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:42

xNavatu, mooie kleurtjes! Krijg alweer zin om ook weer nieuwe te bestellen :P

Ben ook wel benieuwd naar de concealer van MAC. Heb geen winkels in de buurt die het verkopen, dus bestel altijd via internet. En met concealer wil ik liever toch eerst proberen. Binnenkort maar weer eens in Groningen de stad in.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:42

@xNavatu wow so pretty <3

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:34

@xNavatu : de hemel !!!!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:30

Gianti schreef:
Nadine wat gaaaaaaaf en mooi <3

Als je post verstuurd vanuit Amerika, wat voor prijs moet je dan verwachten, mams zei plots dat ze mijn oom wel lief aan wou kijken om qat make up te verzenden

Hangt heel erg van de afmetingen van het pakketje af (:
Je moet een langwerpig dun pakketje nemen, das het goedkoopste i believe :j

Djilna schreef:
Verschilt erg per winkel. Ik betaalde bij iHerb 8 dollar, maar kan ergens anders maar zo 12 dollar zijn. Dus denk dat je dat per webshop even moet opzoeken (o pde site) of navragen.

Mooie aanschaf Navatu! Al zou ik zelf denk ik ook meer kleurtjes hebben aangeschaft voor de oogschaduwpalette :) (maar die heb je misschien al..)

Emmaa_ je bedoelt die pro longewear? Die heb ik ook, dekt heel goed.

Nee heb verder nog geen kleurtjes van mac, punt is dat ik al-tijd voor bruintinten ga dus daarom is het allemaal heel bruin haha. Ook bij andere palletten (naked & stila in the light) gebruik ik eigenlijk alleen bepaalde kleuren en dat zijn allemaal bruintinten.. blauw of wat dan ook word bij mij nooit aangeraakt, vandaar :+

Maar wil er nog 5 bijkopen zodat mn palette vol is :D Sowieso Cranberry :j
Iemand nog suggesties? Ik heb bruine ogen, en blauw staat me niet en roze hou ik ook niet van :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:39

Paarstinten?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:41

Donkergroene tinten.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:42

Groen is idd ook mooi. Denk dat bij bruine ogen paars of groen goede opties zijn :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:58

Zat idd ook aan groenig te denken, heb Sumptuous olive laats ook in de winkel gezien en zie zag er ook wel heel erg mooi uit.. en dan nog iets echt donker groenigs erbij zoals bijv Humid ofzo? Dan lijkt Nylon me nog wel wat voor op mn tearductarea.. enn dan heb ik er nog 2 over.. Handwritten ofzo lijkt me ook wel mooi ..

Bij paars heb ik altijd een heel erg blauw oog idee op een of andere manier :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:03

Hangt ook van de kleur paars af natuurlijk :P
Maar kan me voorstellen dat die kleur lastiger is. Dat heb ik dan dus met rood/roze tinten, dan lijkt het net of ik gehuild heb :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:11

Ja dat klopt, maar over het algemeen ben ik er niet zo heel erg van haha. Ik weet dat ik bruinig mooi vind dus vandaar pak ik daar altijd naar haha. Rozig heb ik dat ook ja! Rood gaat dan wel weer op een of andere manier _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 18:34

Wauw wat een prachtig pallet!
Somptueus olive is echt prachtig, zeker een aanrader :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:09

Neem ik die er bij denk ik :j En Humid en Nylon ben ik ook bijna zeker over :D
Nog 2 te gaan :P

Vanavond vlieg ik naar NYC dus kan ik mooi van het weekend een bezoekje brengen aan de mac store daar :o

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:14

Nou Nadine, jij neemt yolo wel heel serieus :') Mooie aanloopjes! M'n moeder zou me vermoorden als ik zoveel in een korte tijd kocht. Probeer alles een beetje "op" te maken :D

Denk wel dat ze bij de mac counter in de Bijenkorf fashion cheque's aan nemen? Had nog een goeie tip van Glossi gehad over kwasten. Helaas krijg ik paps niet zover om dingen uit Amerika te bestellen. Dus het worden toch kwasten van Mac, of iets anders van Mac :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:34

Durf het bijna niet te zeggen, maar heb alweer een bestelling gedaan :o Moet mijn 13e maand toch ergens aan uit geven :P

Eyeshadows Patina en Ricepaper
Blush Cantaloupe
Paint Pot Painterly

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:46

Leverage schreef:
Nou Nadine, jij neemt yolo wel heel serieus :') Mooie aanloopjes! M'n moeder zou me vermoorden als ik zoveel in een korte tijd kocht. Probeer alles een beetje "op" te maken :D

Denk wel dat ze bij de mac counter in de Bijenkorf fashion cheque's aan nemen? Had nog een goeie tip van Glossi gehad over kwasten. Helaas krijg ik paps niet zover om dingen uit Amerika te bestellen. Dus het worden toch kwasten van Mac, of iets anders van Mac :)

Oh de mijne ook maar ik zit toch meer dan 7300 kilometer van dr vandaan dus wat niet weet wat niet deert :P
En ik ben dit half jaar heel erg aan het yolo'en ja hahah

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 01:36

Emmaa_ schreef:
Wauw!! Bevalt die concealer van MAC? Heb ermee in m'n handen gestaan maar toch weer teruggelegd haha

Ik heb die concealer ook en hij bevalt mij erg goed. Hij blijft langer zitten dan mijn foundation (die ook van MAC is) Hij is ook een tint lichter dan de foundation kleur ook al zijn ze beide NC15. Als hij op is koop ik een nieuwe :j

Leverage, ja daar nemen ze wel cadeau bonnen aan :j ik raad je aan om dan de kwasten van MAC te voelen voor je ze koopt. Sommige prikken best wel heel erg. Ik heb ook een zeer gevoelige huid dus misschien dat ze daarom zo 'hard' aan voelen. Ik snap het ook wel dat je liever iets in de winkel koopt. Maar mocht je ooit kwasten online gaan bestellen, Hakuhodo gaat je heeeeeeeel blij maken. En je hebt geen douane kosten. Je kunt ze vragen een lager bedrag op het pakketje te zetten, dat doen ze.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 16:55

Ik vind die nieuwe MAC extra dynamic eye shadows ook wel erg mooi. Vooral Amorous Alloy en Silver Dawn. Sweet heat ook trouwens. Maar een No Buy en daarnaast is ruim 60 euro voor 3 oogschaduws ook wel errug duur :=

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 18:25

Leuke bestelling linoleum! Haha dit topic is echt zo slecht voor de portemonnee. :')

Heb nog even 2 looks op de foto gezet, had laatst weer eentje met Cranberry gemaakt (eigenlijk hetzelfde haast als de eerste :P ) en nog eentje met Coppering.

Afbeelding

Afbeelding
(Alleen in de buitenste ooghoek, de rest is van UD Naked 1 en highlighter van Naked 2)
En nog even een fullface met Grège van Dior op mijn lippen. :) (ik haat foto's van mezelf maken dus probeer altijd maar neutraal te kijken :+ )