Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje1

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 22:53

Ik heb het mijn moeder verteld.. Wat was dat moeilijk, ik durfde niet te beginnen.
Toen ik de eerste zin vertelde.. Ze was in een shock, ze wist niet wat haar overkwam.. ''Ik, het meisje dat eigenlijk nooit met jongens omging, was met iemand naar bed geweest, met iemand die veel ouder is, en ook nog eens misbruikt..'' Alles, in 1 klap.
In haar eerste reactie was ze behoorlijk kwaad, ik snap het, ik ben echt ontzettend dom geweest hoe ik zoiets heb kunnen laten gebeuren.
Toen ik het hele verhaa had verteld, in tranen, begreep ze het.
De eerste zinnen waren moeilijker dan ik had gedacht, maar toen ik eenmaal bezig was, floepte alles er gewoon uit..
M'n moeder is blij dat ik het verteld heb, ze is trots dat ik het lef had om het haar te vertellen. Ze snapt hoe ik me nu voel..
Ik ben erg opgelucht dat ik het verteld heb, het lucht zo op.

Eerst wou ze hem aangeven, maar daar was ik op tegen.. Dat heeft hij niet verdiend. Ik ben jarenlang bevriend met hem geweest, hij had dat echt niet verdiend. Ik heb nu met mijn moeder afgesproken, dat als hij mij nog 1 keer aanraakt tegen mijn zin, of mij lastigvalt oid, dat we dan wel aangifte doen.
Daar kan ik me wel in vinden..

Verder vond ze het goed dat ik morgen naar hem toeging, maar dat als er iets was, dat ik direct iets van me liet horen. Dat ik duidelijk liet merken dat ik het er niet mee eens was.
Eerst wou mijn moeder niet dat ik ging, ik ga wel, wel op eigen risico.
Mijn moeder zal me steunen zegt ze, maar als hij wat doet kan zij op dat moment niks doen.. Ze wist toch dat ik wel zou gaan, maar ik moest wel stoppen met de dingen waar ik nu mee bezig was.

Gelukkig heb ik het er met d'r over gehad, het lucht echt op.
Alleen mijn vader nu nog. Ik vertel het hem wel als ik eraan toe ben, met mij moeder erbij.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:54

meisje1 schreef:
Ik heb het mijn moeder verteld.. Wat was dat moeilijk, ik durfde niet te beginnen.
Toen ik de eerste zin vertelde.. Ze was in een shock, ze wist niet wat haar overkwam.. ''Ik, het meisje dat eigenlijk nooit met jongens omging, was met iemand naar bed geweest, met iemand die veel ouder is, en ook nog eens misbruikt..'' Alles, in 1 klap.
In haar eerste reactie was ze behoorlijk kwaad, ik snap het, ik ben echt ontzettend dom geweest hoe ik zoiets heb kunnen laten gebeuren.
Toen ik het hele verhaa had verteld, in tranen, begreep ze het.
De eerste zinnen waren moeilijker dan ik had gedacht, maar toen ik eenmaal bezig was, floepte alles er gewoon uit..
M'n moeder is blij dat ik het verteld heb, ze is trots dat ik het lef had om het haar te vertellen. Ze snapt hoe ik me nu voel..
Ik ben erg opgelucht dat ik het verteld heb, het lucht zo op.

Eerst wou ze hem aangeven, maar daar was ik op tegen.. Dat heeft hij niet verdiend. Ik ben jarenlang bevriend met hem geweest, hij had dat echt niet verdiend. Ik heb nu met mijn moeder afgesproken, dat als hij mij nog 1 keer aanraakt tegen mijn zin, of mij lastigvalt oid, dat we dan wel aangifte doen.
Daar kan ik me wel in vinden..

Verder vond ze het goed dat ik morgen naar hem toeging, maar dat als er iets was, dat ik direct iets van me liet horen. Dat ik duidelijk liet merken dat ik het er niet mee eens was.
Eerst wou mijn moeder niet dat ik ging, ik ga wel, wel op eigen risico.
Mijn moeder zal me steunen zegt ze, maar als hij wat doet kan zij op dat moment niks doen.. Ze wist toch dat ik wel zou gaan, maar ik moest wel stoppen met de dingen waar ik nu mee bezig was.

Gelukkig heb ik het er met d'r over gehad, het lucht echt op.
Alleen mijn vader nu nog. Ik vertel het hem wel als ik eraan toe ben, met mij moeder erbij.

ben trots op je meid Ach gut

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:55

Goed zo meisje! Top, geweldig! OK dan!
Ik en vele bokkers zijn ongelovelijk trots op je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:59

Nou wat zei ik je, precies zoals ik had voorspeld! Goed zo meid! Ik raad je nog steeds af om naar hem toe te gaan, maar dat is je eigen keuze!

Winged

netzoals juultj vind ik het super dat er zo word gereageerd! vol houden dit mensen!

@ts: ik heb net het hele topic gelezen en ik vind het knap dat je dit zo durft te vertellen! ik hoop dat je het er met je ouders over gehad hebt / over hebt en dat jullie samen een goede oplossing kunnen vinden. ik denk dat alle adviezen die er gegeven kunnen worden intussen wel zijn gegeven...
heel veel succes en sterkte Ach gut

edit: ik zie nu je nieuwe post Lachen
echt super dat je het hebt verteld!
heb echt respect voor je! Lachen

Jes

Jeetje echt goed dat je het hebt verteld!!!!! Heel goed van je! En gelukkig dat je moeder je zo goed steunt!!!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:00

Meis ik ben trots op je... Als je nu hier was had ik je een hele dikke (zusterlijke welliswaar) knuffel gegeven... Top meis! Jij heb nu je eigen leven weer in handen. Ga zo door!
Kan je mams je trouwens net met de auto naar hem brengen, en buiten wachten?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:01

super goed gedaan!!!
nu komt het allemaal weer op zn pootjes terecht!

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 23:02

Lieve Bokkers,

Ik ben jullie allemaal ontzettend dankbaar voor wat jullie voor mij betekend hebben, wat voor steun ik van jullie gehad heb..
Zonder jullie had ik dit nooit verteld, en was dit denk ik nog weken, misschien wel maanden zo doorgegaan.

Iedereen echt heel erg bedankt, jullie hebben geen idee wat jullie voor mij betekenen op dit moment!

Morgen zal ik een gesprek hebben met hem, ik ben benieuwd hoe we het gaan oplossen. Maar 1 ding is zeker, ik wil geen seks meer met hem, dat is afgelopen. Misschien dat er nog een mooie vriendschap over kan blijven.

Ontzettend bedankt iedereen..

Heel veel liefs..

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:02

Echt fantastisch dat je het je moeder verteld hebt!!
OK dan!

En ik zou er inderdaad nog eens heel goed over na denken of je morgen wel naar hem zou gaan. Ben je er zeker van dat je stevig genoeg in je schoenen staat om nee te zeggen?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:03

tienus63 schreef:
Meisje1,

Ik heb net een bosrit van een uur achter de rug, je bent geen moment uit mijn gedachten geweest.
En ik weet dat jij weet dat je het vanavond tegen je moeder en/of vader zegt.

Ik heb het al eerder gezegd: jij hebt lef!!
En zonder dat je het zelf in de gaten hebt, je bent zoveel sterker dan je ooit van jezelf hebt verwacht.

Dikke knuffel voor jou en ook voor je ouders, ik heb zo'n gevoel dat zij dat zo dadelijk ook dik verdienen.

Ik kom ook van mijn paard vandaan en heb gegeten voor mij geld hetzelfde geen moment heb dit topic kunnen vergeten.

Luckystory verschrikkelijk voor je zusje en natuurlijk voor de omstanders die van haar houden.
Ik hoop ook dat we de TS deze ellende kunnen besparen.

Ik ben benieuwt wat je aan het doen bent je bent al zo´n tijd weg ik hoop dat je de grote maar bange stap hebt gewaagt en dat je nu met je ouders praat.
Je bent niet alleen.
Heel veel sterkte meis Ach gut

Whouww joehoe gefeliciteerd meis ik lees net je bericht OK dan! .
Heel knap van je en tenslotte viel het dus mee!
We zijn trots op je, geloof ons je hebt hier echt goed aan gedaan.
Je krijgt hier geen spijt van.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:03

Voor meisje1 en je ouders,

jullie hebben een hele stoere dochter, hopenlijk ziet ze dat zelf ook spoedig in.
Ik ben zo blij, ik zit te grienen.
En het idee van Sweetheart, super idee!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:04

Ik heb het topic doorgelezen en ik vind het super knap dat je het hebt verteld! Dat moest een erg moeielijk stap zijn, vele kunnen hier een voorbeeld aan nemen!
Super!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:05

tienus63 schreef:
Voor meisje1 en je ouders,

jullie hebben een hele stoere dochter, hopenlijk ziet ze dat zelf ook spoedig in.
Ik ben zo blij, ik zit te grienen.
En het idee van Sweetheart, super idee!

Ik sluit me bij deze woorden aan.

Kartouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:05

Meis ik heb het hele topik gelezen en vindt het ongelofelijk dapper dat je het je moeder hebt verteld.
Het deugt gewoon niet, hij had met zijn vingers van je af moeten blijven.
Ik ben zelf ook moeder en kan me wel een voorstelling maken wat je moeder op dat moment heeft gevoeld.
Maar dan nog zeg ik stuur desnoods een brief , maar ga er niet meer heen gewoon uit zelfbescherming.
En laat je moeder die brief lezen dan heb je altijd iemand die kan bevestigen dat je er een eind aan gemaakt hebt , voor het geval dat.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:07

Goed gedaan Meisje! Veel sterkte en succes morgen.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 23:07

Mijn moeder moet morgen werken, ik heb nog vakantie.
Mijn moeder vroeg nog wel of ze vrij moest nemen, en dan mee te gaan naar hem. Maar dat vind ik niet nodig, ik vind dat ik stevig in mijn schoenen sta en ik durf nu nee te zeggen.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:09

Ook wil ik nog even zeggen dat je ons niet moet bedanken maar jezelf om dit topic te openen.
Tenslotte heb je alles zelf gedaan.

Je bent een fantastische meid.

Heel veel toegewenst geluk verder, en sterkte voor morgen.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:10

blensink schreef:
Ook wil ik nog even zeggen dat je ons niet moet bedanken maar jezelf om dit topic te openen.

Je haalt me de woorden uit mn mond.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:10

hartstikke goed van je en hoop dat je besef dat dit de goede keuze is hoe dubbel t ook zal voelen..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:11

Juultj schreef:
blensink schreef:

Je haalt me de woorden uit mn mond.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.

ik ook, het kaarsje voor jou is hier volop aant branden

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:11

Je bent ook sterk genoeg!! Ik kan het wel van de daken schreeuwen, iedereen mag het weten.

Ik weet het zeker na alles wat ik nu gelezen heb van jou!
Jij kunt jezelf weer recht aankijken in de spiegel, je kunt de wereld aan wat je "vriend" betreft.

En voor de moeilijke momenten, je moeder en zodadelijk weet je vader het ook, dus je kunt altijd op hun steun rekenen.

En heb je morgen geen zin, gewoon niet gaan!
Jij bepaalt de regels!
Laatst bijgewerkt door tienus63 op 28-08-06 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:12

OK dan!

ik ben blij voor je

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:15

Wat goed zeg! En bedenk: Wij waren enkel de weg die de sleutel het slot deed vinden.

Ontzettend knap van je, en je zult zien dat je hier veel sterker uit komt!

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:21

Je bent blijkbaar zeer vastbesloten om morgen naar hem te gaan.
En als je zelf ervan overtuigd bent dat je aan elke druk van zijn kant kan weerstaan, dan denk ik dat we niet anders kunnen dan achter jou staan.
Tot nu toe heb je immers alles gedaan, wat je gezegd hebt te zullen doen. En die dingen vroegen enorm veel moed en vastberadenheid.
(Neemt niet weg dat ik hier persoonlijk toch een slecht gevoel bij heb.)

Je zei dat je hoopte op een vriendschap met hem in de toekomst.
Maar ben je zeker dat dit een goed idee is? Dan wordt je telkens opnieuw met hem geconfronteerd. En sex tussen jullie is al iets wat voor jullie beiden "bekend" is. De kans dat jullie in de toekomst terug dezelfde weg opgaan lijkt mij dan wel heel groot.