Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abrahams schreef:Wow 56 kilo. Daar zou ik een moord voor doen!
Abrahams schreef:Wow 56 kilo. Daar zou ik een moord voor doen!
cruesli schreef:Zo ik ben ook weer wakker![]()
Vanmorgen mezelf gewogen en weeg nu 54.5![]()
![]()
Nog heel ietsjes erbij dan op de 55 en dan op naar de 60
O en wat ik irritant vind. Mensen die verbaasd kijken als ze zien wat ik eet en dan zeggen
'Meid ik zou zo met je willen ruilen, jij kan alles eten zonder aan te komen'![]()
Neeeheeee je wil niet met mij ruilen, alles KUNNEN eten is wel leuk, maar alles MOETEN eten niet!
cruesli schreef:Zo ik ben ook weer wakker![]()
Vanmorgen mezelf gewogen en weeg nu 54.5![]()
![]()
Nog heel ietsjes erbij dan op de 55 en dan op naar de 60
O en wat ik irritant vind. Mensen die verbaasd kijken als ze zien wat ik eet en dan zeggen
'Meid ik zou zo met je willen ruilen, jij kan alles eten zonder aan te komen'![]()
Neeeheeee je wil niet met mij ruilen, alles KUNNEN eten is wel leuk, maar alles MOETEN eten niet!
cruesli schreef:Neeeheeee je wil niet met mij ruilen, alles KUNNEN eten is wel leuk, maar alles MOETEN eten niet!
cruesli schreef:hahah breghje, stilzitten is er helaas niet bij. Ik ben nogal een bezig bijtje, heb geen rust in mijn kont![]()
Net pas thuis van werk, wel ff een uurtje opgenomen, want ik was kapot!
O en over dat anorexia gedoe, als ik uitleg dat ik dat niet heb, omdat ik mezelf helemaal klem eet, dan denken ze wel weer dat ik boulimia heb en het weer uit ga kotsen als ik naar de wc ga...
Soms....![]()
![]()
![]()
Sheran schreef:@cruesli: ja, dat ze dat zomaar zeggen he! Als iemand overgewicht heeft moet je het echt niet waaaaaagen om daar iets van te zeggen!
gaapje schreef:o bah sheran hoe krijg je dat weg
ik wacht op de belg met zijn ijs
die komt hier in de straat met zijn busje en dan belt hij heel hard
en dan ga ik heel hard naar buiten rennen