FlEuRXBoNnY schreef:maar wat betekend het precies dan eiglijk als die pil te licht is?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlEuRXBoNnY schreef:maar wat betekend het precies dan eiglijk als die pil te licht is?
Skipper schreef:Heb nog niet alles gelezen, is vrij veel, maar ik ben van de pil overgestapt op de nuvaring, heb er nu net 2 'achter de rug'
Alleen sinds ik dit gebruik is volgens mij mijn huid slechter geworden met oa meer pukkeltjes. Kan dit kloppen? Hebben er er meer last van?
FlEuRXBoNnY schreef:FlEuRXBoNnY schreef:maar wat betekend het precies dan eiglijk als die pil te licht is?
Tessebes schreef:Ik heb gekozen voor een hormonen spiraaltje, nu nog laten plaatsen.
wendytjeG schreef:@morris: Dan is die HA van jullie ook niet helemaal bij de tijd zeg!
Eliane schreef:wendytjeG schreef:@morris: Dan is die HA van jullie ook niet helemaal bij de tijd zeg!
Nee hoor! Die HA heeft helemaal gelijk! Als je géén hormonen wilt zijn er gewoon maar heel weinig opties!
mayday schreef:Dat gedoe met spiraaltjes en zo lijkt me ook niks, je hoort wel is van die verhalen dat ze vastzitten en t zeer doet om ze te verwijderen brrrrr.
wendytjeG schreef:Laten we het hopen dat het minder gevoelig is, het plaatsen was niet echt een fijne ervaring
Cer schreef:Idd, dat plaatsen is geen feestje, maar ja, voor die 30 seconden is het wel te overleven...Een beetje bevalling duurt langer.. En wie weet ben je t over vijf jaar vergeten