Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Wat roest zegt heb ik ook al vaak gehoord.
Dat er een hoop bruikbaar materiaal weg gegooid wordt
griebels schreef:Oh en als dit topic een discussie zou zijn geweest had het niet bij mensenwelzijn gestaan.
pascale schreef:griebels schreef:Oh en als dit topic een discussie zou zijn geweest had het niet bij mensenwelzijn gestaan.
kun je nu misschien ophoudenals jij een reactie plaatst word er alleen maar vervelend op gereageerd!(is inmiddels enkele keren op jouw getemd)oke je hebt een mening iedereen heeft die dus laat het bij je eigen mening!ik heb dit topic gestart omdat mensen misschien ervaringen kunnen delen maar niet om een rel te ervaren,dat vind ik niet de bedoeling!
runningkawa schreef:Ik geloof dat we nu ook wel op jou bericht kunnen temmen pascale
Wat doet griebels hier nu verkeerd?
Ze antwoord jou vraag op een nee..wat andere bokkers niet kunnen begrijpen en door blijven zeuren?
laat griebels toch in haar waarde
Haar gevoel zo, daar mag een ander niet over zeiken, doet griebels andersom toch ook niet
delerium schreef:Pascale, je bedoelt het in het algemeen maar reageert het nu af op griebels.
En RK te vaak tegenkomen op bokt? Persoonlijk vind ik het wel prettig haar vaak te lezen op bokt, van RK komen een hoop zinvolle dingen hoor!