Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb nu teminste een baby vast hihi
) dan kan je ook gaan kolven. Als je dan alleen de druk eraf kolft als het ongemakkelijk gaat voelen, kan je volgens mij met een week helemaal gestopt zijn.

En Sylvie groeit er super op, ze is 4 maanden en 7700 gram.
, wat een hel. Na 8 dagen ziekenhuis en weeremmers mocht ik 1 dag voor de kerst naar huis. Daarna ging het steeds beter.
. Toen gingen ze weer naar het hartje luisteren en die was ineens heel erg laag (35 ipv 120/150) dus grote paniek en toen stonden er ineens 4 verloskundigen e.d. aan mijn bed en kreeg ik gelijk infuus. Toen kwam het hartje ineens weer op gang. De volgende dag weer ingeleid en paar lichte weeen. Om 14.00 uur kwamen ze weer voelen en toen had ik eindelijk bijna 2cm ontsluiting, dus mocht ik naar de verloskamers. daar prikten ze mijn vliezen door en toen kwam er een weeenstorm die niet meer weg is gegaan. Ik hield het echt niet meer uit en de centimeters gingen ineens heel hard. Weer ging het hartje omlaag en kreeg ik weeremmers terwijl je bezig bent met bevallen
Daar kreeg ik heel veel pijn in mijn buik van, dus dat was nog steeds geen verbetering voor mij. Toen mocht ik eindelijk persen. buiten de wee om hebben ze mij een knip gegeven en met de vacuumpomp is mijn zoontje gehaald. Mijn placenta wilde niet loskomen en ze hebben 3 kwartier taan trekken en duwen. ik had best wat bloed verloren daardoor. Ze wilden net de OK bellen toen hij eindelijk los kwam. daarna gingen ze hechten en ik voelde zowat elke steek, echt niet leuk.
. Toen ik dat aan een verpleegster vertelde heeft ze dit wel gemeld, want dit mogen ze natuurlijk nooit bij patienten bespreken.
en morgen ben ik niet online.