Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Ik zal weleens een foto maken.
evanescence schreef:Even een vraagje: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Kinki kappers.. ? En wat vonden ze er van.
Ben misschien van plan omdat tegaan doen met me haar. weet aleen nog niet presies wat.
Heb blond dun haar...
Tot net op me schouders in laagjes. met schuine pony.
Alvast bedankt
Drifandi_ schreef:evanescence schreef:Even een vraagje: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Kinki kappers.. ? En wat vonden ze er van.
Ben misschien van plan omdat tegaan doen met me haar. weet aleen nog niet presies wat.
Heb blond dun haar...
Tot net op me schouders in laagjes. met schuine pony.
Alvast bedankt
Wat is het?
Drifandi_ schreef:Wij hebben nu andrelon zomerblond, heb laatst blonde plukjes in laten zetten, en het lijkt of ze steeds verder oplichten
moby934 schreef:ik wil ook graag iets anders,
mijn haar is heel dun en het krult erg op.
onderaan heb ik veel krullen en boven op dus helemaal niks,
weten jullie hier iets mee???
mas_ schreef:misschien kan je het stijlen?
maar krullen kunnen ook erg leuk zijn hoor je kan er misschien ook iets van perfecte krul indoen dat ze een beetje in model kan brengen
o0marije0o schreef:Ik vind dit kapsel echt uber mooi. Maar vraag me af hoe je aan zulk haar komt. ik heb dik haar. Maar zo'n bos heb k nooit.
Ook heb ik nog niet zulk lang haar. Ben het wel aan het laten groeien. Maar wat moet k in de tussentijd..?
http://www.hilary-duff.es/images/media/ ... 20duff.JPG
Damber schreef:Geweldig dit topic te ontdekken...
Ik heb altijd heel lang haar gehad, maar op een gegeven moment heb ik het heel kort laten knippen... Nu wil ik het weer lang krijgen, maar mijn haar is zo futloos... Het hangt slap langs mijn hoofd... Ik doe er vanalles in... Mouse, shaper, wax... mijn haar wordt hier erg vet van, maar verder niets... Het hangt nu in mijn nek.. ben dus al aardig op weg.... Het is nog te kort om het vast te kunnen maken...
Yonne schreef:Damber schreef:Geweldig dit topic te ontdekken...
Ik heb altijd heel lang haar gehad, maar op een gegeven moment heb ik het heel kort laten knippen... Nu wil ik het weer lang krijgen, maar mijn haar is zo futloos... Het hangt slap langs mijn hoofd... Ik doe er vanalles in... Mouse, shaper, wax... mijn haar wordt hier erg vet van, maar verder niets... Het hangt nu in mijn nek.. ben dus al aardig op weg.... Het is nog te kort om het vast te kunnen maken...
Vet haar hangt ook meer, dus niet teveel erin. Veel shampoos proberen en kijken wat goed voor je werkt. Op zijn kop hangen er wat in "kneden" en ook de haarlak van hierboven is misschien iets voor je? Je haar word er iig niet vet van
Marjolein_18 schreef:Mijn haar is nu heel snel vet. Ik heb een vrij dikke bos met slag (van mijzelf). Hangt tot ong. 1 cm boven het BH bandje en heb het in laagjes. Zo krijg je dus ook veel volume.
Help! Wat te doen tegen vet haar?
Damber schreef:Ik heb er nu veel minder in... maar m'n haar blijft niet zitten... Ik kan het kneden.. fohnen.. onderste boven hangen.. noem maar op.. ik breng het in model en het zit leuk, maar 2 uur verder hangt het langs m'n hoofd alsof ik zo m'n bed uit ben gestapt...
Yonne schreef:Oja, permanenten is echt heel slecht voor je haar dus ik zou het echt alleen doen als je haar nu in goede conditie is (niet droog, voelt zacht aan en heeft de afgelopen tijd niet al permanent/geblondeerd of iets anders "zwaars" gehad)
o0marije0o schreef:Ik vind dit kapsel echt uber mooi. Maar vraag me af hoe je aan zulk haar komt. ik heb dik haar. Maar zo'n bos heb k nooit.
Ook heb ik nog niet zulk lang haar. Ben het wel aan het laten groeien. Maar wat moet k in de tussentijd..?
http://www.hilary-duff.es/images/media/ ... 20duff.JPG