[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 10:35

Ik zal het eens proberen.
Maar er mankeren veel dingen aan mijn lichaam, dus er moet ergens een verband zijn. Ik heb vorige week voor de 2e keer bloedgeprikt.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:45

Mijn haar valt ook enorm uit op het moment. Ik denk dat het ligt aan het winter worden. Je huid reageert er enorm op als thuis de kachel weer aan gaat. De lucht wordt veel droger enzo.
Ik heb elk jaar als de kachel aan gaat enorm last van mn hoofdhuis (krijg ineens erge last van puistjes, haaruitval en roos).

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:51

Mijn haar is nu heel snel vet. Ik heb een vrij dikke bos met slag (van mijzelf). Hangt tot ong. 1 cm boven het BH bandje en heb het in laagjes. Zo krijg je dus ook veel volume.

Help! Wat te doen tegen vet haar?

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 17:01

Ik heb erg last gehad van haar uitval, weet niet waardoor..
Maar nu heb ik allemaal van die minihaartjes, dat ziet er ook niet uit als ik mijn haar in een staart heb, ze steken overal doorheen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:46

Anthea schreef:
Huilen van het lachen Ik zal weleens een foto maken. Clown

Afbeelding
Lachen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:56

Wat jouw haar niet veeeele korter? Bloos!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:59

hahaha ja dat dacht ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:02

Haha ja, maar het is weer gegroeid, en ik heb nog geen kapper gevonden. Huilen van het lachen
M'n haar groeit heel snel. ROFL

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:23

Anthea: Vind het echt heel stoeer Haha!

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:25

Ik weet niet of ik me haar wil laten permanenten of niet..
Ze zeggen dat je haar er heel droog van wordt, en als het uitgroeit ish et niet mooi.. Maar had een meidje gezien op school met toch een heel stuk uitgroei wat er toch leuk uitzag..

Zal ik het doen of niet?

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:27

evanescence schreef:
Even een vraagje: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Kinki kappers.. ? En wat vonden ze er van.
Ben misschien van plan omdat tegaan doen met me haar. weet aleen nog niet presies wat.
Heb blond dun haar...
Tot net op me schouders in laagjes. met schuine pony.

Alvast bedankt Lachen

Wat is het? Bloos

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:05

Drifandi_ schreef:
evanescence schreef:
Even een vraagje: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Kinki kappers.. ? En wat vonden ze er van.
Ben misschien van plan omdat tegaan doen met me haar. weet aleen nog niet presies wat.
Heb blond dun haar...
Tot net op me schouders in laagjes. met schuine pony.

Alvast bedankt Lachen

Wat is het? Bloos

Dan wordt je haar beetje appart (opvallend) met kleur enzo, ook de manier van knippen is appart.

www.kinki.nl

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:26

Drifandi_ schreef:
Wij hebben nu andrelon zomerblond, heb laatst blonde plukjes in laten zetten, en het lijkt of ze steeds verder oplichten Clown

Pas hier wel mee op! Geblondeerd haar kan groen uitslaan van blondermakende shampoo (door chloride oid wat daar vaak inzit Knipoog )

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:34

moby934 schreef:
ik wil ook graag iets anders,
mijn haar is heel dun en het krult erg op.
onderaan heb ik veel krullen en boven op dus helemaal niks,
weten jullie hier iets mee???

Weinig shampoo,crèmespoeling, leave in conditioner (liefst op zijn kophangend erin doen voor meer krul) en dan nog iets van mousse/wax erin (je moet met krullen echt heel veel experinmenteren wat goed voor je werkt) Als je meer krullen wil kun je als je haar handoekdroog is er mousse indoen en dan op zijn kop wat kneden en dan MET difuser droogfohnen. Ik merk dat mijn krullen op dit moment door het weer veel sneller pluizen, heb je daar ook last van? Daarvoor gebruik ik nou hele verzorgende shampoo, cremespoeling (Lekker veel) en leave in wat ik er dus op zijn kop in doe. Dan nog een beetje mousse erin kneden zodat het blijft zitten en toch blijft het een probleem Scheve mond tips?

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:37

mas_ schreef:
misschien kan je het stijlen?
maar krullen kunnen ook erg leuk zijn hoor je kan er misschien ook iets van perfecte krul indoen dat ze een beetje in model kan brengen

Perfecte krul is niet om te modelleren Knipoog daar kun je eigenlijk alleen je haar mee verzorgen waardoor het wel zachter en minder pluizig word (gebruik het nu ook Lachen ) maar als je op zijn kop gaat hangen en wat kneed helpt dat al, met creme beter omdat het dan minder de neiging heeft om te pluizen. maar voor sommige krullen is creme te zwaar en moet je iets van olie/mousse/wax gebruiken, krullen hebben veel verzorging en geexperimenteer nodig!

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:45

o0marije0o schreef:
Ik vind dit kapsel echt uber mooi. Maar vraag me af hoe je aan zulk haar komt. ik heb dik haar. Maar zo'n bos heb k nooit.
Ook heb ik nog niet zulk lang haar. Ben het wel aan het laten groeien. Maar wat moet k in de tussentijd..?

http://www.hilary-duff.es/images/media/ ... 20duff.JPG

heb je wel genoeg lagen? Bedenk je goed dat hier waarschijnlijk echt lang werk op zit voor de fotoshoot Knipoog Wat je voor extra volume kunt proberen is op zijn kop hangen en dan wat haarlak onder bij je haargrens enzo spuiten (niet doen als je heel droog haar hebt want dan kan haarlak uitdrogen Knipoog ) of als je haar niet al te snel vet is kun je is wat gel/wax/creme voor volume proberen. op zijn kop hangen terwijl je het erin doet (je haar als het waren omhoog duwen) helpt niet alleen voor mooie krullen maar ookv oor extra volume!

Damber schreef:
Geweldig dit topic te ontdekken...

Ik heb altijd heel lang haar gehad, maar op een gegeven moment heb ik het heel kort laten knippen... Nu wil ik het weer lang krijgen, maar mijn haar is zo futloos... Het hangt slap langs mijn hoofd... Ik doe er vanalles in... Mouse, shaper, wax... mijn haar wordt hier erg vet van, maar verder niets... Het hangt nu in mijn nek.. ben dus al aardig op weg.... Het is nog te kort om het vast te kunnen maken...

Vet haar hangt ook meer, dus niet teveel erin. Veel shampoos proberen en kijken wat goed voor je werkt. Op zijn kop hangen er wat in "kneden" en ook de haarlak van hierboven is misschien iets voor je? Je haar word er iig niet vet van Knipoog

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:48

Yonne schreef:
Damber schreef:
Geweldig dit topic te ontdekken...

Ik heb altijd heel lang haar gehad, maar op een gegeven moment heb ik het heel kort laten knippen... Nu wil ik het weer lang krijgen, maar mijn haar is zo futloos... Het hangt slap langs mijn hoofd... Ik doe er vanalles in... Mouse, shaper, wax... mijn haar wordt hier erg vet van, maar verder niets... Het hangt nu in mijn nek.. ben dus al aardig op weg.... Het is nog te kort om het vast te kunnen maken...

Vet haar hangt ook meer, dus niet teveel erin. Veel shampoos proberen en kijken wat goed voor je werkt. Op zijn kop hangen er wat in "kneden" en ook de haarlak van hierboven is misschien iets voor je? Je haar word er iig niet vet van Knipoog

Ik heb er nu veel minder in... maar m'n haar blijft niet zitten... Ik kan het kneden.. fohnen.. onderste boven hangen.. noem maar op.. ik breng het in model en het zit leuk, maar 2 uur verder hangt het langs m'n hoofd alsof ik zo m'n bed uit ben gestapt...

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:49

Marjolein_18 schreef:
Mijn haar is nu heel snel vet. Ik heb een vrij dikke bos met slag (van mijzelf). Hangt tot ong. 1 cm boven het BH bandje en heb het in laagjes. Zo krijg je dus ook veel volume.

Help! Wat te doen tegen vet haar?

Niks erin, goed shampoo zoeken (beetje proberen wat het beste werkt, is namelijk bij iedereen anders) en niet teveel aanzitten! Verder kan talkpoeder helpen. Als je dat erin smeert word het wel wat minder vet. Niet bang zijn voor wit haar, je wrijft het zo uit. Bij 2 van mijn vriendinnen werkt het heel goed (heb zelf juist heel droog haar en ziet er niet snel vet uit)

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:50

Damber schreef:
Ik heb er nu veel minder in... maar m'n haar blijft niet zitten... Ik kan het kneden.. fohnen.. onderste boven hangen.. noem maar op.. ik breng het in model en het zit leuk, maar 2 uur verder hangt het langs m'n hoofd alsof ik zo m'n bed uit ben gestapt...

Moeilijk! En als je nou op zijn kop hangt en bij de haargrens flink wat haarlak spuit zodat het een beetje hard word en zo blijft zitten? Werkt vrij goed bij een vriendinnetje wat heel dun slap en snel vet haar heeft Knipoog probeer het eens zou ik zeggen!

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:52

Oja, permanenten is echt heel slecht voor je haar dus ik zou het echt alleen doen als je haar nu in goede conditie is (niet droog, voelt zacht aan en heeft de afgelopen tijd niet al permanent/geblondeerd of iets anders "zwaars" gehad)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:56

Mijn haar komt tot ongeveer mijn schouders en is steil. Kleur is mahoniebruin (roodbruin dus). Ik wil wel een keer wat anders met mijn haar, maar wil het toch lang hebben. Ik heb wel een pony. Weet iemand misschien een leuk model?

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 22:06

Yonne schreef:
Oja, permanenten is echt heel slecht voor je haar dus ik zou het echt alleen doen als je haar nu in goede conditie is (niet droog, voelt zacht aan en heeft de afgelopen tijd niet al permanent/geblondeerd of iets anders "zwaars" gehad)

Volgens mij is mijn haar in goede conditie, heb het nog nooit geverfd/geblondeerd/iets anders
Alleen me nekhaar zijn wat dooie puntjes.. wat ook iets droger is..
Maar ik denk dat ik het niet ga doen, ik ga nu denk ik een diffuser kopen, en kijken of ik daar wat mee kan bereiken Lachen

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 20:09

Zo even dit topic omhoog schoppen Clown

Dadelijk mijn haar weer eens verven!
Het was zwart met blond maar ondertussen
is dat zwarte al een heel eind weg en ben ik wel
weer toe aan iets 'nieuws' dus nu word het
donkerbruin/zwart achtig, al eens eerder gedaan maar
toen had ik ook een ander model Lachen

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 21:56

Ik ben beniewd! Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 21:59

o0marije0o schreef:
Ik vind dit kapsel echt uber mooi. Maar vraag me af hoe je aan zulk haar komt. ik heb dik haar. Maar zo'n bos heb k nooit.
Ook heb ik nog niet zulk lang haar. Ben het wel aan het laten groeien. Maar wat moet k in de tussentijd..?

http://www.hilary-duff.es/images/media/ ... 20duff.JPG

als ik me haarlang heb, heb ik dit, alleen krullend, vreselijk vind ik, vergeet niet dat t heel veel hoofdpijn kan veroorzaken dik haar! ik hou t even op stekeltjes Haha!