Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vind dat dat best kan en van mijn fysio zou ik 4 tot 6 weken !!! niet mogen werken terwijl dat sinds deze week van mijn orthopeed wel mag dus ik vind mijn fysio te streng
Sterkte iedergeval!
Maar waarom deed de ruggenprik zo'n zeer? Ik heb hem nu 2 keer gehad en eerlijk gezegd vond ik de prik van het infuus pijnlijker....
maar als ik dat echt niet had gewild kon algehele narcose ook. 

MandyR schreef:En bij mij was het standaard om een gehele narcose te geven
Voetballen kan je inderdaad wel een jaar vergeten, ongeacht hoe snel de revalidatie gaat.
Ik ging na 3 maanden weer paardrijden en lag op dat moment 1,5 maand achter op schema.
. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan volgende week mag ik weer zelf auto rijden.
) 1 collega en de dochter van een andere collega mochten al heel snel dingen en ik moet nu een maand na operatie nog steeds overal met 2 krukken lopen en zou eigenlijk niet mogen werken
QuickSilver schreef:Dan zou ik zeker ook een andere fysio nemen! Mijne is echt top hij belt vaak hoe het gaat als ik weer in het ziekenhuis ben geweest oid en geeft dan door wat ik kan doen thuis enz.. Ga er maandag weer heen maar heb het idee dat het weinig zin heeft nu aan fysio te doen aangezien ik straks toch helemaal overnieuw moet beginnen...
Alleen maar om mn bovenbeenspieren sterker te maken zodat de revalidatie sneller ging..Die ging ook heel erg snel,zat ook heel snel ook weer op de hometrainer met normale buiging..Alleen viel ik toen twee maanden daarna van de trap omdat ikd us ook veel te snel wilde gaan en veel te snel ging. En geloof me da's niet goed voor je knieschijf enzo;)
... Het zal ook wel moeilijk zijn om de beslissing voor de operatie te maken inderdaad. Zelf moet ik wel zeggen dat ik er enorm blij mee ben, ik voel me al veel stabieler 
....Bij de fysio trainen we ook heel erg veel voor mijn andere spieren en gewrichten, ik ben hypermobiel, dus ik voel me af en toe net een gekookte spaghetti-sliert 

, nu nog even afwachten of ik dan daadwerkelijk weer mag beginnen....
De stabiliteit is echt geweldig, ik heb gewoon geen instabiliteit meer over! En ook de pijn en moeilijkheden die ik nu nog heb, vallen in het niet bij de last die ik voor de operatie had!