Wratten..ieuw!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gentle_Joy

Re: Wratten..ieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:01

GimGirl schreef:
Heb elke ochtend nog een nieuw verst stukje tussen gedaan, maar aangezien ik ze vandaag niet goed had verpakt en de tape op is en pleisters bijna, heb ik hem er nu maar afgehaald, en kijk morgen wel weer voor nieuwe Knipoog

Maar moet zeggen, ze zijn echt helemaal wit en zacht geworden, zo nu en dan jeukt het (met banaan er op) of prikt het juist.. Echt apart.... Maar je wilt niet weten hoe het eruit ziet als je de pleister er af haalt haha bah
Nouja morgen ochtend eerst weer ff douchen en dan weer nieuwe erop, hopelijk helpt het echt Knipoog

nou ben wel benieuwd ja!
ben helaas vergeten bananen te halen Bloos dus maandag dan maar :d

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:07

Ik heb nou 3 dagen achter elkaar, aardappelschil gedaan (maar alleen 's nachts) (dit ivm werk Knipoog )
steeds als ik hem erop deed, begon het na ongeveer 5 minuten te prikken, en was dat na een kwartiertje wel weer weg.
wanneer ik het er de volgende ochtend af haalde, zat er op de schil een zwarte plek Clown
en was mijn wrat, en de huid eromheen wit.
nog maar even volhouden dan Clown

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:13

hmm meiden miss dat 't toch nog helpt Tong uitsteken weet ik dat voor de volgende keer. denk wel dat paps me raar aan kijk wanneer ik 'm zeg heb 'n aardappel/bananen schil nodig Nagelbijten / Gniffelen

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:11

Nou ben benieuwd wat beter uit de test komt, aardappel of de banaan Tong uitsteken
Hoop zo dat het binnenkort weg is, kan er nu nog dag en nacht mee lopen maar 25 aug moet ik stage lopen, dus dan evt snachts maar wil er gewoon vanaf Tong uitsteken
Slaap alleen vanacht zonder banaan Clown haha ff luchten want me hele vingers waren doorweekt Vork

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 09:23

Ik heb ook al een tijdje een wrat aan de binnenkant van mn wijsvinger Clown Nou ben ik naar de HA gegaan die wou hem niet weghalen, doen ze niet meer bij ons, maar moest bij de apotheek wrattenzalf halen. Nouw hopen dat ie weggaat anders ga ik ook aan de aardappel/banaan schillen Haha!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 09:26

Inderdaad hopen dat het weg gaat Knipoog
Ik doe er vandaag niks op ivm te weinig pleisters, morgen eerst maar nieuwe halen en tape, en gaan vanavond ook uit eten dus wil ik niet met me 'opgezwollen' vingers lopen haha.
Maar moet zeggen ze zijn nog steeds erg wit, en na mijn idee zijn ze wel 'minder' geworden of kleiner. Nouja er maar niet aan zitten, morgen weer verder met de bananen Vork

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:12

BANANEN YEAH Vork

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:13

Mijne bloed en ettert nog steeds door.. Huilen Tong uitsteken

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:12

monica08 wat heb je er al op gedaan dan?
als je bijv idd met de bananenschil en of de aardappelschil bezig bent dr even mee stoppen en 't even laten rusten.. wel zou ik kijken dat je in de soda gaat zitten om er voor te zorgen dat de ontsteking er uit kan...

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:07

is dus maar goed dat ik vandaag er even mee gestopt ben Nagelbijten / Gniffelen
Morgen weer verder

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:15

is denk ik ook niet verkeerd tussen door ff te stoppen om 't tot "rust" te laten komen Knipoog anders weekt dalijk alles los Nagelbijten / Gniffelen zou niet goed zijn he Knipoog

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:16

nee idd.. me vinger was echt al helemaal door weekt,, ja het ging er alleen af met douchen maarja dan droogt het ook niet echt he hahaha

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:44

neverstop schreef:
monica08 wat heb je er al op gedaan dan?
als je bijv idd met de bananenschil en of de aardappelschil bezig bent dr even mee stoppen en 't even laten rusten.. wel zou ik kijken dat je in de soda gaat zitten om er voor te zorgen dat de ontsteking er uit kan...

Huisarts heeft de wrat eraf gesneden totaan het bloed en toen ''dicht''/aan gestipt met stikstof.. staat volgens mij ook op pagina 19.. en fotos ook Tong uitsteken

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 21:51

Ik heb ook een nieuw 'ding' op mn vinger, maar ik weet niet of het een wrat is..
hij ging gisteren open en toen kwam er wat bloed uit.. en nu is hij een beetje zwart, er zit een zwarte stip in.. iemand idee of dit wel echt een wrat is?

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:54

Hoe ziet je ''ding'' eruit? Zitten er allemaal hobbeltjes op, zodat het op een soort krater of bloemkool lijkt Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:44

klopt idd, had ik gelezen wat je vertelde stond ik en nog 'n paar andere bokkers beetje van te kijken dat de HA in 'n openwondje stikstof gespoten had Bloos! (kom ik nou nog niet bij met me verstand mja)
iig als 't ontstoken is zorgen dat 't goed schoon blijft en eventueel in soda gaan zitten Knipoog

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:52

Ik snapte het zelf ook niet.. Lijkt mij ook niet dat dat de bedoeling was. maarja als ze nu maar weggaan..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 07:48

Ik heb een paar weken nu die formule W gebruikt. Het is een stuk minder, maar onder mijn huid zie ik gewoon dat er nog iets zit, wat naar mijn idee gewoon weer naar buiten kan komen als wrat... Scheve mond

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:49

Ik heb heel vroeger een wrat op mijn teen gehad. Van alles geprobeerd met de huisarts, wegsnijden (tot bloedens toe), bevriezen, niets hielp.
Op advies van mijn opa elke dag 2x met wit orogineel schoolbordenkrijt ingesmeerd en hij ging uiteindelijk weg.
Geen grapje.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:10

Haha we krijgen steeds meer opties om te testen Knipoog
Wie weet Tong uitsteken

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:22

Zo, heb het topic eens doorgelezen, en er komen toch wel een paar hele leuke manieren langs die ik eens ga uitproberen!
Heb er 3 op mijn handen, en had ze laten bevriezen bij de ha, maar ze zijn sindsdien alleen maar groter geworden Scheve mond

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:27

ik ga denk ik de aardappelschil proberen zo.. heb namelijk geen bananen in huis en heb geen zin om naar de winkel te gaan Tong uitsteken
dus ben benieuwd!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:30

Ben ook benieuwd, ga als ze van de week nog niet weg zijn, ook aardappel proberen, want de bananen zijn steeds op Boos! Koop ik weer nieuwe en volgende dag zijn ze weer weg

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:03

haha de andere vragen zich af waarom je zoveel bananen nodig hebt Nagelbijten / Gniffelen
moet zeggen heb er zelf geen last meer van *klopt ff snel af Bloos*

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:03

haha nee ze weten het wel maar houden er blijkbaar geen rekening mee, en ik ze maar betalen Nagelbijten / Gniffelen