Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt19

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 12:27

ik heb E 85
hier in utrecht heb je een geweldige winkel voor grotere borsten wel aan de duure kant maar super bh's en ook bikini's
sandra bra zo heet de winkel zit in utrecht stad.,
maar marlies dekkers heeft trouwens ook mooie bh's voor ons rond borstige vrouwen Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 12:36

Dat heeft Marlies Dekkers zeker Ja En het prijskaartje ook Huilen van het lachen

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 12:43

Nouja misschien hebben mensen met maten zoals ik er iig wat aan (groot, maar niet extreem). Het is een van de weinige normale en niet te dure modellen die uberhaupt al een goede stevige 70E hebben. Ze lijken misschien niet stevig, maar die van mij houden ze meer dan perfect en dat kan ik van veel andere duurdere modellen niet zeggen. Verder voel ik me met een normale BH (geen push up) echt niet fijn, bij deze heb ik echt dat ze ze perfect 'ophouden'. Grote borsten zonder push up ogen al gauw hangend (de mijne in ieder geval helaas wel:p) en dat maakt ze er optisch ook echt niet kleiner op.

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:32

goh vind het eigenlijk best prettig zo eens tips van andere te lezen, soms komt het wel eens te spraken zo op stal maar de meest staan je heel glazig aan te kijken, goh heb jij zo'n grote maat, ik heb dit of dat en vervolgens gaan ze daar op door. dat ze zulke leuke bh's hebben gekocht Extreme duivel

Britt19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:54

ach ja maar voor die prijs heb je wel een leuke goede BH!, maargoed geld vliegt bij mij zoiezo Clown

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:58

ik heb liever fijne/goedzittende bh's dan leuke Vork

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:09

Fairytail schreef:
Sence 60 en 65 bestaan ook ik koop ze bij bravissimo. Heb net een 65 knal roze push up binnen zit geweldig!

Sheran: Koop nooit een omvang te groot daar krijg je spijt van. Wat dacht je van dit model:http://www.bravissimo.com/products/lingerie/sensational-sets/panache/balconette-bras/pnh7-details.aspx?colour=Black

Zijn deze alleen online te bestellen of zijn er in Nederland ook winkels waar ze dit merk verkopen? Ik heb net even op de site zitten kijken en er zitten hele mooie bhs bij!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:23

Lotje in Utrecht zit een winkel waar ze Panache hadden ook Lincherie in ede verkoopt freya. Wil je echter echt veel keus hebben zou ik of een weekendje UK doen of gewoon lekker bestellen.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:59

Ik ga morgen maar even langs de lingeriezaak in het dorp. Misschien dat die me kunnen redden, want ik puil nu (al) redelijk uit mijn 75D. M'n moeder vermoordt me denk ik Clown

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:28

Fairytail schreef:
Lotje in Utrecht zit een winkel waar ze Panache hadden ook Lincherie in ede verkoopt freya. Wil je echter echt veel keus hebben zou ik of een weekendje UK doen of gewoon lekker bestellen.

Thanx. Ik ga in november een weekendje naar Engeland dus misschien een goede gelegenheid om te gaan shoppen! Denk alleen niet dat ik zolang kan wachten.... ga straks maar eens op internet zoeken Knipoog

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:09

Dan bestel je toch iets! Je mag me wel PB als je weet welk model/merk je neemt dan kan ik je adviseren of ze groot of klein vallen als je dat wilt. Als je naar de UK gaat moet je zeker een afspraak maken bij die winkel!

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:53

Fairytail schreef:
Fojou je kunt misschien een winkel met grote maten opzoeken en hem daar passen? Je kunt bij het oude model er een tussen stukje tussen zetten zodat je hem misschien wel past?

oh, zo'n tussenstukje zou inderdaad wel eens de oplossing kunnen zijn!
bedankt voor de tip Lachen

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:19

Ooo die bravissimo lingerie, wow! Ik heb meteen een catalogus besteld!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 13:04

Heb mijne net binnen Haha! staan leuke dingen in de folder.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:07

Ik heb niet hele topic gelezen, maar ik kan iedereen marlies dekkers aanraden. Haha! Ze zien er leuk uit en geven ook voldoende steun! Dus gelukkig 2 in 1 beha ipv lelijke (sport)bh met steun OF leuke bh zonder bh. Tong uitsteken

Beha's zijn idd duur, ik kan hooguit 2/3 beha's per jaar kopen. Als ik een beha koopt, dan heb ik al ruim de helft van mijn maandgeld uitgegeven aan een klein stukje stof met beugels erin. Boos! Huilen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 17:10

Marlies Dekkers is goed ja. Maar niet dat een haakje van de bh bandje los gaat!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:51

Ik ben in het weekend bij de Hunkemöller geweest en ze hebben een nieuw model beugel-bh.
Ze hebben de beugels zowel aan de binnenkant als de buitenkant korter gemaakt OK dan!
Morgen ga ik er eentje passen, helaas hebben ze geen 75F maar wel 80F en ze vallen altijd krap Knipoog
Ben echt benieuwd Haha!

edit: ze zijn 30 euro per stuk.
Laatst bijgewerkt door Shyla25 op 24-09-08 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:59

Ik heb er ook zo'n probleem mee, nergens een goede maar toch betaalbare bh te vinden.
Het wordt meestal een dure, maar die zitten wel heel goed, alleen zijn ze soms niet helemaal mijn smaak.
Heb er trouwens echt last van zonder sport bh paardrijden is echt niet te doen Sigaar
Ik heb overigens 70 E, het ligt ook soms aan het merk maar de laatste tijd is het toch vaker E.
Wat wel vreemd is want ik ben niet aangekomen ofzo..

*gaat nog even het hele topic doorlezen*

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:17

Ik heb gisteren van Marie-Jo Intense (sportbh serie; maar ik draag 'm voor gewoon, extra stevigheid is nooit weg!) de energy variant gekocht! Heb het setje nu aan en bevalt super goed Haha!

Dit setje: http://www.barenecessities.co.uk/acatal ... -0027L.jpg

In dit kleurtje: http://www.amandajanelingerie.co.uk/pop ... 40&image=0

Als hij zo goed blijft bevallen wil ik stiekem dat andere kleurtje ook nog wel Schijnheilig Maar wit past zo handig onder alles! En dat was ook het enige wat ze hadden; het was allemeaal nog niet zo lang geleden binnengekomen dus ze hadden mijn maat nog, hartstikke mazzel! Haha!
Staat iig heel leuk en het is een heel fijn stofje! heel apart... Doet denken aan een heel fijn maaswerk, soort honinggraad als je erdoor kijkt. Heel apart!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:41

Bravissimo is ook mooi! Maar vind het altijd eng om uit een catalogus te bestellen, hoe zit dat met ruilen?

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:39

Heb net ook een bravissimo catalogus besteld.
Hoe werk het daar idd met evt terugsturen, iemand ervaring mee?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:02

Britt19 schreef:
ik heb E 85
hier in utrecht heb je een geweldige winkel voor grotere borsten wel aan de duure kant maar super bh's en ook bikini's
sandra bra zo heet de winkel zit in utrecht stad.,
maar marlies dekkers heeft trouwens ook mooie bh's voor ons rond borstige vrouwen Tong uitsteken

dat is zo'n k*t winkel, de laatste keer dat ik er was stond er eindelijk een leuke meid maar ik ben 2x afgeblaft door iemand die zichzelf heel wat vind, jammer want ik ben gek op freya bikini's

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:04

Ilsemarie schreef:
ik heb liever fijne/goedzittende bh's dan leuke Vork

zelfde hier, kan wel mooi lingerie setje aanschaffen maar het gaat toch uit Huilen van het lachen
ik draag meestal huidkleurig of zwarte ff voorgevormde bh's zitten héérlijk.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:04

Ik ga zeker ook meer Freya bh's kopen.
Het is eigenlijk de eerste die me echt lekker en goed zit.
Ben er zeer tevreden over en gelukkig gewoon in de winkel te koop.
Ben al iets te vaak de mist in gegaan met online, vallen vaak toch net weer effe anders en dan met een grotere boezem zit het meteen afschuwelijk.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:06

Ruilen bij Bravissimo is geen probleem je kunt hem terug sturen en krijgt dan kosteloos een nieuwe ook als het een ander model is. Je hebt er 23 dagen de tijd voor geloof ik. En zelfs als je hoog in nood zit helpen ze je. Mijn zus heeft 2 weken voor dat ze op reis vertrok voor een jaar er een besteld die er eigenlijk niet was en na een belletje hebben ze geregeld dat hij met spoed naar NL kwam.

Ik heb zelf nooit problemen bij de twee zaken die ik eerder noemde altijd netjes optijd in een mooie verpakking en doos en ruilen geen probleem.

Freya is niet mijn model zit niet fijn maar wel super kwaliteit!