Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:MissJ
Tuurlijk wil ik dat.
Bedankt!! ZOdra ik weer op de computer kan laat ik jullie weten hoe het is gegaan!!!Citaat:Katja
Superveel succes morgen Corine.
Katja schreef:Heel misschien durf ik ook wel een foto te plaatsen van hoe mijn boobs er nu uitzien. Merk wel nu ik tien kilo ben afgevallen dat mijn boobs optisch een stuk groter zijn.
Katja schreef:Heel misschien durf ik ook wel een foto te plaatsen van hoe mijn boobs er nu uitzien. Merk wel nu ik tien kilo ben afgevallen dat mijn boobs optisch een stuk groter zijn.
flair schreef:En dat terwijl bij mensen die hun borsten te klein vinden bij het afvallen als eerste de borsten helemaal verdwijnenBij mij ging het overal af behalve mijn borsten...
Ik heb niet eens foto's van voor de operatie waarop je kunt zien hoeveel ik had... Ik kon het goed verstoppen...
flair schreef:Ik heb niet eens foto's van voor de operatie waarop je kunt zien hoeveel ik had... Ik kon het goed verstoppen...
flair schreef:En dat terwijl bij mensen die hun borsten te klein vinden bij het afvallen als eerste de borsten helemaal verdwijnenBij mij ging het overal af behalve mijn borsten...