Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smurfjee schreef:Ik heb 4 weken geleden mijn navelpiercing laten zetten. Voelde er niks van, daarna ook niks geen pijn ofzo.
Hoe lang moet ik door blijven gaan met schoonmaken?
Smurfjee schreef:Ja heb ik wel meegekregen, maar staat er niet op.![]()
Hadden jullie trouwens een staafje of ringetje? Ik heb een ringetje, want dat was beter ofzo.
Dieuwke1989 schreef:Mijn piercer vond eigelijk een ringetje beter maar vanwege mijn navel kon ik geen ringetje.. En ik vind het ook helemaal niet erg want mijn staafje is door mijn navel best diep geschoten waardoor je alleen de bolletjes ziet, en geen stukje staaf zegmaar. Heel mooi
C_hristel schreef:Wat is een surface?
MoonChloe schreef:Mijn labret heb ik heel tijd geleden uitgehaald maar de gat is nog steeds open, ik denk nu erover na om een ring in te zetten maar ik weet het nog niet zeker. (ik wil iig geen grote ring maar een kleine subtiel ring)
Anjatjeuh schreef:Ik wil misschien nog wel een surface op mn pols, of een intiempiercing... Ben er nog niet goed uit
PrinCessRomy schreef:MoonChloe schreef:Mijn labret heb ik heel tijd geleden uitgehaald maar de gat is nog steeds open, ik denk nu erover na om een ring in te zetten maar ik weet het nog niet zeker. (ik wil iig geen grote ring maar een kleine subtiel ring)
Niet doenik leef ook verder met een gat, maar liever een gat dan 2 missende tanden
Barmat schreef:PrinCessRomy schreef:
Niet doenik leef ook verder met een gat, maar liever een gat dan 2 missende tanden
euhmmm... gaat dat niet dicht dan?
Barmat schreef:Het zijn wel twee uitersten
Maar ik zou eerlijk gezegd (als ik tussen die twee moest kiezen) gaan voor een intiem denk ik.
Op je pols is zo kwetsbaar... en je weet nooit of het met werk ofzo "mag" van je baas.