Ik weer in de bocht

Geen idee hoe dat zal staan later als je groot bent, maar op één of andere manier weet ik bijna zeker dat ik het bij mezelf echt storend zal gaan vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:hihi, niet persoonlijk opvatten hoor![]()
Ik weer in de bocht![]()
Geen idee hoe dat zal staan later als je groot bent, maar op één of andere manier weet ik bijna zeker dat ik het bij mezelf echt storend zal gaan vinden
xDramaQueen schreef:daarom laat ik het op plekken doen die niet gaan "hangen" of vies worden ofzo
Ketaki schreef:misschien gewoon zeezout gebruiken.
even water koken en dat af laten koelen wat zeezout erin en dat met stukjes keukenrol tegen je neus aan houden.
( andere oplossing aan de huisarts een zalfje vragen)
Djaleesa schreef:Ketaki schreef:misschien gewoon zeezout gebruiken.
even water koken en dat af laten koelen wat zeezout erin en dat met stukjes keukenrol tegen je neus aan houden.
( andere oplossing aan de huisarts een zalfje vragen)
Dankje
ilona_89 schreef:ik ben ook echt een dom kalf he. ik heb dinsdag mijn neuspiercing laten zetten, nou ging allemaal super, tot vanacht, ik word om 4 uur wakker, en voel bloed op me neus, dus ik kijk in de spiegel me piercing eruit :S wat blijkt nou heb ik in mijn slaap dus die piercing er uit getrokken.
dus wij vandaag weer terug naar de piercer, nou zegt die vrouw dan heb je er goed aan lopen trekken want deze kan je er moeilijk uit krijgen.
maar goed, ik wou em er dus wel weer opnieuw in, heeft ze eerst het gat moeten oprekken :S dit was echt een heel vervelend gevoel, en heeft ze er een nieuwe piercing in gedaan die ik er niet meer uit kan trekkenhopen dat het helpt haha
Megamutsj schreef:Verticale labret, nog nooit van gehoord! Lijkt me ook moeilijk om te piercen