Heb zojuist de partysmoker voor vriendlief besteld met extra ampullen van 16 en 11 mg.

Hij wou de zwart/ witte.
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jepsica schreef:Ik heb net de supersmoker ultimo gekocht.
Ik zou alleen niet weten hoe ik de dummy eraf krijg.
Het plakrandje heb ik eraf gehaald.
Maar ik kreeg geen beweging in de dummy.
Weet iemand hoe de de dummy eraf moet halen.
En er staat dat je na de eerste keer opladen de sigaret maar 4 uurtjes hoeft opteladen.
Is het erg als de sigaret een hele nacht aan de lader licht?
En hoe nemen jullie de supersmoker mee?
Want ik ben bang dat hij stuk gaat als ik hem in mijn tas stop.
En hoe zit het met lekker van de catridges.
Is het zo dat als ie met het gaatje naar beneden ligt dat ie dan gaat lekken?
Gr jepsica
liannes schreef:Zo, ik baal, zou de sigaret bestellen, zijn ze een week weg, gesloten, baal , baal, baal.
(human)
Om nu maar even een hele dure te bestellen, nee, dan wacht ik nog maar een weekje,......................(zucht)
ThePast03 schreef:liannes schreef:Zo, ik baal, zou de sigaret bestellen, zijn ze een week weg, gesloten, baal , baal, baal.
(human)
Om nu maar even een hele dure te bestellen, nee, dan wacht ik nog maar een weekje,......................(zucht)
De PartySmoker en de Janty hebben een vergelijkbare prijs en zijn gewoon bereikbaar
En komen ook nog eens beter uit de test.
liannes schreef:Zo, ik baal, zou de sigaret bestellen, zijn ze een week weg, gesloten, baal , baal, baal.
(human)
ThePast03 schreef:liannes schreef:Zo, ik baal, zou de sigaret bestellen, zijn ze een week weg, gesloten, baal , baal, baal.
(human)
De PartySmoker en de Janty hebben een vergelijkbare prijs en zijn gewoon bereikbaar
En komen ook nog eens beter uit de test.
EmDee schreef:Is het niet zo dat bij die Janty ook nog eens 25 euro verzendkosten komen?
ThePast03 schreef:EmDee schreef:Is het niet zo dat bij die Janty ook nog eens 25 euro verzendkosten komen?
Klopt helemaal. Plus dat je de kans hebt op nog een rekening achteraf met btw vanwege de import.
Wel iets om in het achterhoofd te houden.
Binnenkort schijnt Janty ook vanuit Nederland te kunnen leveren, maar zolang die nog uit het buitenland moet komen is het een dure liefhebberij.
ThePast03 schreef:EmDee schreef:Is het niet zo dat bij die Janty ook nog eens 25 euro verzendkosten komen?
Klopt helemaal. Plus dat je de kans hebt op nog een rekening achteraf met btw vanwege de import.
Wel iets om in het achterhoofd te houden.
Binnenkort schijnt Janty ook vanuit Nederland te kunnen leveren, maar zolang die nog uit het buitenland moet komen is het een dure liefhebberij.
FennekeR schreef:Oeps......![]()
Oscar schreef:oliebol, volgens mij ben ik echt de klos![]()
Nog steeds geen bestelling van Human-Body binnen, ondanks dat ze in hun e-mails beweren dat het ding verstuurd is. Heb net het track/tracenummer gevraagd, en nu blijken ze er helemaal niet te zijn. Lekker dan![]()
* steekt nog een peuk op *
JoanneArnhem schreef:Roken jullie naast de Supersmoker ook nog gewone sigaretten?? Of gaat het om het idee?? Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken.
EmDee schreef:Ik heb zojuist als reserve e-peuk de partysmoker besteld en betaald, ook nog een mailtje er achteraangegooid (gewoon voor de sjeu), of het nog voor het weekend zou lukken, ik kreeg gelijk een mailtje terug dat dat zeker zou lukken, ik ben benieuwdOverigens ben ik een van de gelukkige SuperSmokers denk ik, hij doet het nog steeds, de ampullen smaken ook prima, hij trekt alleen vrij zwaar.....
ginger18 schreef:ik krijg morgen mijn loon binnen en denk dat ik toch ook maar eens de partysmoker ga bestellen, al zou ik hem alleen maar thuis gebruiken zou het al een hoop schelen. Is het mondstuk ook verwisselbaar? Voor het geval dat het niet bevalt dat ik hem nog kan doorverkopen.
ThePast03 schreef:EmDee schreef:Ik heb zojuist als reserve e-peuk de partysmoker besteld en betaald, ook nog een mailtje er achteraangegooid (gewoon voor de sjeu), of het nog voor het weekend zou lukken, ik kreeg gelijk een mailtje terug dat dat zeker zou lukken, ik ben benieuwdOverigens ben ik een van de gelukkige SuperSmokers denk ik, hij doet het nog steeds, de ampullen smaken ook prima, hij trekt alleen vrij zwaar.....
Oh dan ben ik echt heel benieuwd naar jouw ervaringen met de PartySmoker. Jij kan echt het verschil vertellen straks omdat je ze alle twee hebt geprobeerd.
Ik wacht met spanning af!