Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shopaholic schreef:Heel veel succes. Ik ben nu om kwart voor 2 snachts nog wakker, maar ik ben vanmiddag om 3 uur terug gekomen van de kaakchirurg.. Was de eerste keer dat ik ging. Heb er 2 uit laten halen. Pijn valt nog mee, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.. Mn kaak is wel erg dik.. Moet binnekort de andere 2 laten doen..
Van de ingreep zelf heb ik helemaal niks gevoeld trouwens. Ze waren nog niet door, ds bij mij moest er ook gesneden worden, maar ik heb helemaal gen pijn gehad dus gelukkig
wel benieuwd hoe het morgen zal gaan..
racheltjj schreef:jij ga onder gehele narcose dan skitter ?
Hoe is het gegaan ?
Denise1984 schreef:Hier mag het niet geloof ik alle 4 tegelijk er uit halen omdat er een kans bestaat dat je je tong kan doorslikken. Ze zeggen dat de dag erna het ergst is he wens je veel sterkte. Mijn wang is ook nog steeds dik. Maar het wordt wel minder dus ik durf nu weer over straat.
Denise1984 schreef:Omdat alles in je mond verdoofd is. Ik had perongeluk op me wang gebeten bloedde als een rund maar ik voelde het niet omdat het helemaal verdoofd was. Ook de helft van me tong was verdoofd. Dus ik denk als je alle 4 er uit laat halen dat dan je geen gevoel meer heb in je tong en je hem dan kan doorslikken. Of in iedergeval kan stikken in je tong. Dat is wat ik heb gehoord hoor maar kan het ook verkeerd hebben.
racheltjj schreef:Das wel een duur grapje dan skitter!
Wel beter dat het goed is gegaan!
Buitenzorg schreef:Ik moet morgen.... Ben als de dood voor de tandarts en dus ook voor de kaakchirurg. Ik moet naar Dirksland, daar zit een kaakchirurg uit Dijkzigt geloof ik.
Wrs zal ie weggesneden moeten worden, hij is nog niet door (is rechtsonder).
De laatste x bij de TA zijn er 2 gaatjes geboord en gevuld. Zowel van de verdoving als het boren heb ik niets gevoeld. Maar voor mijn gevoel was toen ook de ene helft van mijn luchtpijp verdoofd (zat een prop in) waardoor ik nu (en toen) vreselijke paniek had omdat ik bang was dat ik niet meer zou kunnen ademen...
Maar men lijdt nog steeds het meest van het lijden dat men vreest en ik lees in dit topic toch meer positieve dan negatieve ervaringen...
Ik kreeg van iemand nog de tip om een MP3 mee te nemen omdat het geluid als ie er uit getrokken wordt nog al heftig is?