lifaya schreef:ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Wel weer een test gedaan en die was negatief dus ik houd het voorlopig maar even op stress van de verhuizing etc
Kan heel goed door stress komen hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Nog steeds niet ongesteld. Ben veel meer vermoeid dan normaal. Slaap veel slechter als normaal en kom ook vaak pas tegen 12 uur uit me bed...Vanaf wanneer zou het een geschikt moment zijn om toch de Ha even te benaderen? Ben nu toch wel 2 maanden niet ongesteld geweest en zit me niet helemaal lekker
Gucci_ schreef:Ik heb even een vraag, ik ben nog nooit aan de pil geweest en wil er toch aan beginnen en dan meteen 3 of 4 maanden achter elkaar doorslikken (dus geen stopweek), omdat ik het zat ben om elke maand bijna een week lang moe te zijn.
Alleen durf ik niet zo goed, omdat ik erg bang ben dat ik er misselijk van ga worden. Of valt dat wel mee?
Janneke2 schreef:Gucci_ schreef:Ik heb even een vraag, ik ben nog nooit aan de pil geweest en wil er toch aan beginnen en dan meteen 3 of 4 maanden achter elkaar doorslikken (dus geen stopweek), omdat ik het zat ben om elke maand bijna een week lang moe te zijn.
Alleen durf ik niet zo goed, omdat ik erg bang ben dat ik er misselijk van ga worden. Of valt dat wel mee?
Eh - als jij moe wordt van ongesteld zijn, zou je dan niet eens liever met je arts overleggen?
Heb je bloedarmoede oid...?
Of mogelijk heb je een vleesboompje, iets volkomen onschuldigs, maar wel iets, dat maakt, dat je meer bloed verliest dan normaal.
Kenyada schreef:Hallo, lees hier al wat langer mee maar nooit gepost.
Nu heb ik een maand geleden n mirena laten plaatsen vanwege erge menstruatiepijnen altijd en het niet goed tegen pil en nuvarig kunnen.
Nu ben ik vandaag weer ongesteld geworden als je t zo nog noemen mag, heel wenig bloedverlies, maar wel echt mega buikpijn steken sinds gisteren, ik trek er gewoon wit van weg!
Nu ga ik niet gelijk de mirena eruit laten halen want ik weet dat het een tijdje kan duren voordat het stabiel is maar is deze erge weeïge buikpijn redelijk normaal? Of zal er iets niet helemaal goedzitten aan de mirena?
Mars schreef:Zorgen is niet direct nodig hoor, ik ben ook wel eens zomaar een paar weken later geweest. Het kan zo ontzettend veel oorzaken hebben.... Tijdelijke hormonale schommelingen, stress, wellicht ben je afgevallen/aangekomen, ziek geweest of andersinds niet goed in je vel gezeten? Soms kan je lichaam besluiten om het even uit te stellen om de energie te sparen. Waarschijnlijk kom je vanzelf weer in je normale ritme
Yunomi schreef:Ik ben ongeveer 4 maanden van pil 'veranderd'. Van de apotheker een andere mee gekregen omdat ze nu een andere leverancier hadden maar verder dus dezelfde zwaarte.
Echter zijn mijn borsten sindsdien al een cupmaat gegroeid en mijn nieuwe bh's beginnen alweer te klein te worden.![]()
Iemand hier dezelfde ervaring met de pil van fabrikant PCH?