Ik merk het met dit weer ook heel goed.
Volgens mij krijg je bij FM geen vergroeiingen,al heb ik er wel een paar in mijn vingers maar volges arts is het geen reuma.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ik ga morgen heel dapper naar de shiatsu masseuse als alternatiefWil graag van alles proberen naast de reguliere geneeskunde
![]()
Al heeft de homeopaat totaal geen effect gehad, maar goed: dat weet ik dan ook weer!
Heeft iemand hier ervaring met speciale massage's oid?
Bronnenbad vind ik zelf wel heerlijk, weldaad voor de longen! Maar de sauna durf ik niet aanDurf het niet aan om in mijn nakie rond te lopen
(zul je net zien: kom je je baas tegen)
taverno schreef:Zwemmen in warm water of in een warm bad zitten is juist goed.Als je lichaam warm is heb je minder pijn dan als het kouder is.
Ik merk het met dit weer ook heel goed.
Volgens mij krijg je bij FM geen vergroeiingen,al heb ik er wel een paar in mijn vingers maar volges arts is het geen reuma.
taverno schreef:Ik lees wel eens dat mensen Glucosamine gebruiken,wie doet dat hier en van welk merk en helpt het ook echt?
Nijn schreef:Overigens even een vraagje, ben ik nu echt de enige hier die dmv sporten fit/vrijwel pijnvrij blijft?
Ik heb onwijs hard op mn tanden moeten bijten maar nu is het heerlijk
Zelf ben ik nl. niet zo van de suplementen en hulpmiddelen dus vandaar mijn vraag.
Welshcobfan schreef:Morgen ga ik voor het eerst naar de shiatsu massage, alleen ligt mijn fysio onderbroek in de was... dus ik moet nog snel even een degelijke onderbroek opzoeken
Welshcobfan schreef:alleen ligt mijn fysio onderbroek in de was..
taverno schreef:Nou mij niet gezien in een sauna hoor.Ha,ha een naakte vent in een voetenbadje.![]()
![]()