Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DideH schreef:Ik zal ook wel gewoon geduld moeten hebben! Met dat gewandel zo nu en dan verband ik nu wellicht ook wel weer meer, al is dat gespring op krukken conditioneel zwaarder denk ik.
Haha leuk he ezellover, heb hem ook in takkie-variant![]()
Mama is echt snipt verkouden momenteel. Ik denk echt; blijf uit mijn buurt, ik wil nu niet ziek worden
Volgens mij zit mijn weerstand at the moment echt ergens onder de aardkorst verstopt

genja schreef:Germie dat je zelf zo eigenwijs bent en je eigen plan maakt geheel eigen keus. Maar adviseer dit nou niet aan een ander.
Het zijn namelijk niet de meest verstandige adviezen!!
Ts fijn dat je nu eindelijk weer vooruit kunt gaan kijken. Lekker advies van orthopeed volgen en volgende week met fysio aan de slag

germie schreef:genja schreef:Germie dat je zelf zo eigenwijs bent en je eigen plan maakt geheel eigen keus. Maar adviseer dit nou niet aan een ander.
Het zijn namelijk niet de meest verstandige adviezen!!
Ts fijn dat je nu eindelijk weer vooruit kunt gaan kijken. Lekker advies van orthopeed volgen en volgende week met fysio aan de slag
Ik ben juist absoluut niet eigenwijs, maar zo wijs om iemand te waarschuwen voor de gevolgen van de achillotrain, ook bij juist gebruik (want nee, heb dat ding niet verkeerd gebruikt). Ik heb ECHT PERSOONLIJKE ervaring met de achillotrain. Dus ik weet hoe dat ding zou moeten werken en dat die vooral heel veel ellende kan veroorzaken aan de andere voet. Daar kreeg ik dus een hielspoor, al binnen 2 dagen en die is ook nooit meer geheel over gegaan. Dus het is echt een dikke waarschuwing. Dat hakje heeft bij mij dus enorm veel kwaad gedaan en blijvend kwaad gedaan.
Dus wat je er ook van vindt, ik waarschuw alleen maar. Want als iemand mij dat verteld had, dan had ik nooit blijvend last van m'n andere voet gehad.
Maar iedereen mag doen wat hij of zij wil. Maar ik wou dat ik nooit met hakjes begonnen was bij dat achillespeesprobleem. Want dan had ik in ieder geval nog 1 voet gehad die niet gevoelig gebleven was. Dus wat mij is overkomen gun ik juist een ander niet en daarom waarschuw ik. Ik dacht er ook goed aan te doen door die achillotrain aan te schaffen. Maar dat heeft dus voor heel veel blijvende ellende gezorgd. En het kan best zijn dat het bij sommige mensen werkt, maar het werkt dus ook bij mensen niet of maakt juist de ellende erger. En ik was die pechvogel. Als ik nu een 2 uur op de benen ben, dan voel ik die hak weer. En moet ik 8 uur wandelen, dan is de pijn echt zodanig dat ik diclofenac moet nemen voor die hielspoor. Ook met de juiste zolen. Ik kan er mee leven, ik kan er mee sporten, maar het is dus niet zoals het zijn moet helaas. En dit alles is ontstaan na 2 dagen met zo'n hakverhoger lopen, de hakverhoger van de achillotrain.
En op krukken lopen is best zwaar. Maar dan krijg je juist spieren waar je het misschien niet wilt.
En volgens mij is het inmiddels overal takko. Je hebt er mokken van, pyama's, knuffels, haha.
germie schreef:Ik ben juist absoluut niet eigenwijs, maar zo wijs om iemand te waarschuwen voor de gevolgen van de achillotrain, ook bij juist gebruik (want nee, heb dat ding niet verkeerd gebruikt). Ik heb ECHT PERSOONLIJKE ervaring met de achillotrain.
love it!!
Zit niet te wachten op weer op 0 te beginnen.
Dat gaat ongeveer met 100m per uur 
leintje_ schreef:Heel verstandig hoor DideH. Laat de fysio het beleid maar bepalen, die kan daar echt het beste een oordeel over vellen. Maandag heb je je eerste afspraak toch?
DideH schreef:Denk dat het hielspoor risico sowieso zeer beperkt is doordat ik niet de hele dag rondloop. Het gaat meer om stukjes van bank-tafel-keuken etc.Dat gaat ongeveer met 100m per uur
De vierdaagse laat nog even op zich wachten
. Warboel schreef:Germie, de zon schijnt niet uit je reet, de wereld draait niet om jou.