De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:34

Jaaaaaaaaaaaaaaah Ik ook.Bloos

Heb zojuist de partysmoker voor vriendlief besteld met extra ampullen van 16 en 11 mg. Haha!
Hij wou de zwart/ witte.
Ben benieuwd hoe dat gaat.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:43

jepsica schreef:
Ik heb net de supersmoker ultimo gekocht.
Ik zou alleen niet weten hoe ik de dummy eraf krijg.
Het plakrandje heb ik eraf gehaald.
Maar ik kreeg geen beweging in de dummy.
Weet iemand hoe de de dummy eraf moet halen.

En er staat dat je na de eerste keer opladen de sigaret maar 4 uurtjes hoeft opteladen.
Is het erg als de sigaret een hele nacht aan de lader licht?

En hoe nemen jullie de supersmoker mee?
Want ik ben bang dat hij stuk gaat als ik hem in mijn tas stop.

En hoe zit het met lekker van de catridges.
Is het zo dat als ie met het gaatje naar beneden ligt dat ie dan gaat lekken?

Gr jepsica

ennnn??????

is het lekker??, Of een echte nepper,

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:38

Zo, ik baal, zou de sigaret bestellen, zijn ze een week weg, gesloten, baal , baal, baal.
(human)
Om nu maar even een hele dure te bestellen, nee, dan wacht ik nog maar een weekje,......................(zucht)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:44

liannes schreef:
Zo, ik baal, zou de sigaret bestellen, zijn ze een week weg, gesloten, baal , baal, baal.
(human)
Om nu maar even een hele dure te bestellen, nee, dan wacht ik nog maar een weekje,......................(zucht)

De PartySmoker en de Janty hebben een vergelijkbare prijs en zijn gewoon bereikbaar Lachen

En komen ook nog eens beter uit de test.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:59

ThePast03 schreef:
liannes schreef:
(human)

De PartySmoker en de Janty hebben een vergelijkbare prijs en zijn gewoon bereikbaar Lachen

thanks, ik zal vanavond even een bestelpoging doen, nu eerst even eten, dan naar buiten, de hopjes doen.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:44

liannes schreef:
(human)

huh, wat is dat dan!
ik heb die van mij ook nog steeds niet binnen, maar ook geen bericht gehad,
behalve dus dat ie begin vorige week op de post zou!
Boos! Boos!
ik heb m écht nodig voor zaterdag!!
hele dag weg met mensen die niet weten dat ik rook... Lips are sealed

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 18:14

ThePast03 schreef:
liannes schreef:
(human)

De Janty is in de aanbieding, een gekleurde (rrod, blauw, zwart) voor 35,-- en 26,-- euro voor 50 ampullen naar keuze.
Die is dus goedkoper momenteel.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 18:34

Is het niet zo dat bij die Janty ook nog eens 25 euro verzendkosten komen?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:30

EmDee schreef:

Klopt helemaal. Plus dat je de kans hebt op nog een rekening achteraf met btw vanwege de import.
Wel iets om in het achterhoofd te houden.

Binnenkort schijnt Janty ook vanuit Nederland te kunnen leveren, maar zolang die nog uit het buitenland moet komen is het een dure liefhebberij.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:33

ThePast03 schreef:
EmDee schreef:

Klopt helemaal. Plus dat je de kans hebt op nog een rekening achteraf met btw vanwege de import.

Binnenkort schijnt Janty ook vanuit Nederland te kunnen leveren, maar zolang die nog uit het buitenland moet komen is het een dure liefhebberij.

ai besteld Bloos

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:21

Roken jullie naast de Supersmoker ook nog gewone sigaretten?? Of gaat het om het idee?? Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken.

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:35

ThePast03 schreef:
EmDee schreef:

Oeps...... Lips are sealed Lips are sealed

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:45

FennekeR schreef:
Oeps...... Lips are sealed Lips are sealed

hahahaha, lig onder de tafel, hahahaha ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:13

oliebol, volgens mij ben ik echt de klos Boos!
Nog steeds geen bestelling van Human-Body binnen, ondanks dat ze in hun e-mails beweren dat het ding verstuurd is. Heb net het track/tracenummer gevraagd, en nu blijken ze er helemaal niet te zijn. Lekker dan Verdrietig
* steekt nog een peuk op *

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:29

Oscar schreef:
oliebol, volgens mij ben ik echt de klos Boos!
Nog steeds geen bestelling van Human-Body binnen, ondanks dat ze in hun e-mails beweren dat het ding verstuurd is. Heb net het track/tracenummer gevraagd, en nu blijken ze er helemaal niet te zijn. Lekker dan Verdrietig
* steekt nog een peuk op *

haha, als je hier niet rookverslaafd van wordt, weet ik het niet meer.
, arme Oscar Ach gut

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:50

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:51

Ach gut Oscar, sterkte....... dat wordt dan nog een weekje wachten, ze hebben vakantie. Bloos!
*rookt gezellig een echte peuk mee*

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:39

JoanneArnhem schreef:
Roken jullie naast de Supersmoker ook nog gewone sigaretten?? Of gaat het om het idee?? Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken.

Ik heb dan geen Supersmoker maar een PartySmoker en die heb ik sinds afgelopen vrijdag.
Vanaf het moment dat ik de PartySmoker ben gaan roken rook ik nog zo'n 6 "echte" sigaretten per dag, niet omdat ik dat bewust doe want ik heb niet eens de bedoeling om te stoppen maar ik heb er gewoon veel minder behoefte aan.

Voor de PartySmoker rookte ik rustig 2 pakjes sigaretten per dag. Haha!

Oscar: Sterkte, ik hoop dat jouw zending toch nog binnen komt deze week.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:46

Ik heb zojuist als reserve e-peuk de partysmoker besteld en betaald, ook nog een mailtje er achteraangegooid (gewoon voor de sjeu), of het nog voor het weekend zou lukken, ik kreeg gelijk een mailtje terug dat dat zeker zou lukken, ik ben benieuwd Haha! Overigens ben ik een van de gelukkige SuperSmokers denk ik, hij doet het nog steeds, de ampullen smaken ook prima, hij trekt alleen vrij zwaar.....

Ik rook nog steeds 1 tot 1½ pakje shag per week erbij, maar voorheen waren het 2 a 3 pakjes Caballero 30 per dag, dus mijn geld heb ik er allang uit. Mijn eerste ervaring met de e-peuk is van 20-09-2007. Gistermiddag was mijn pakje shag al leeg en pas vanmiddag heb ik een nieuw pakje gehaald, en inmiddels van dark tobacco naar mild tobacco....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:51

EmDee schreef:
Ik heb zojuist als reserve e-peuk de partysmoker besteld en betaald, ook nog een mailtje er achteraangegooid (gewoon voor de sjeu), of het nog voor het weekend zou lukken, ik kreeg gelijk een mailtje terug dat dat zeker zou lukken, ik ben benieuwd Haha! Overigens ben ik een van de gelukkige SuperSmokers denk ik, hij doet het nog steeds, de ampullen smaken ook prima, hij trekt alleen vrij zwaar.....

Oh dan ben ik echt heel benieuwd naar jouw ervaringen met de PartySmoker. Jij kan echt het verschil vertellen straks omdat je ze alle twee hebt geprobeerd.
Ik wacht met spanning af!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:54

ik krijg morgen mijn loon binnen en denk dat ik toch ook maar eens de partysmoker ga bestellen, al zou ik hem alleen maar thuis gebruiken zou het al een hoop schelen. Is het mondstuk ook verwisselbaar? Voor het geval dat het niet bevalt dat ik hem nog kan doorverkopen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 23:04

ginger18 schreef:
ik krijg morgen mijn loon binnen en denk dat ik toch ook maar eens de partysmoker ga bestellen, al zou ik hem alleen maar thuis gebruiken zou het al een hoop schelen. Is het mondstuk ook verwisselbaar? Voor het geval dat het niet bevalt dat ik hem nog kan doorverkopen.

Het mondstuk zit vast aan een ampul, dus elke keer dat je een ampul wisselt heb je een vers mondstuk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 23:20

Stel junkies bij elkaar, uitvoerig bespreken welke stuff het beste is Haha! Als mijn geld binnen is koop ik de partysmoker Haha!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 23:31

ThePast03 schreef:
EmDee schreef:

Oh dan ben ik echt heel benieuwd naar jouw ervaringen met de PartySmoker. Jij kan echt het verschil vertellen straks omdat je ze alle twee hebt geprobeerd.
Ik wacht met spanning af!

Ik ben begonnen met de humanbody, en daar was niets op aan te merken, die deed het prima, de SS trekt gewoon veel zwaarder... Ik liet alleen de humanbody een droeve verdrinkingsdood sterven, maar daar konden zij niets aan doen, over hun service kan ik dus verder niets zeggen, over hun e-sigaret had ik geen klachten.

De Supersmoker gekocht omdat dat toen de snelste manier was om weer van de echte sigaretten af te blijven, en ook de Supersmoker doet het prima, rookt alleen weer een beetje anders.... Het is allemaal een kwestie van wennen en het ook willen denk ik...

Van de PartySmoker heb ik eigenlijk wel hoge verwachtingen, als ik zo alle reacties lees hier en op het e-peukenforum, ik was tot nu toe al dik tevreden, dus ik ben benieuwd, en hoop inderdaad dat de PS voor het weekend nog binnenkomt!

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 08:07

Goedenmorgen allemaal,
Zo, met een peukje in in mn hand, heb ik nu de partysmoker gekocht,
Ik zag op de site dat die per woensdag weer in voorraad is, ga ervan uit nu, dat ik die donderdag binnen heb,
De andere sigaret, heb ik gecanceld, kreeg de rekening per mail, werd ipv de (ik geloof rond de) 37 euro, 88 dollar!!!!