Och nee… zoiets komt precies altijd samen… jij bijna klaar met je chemo.
Hopelijk is het echt een pril begin en komt ze er vanaf met een operatie en/of bestraling… misschien kan ze bespaard worden van heel de chemo rimram…
Ik hoop dat ze snel haar behandelplan heeft.
Het is zwaar als dit allemaal samen komt (know the feeling) maar ik heb veel aan mijn dichte familie die er zelf mee te maken hebben (gehad), je kan elkaar steunen, je begrijpt elkaar zoveel beter en dat helpt ook met het hele verwerkingsproces want er is iemand die het ECHT verstaat… zelfs samen huilen kan ‘deugd’ doen…
klinkt misschien heel raar, zeker als je nog maar net die diagnose hebt gekregen en alles nog moet beginnen.
Gelukkig is ze er snel bij met het bevolkingsonderzoek!
Veel sterkte daar, voor heel de familie
BeFunny
Geplaatst: 29-01-25 23:25
He SansaS wat naar. Wel fijn dat ze het ontdekt hebben bij het onderzoek maar het is en blijft een onbetrouwbare poedersuiker. Sterkte voor jou en je familie met dit nieuws
Mijn zus had ook K maar is niet gerelateerd. Ik blijf het frappant vinden omdat ze ziek werd op haar 35e ik met 39 dus beetje zelfde leeftijd ook. Ik probeer daar niet teveel aan te denken maar vreemd vind ik het wel. Ik zou soms wel willen dat ze er nog was omdat ze mij zou begrijpen.
Poeh wat een pech ook. Veel sterkte voor jou en je moeder
Ik heb laatst bevolkingsonderzoek gehad hier en ik kneep hem opeens toch een beetje voor ik de uitslag had
jokari
Geplaatst: 31-01-25 17:51
Joepie en bleh tegelijk, SansaS. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik wens jullie allebei het beste, en ook veel moed en sterkte voor jullie naasten. Die zitten nu dubbel in de stress.
Wat heftig zeg van je moeder. En dan ook precies deze vorm. Ik weet niet veel meer te zeggen dan sterkte
SansaS
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-25 23:00
Bedankt
happytime
Geplaatst: 01-02-25 20:52
Wat heftig je moeder ook triple negatief,tjeetje hoop dat jullie elkaar goed kunnen opvangen in het chemoproces.is de behandeling precies hetzelfde? Ik mag nu weer voor mamografie,elk jaar weer spannend of de boel nog " schoon" is en de triple negatief niet terug. Ik heb de laatste chemo"s niet gekregen omdat mijn lichaam het toen niet meer aankon.( moest 4x bloedzakken,kon niet eten vanwege mijn ziekte v crohn en viel 8 kg af in 18 weken tijd) maar....grote tumor was weg na de chemo"s en moest alleen het vliesje waar die inzat en okselkliergedeelte weghalen en bestralingen erna. Leef met jullie mee want je word echt " geleeft" in deze heftige periode,daarna is het weer opknappen en langzaam het leven weer oppakken. En de ponys zijn echt belangrijk geweest in deze periode,wat een troost en...je moet ernaar toe... Sterkte meiden,zet hem op
SansaS
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-25 21:18
Waarschijnlijk dezelfde behandeling ja..
Ooh wat spannend zeg ik hoop je nog gewoon schoon bent!
Hier gisteren spontaan even op buitenrit geweest. Paard was 3 weken niet gereden en is ook niet altijd de braafste haha dus vandaar even slofje want vliegen kan ik me niet veroorloven:)) maar hij was heel lief.
Mooie foto,straalt het plezier van af. Ik ben vorige zondag uitgegleden in het bos, mijn lies flink verrokken. Zou heel graag weer eens rijden. Heel veel moed voor jou en je moeder om samen aan de weg naar genezing te timmeren.
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Kan het nieuws van mn moeder ook wel goed parkeren.
Zij heeft nu petscan gehad en is wachten op alle uitslagen..
Ik heb het paardrijden weer lekker opgepakt en hou het ook best goed vol! Sinds een weekje is de energie helemaal terug nu de lelijke carboplatin weer uit mijn lijf is.
Morgen laatste chemo en wil dan ook even een maandje lekker verder met paardrijden. Hardlopen weer beetje oppakken. En dan lekker zo fit als kan de operatie ingaan in maart