Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Ik had er idd gewoon iets van moeten zeggen. Maarja om iemand die ik niet ken daar op aan te spreken, zeker als ik me al zo beroerd voel.. Dat is niet makkelijk.
Het is geen ouder iemand, denk hooguit 40. Dacht juist, jeej, een jonger iemand en ook nog een vrouw.. Lag steeds met oudere mannen, maar moet zeggen dat die oudere mannen veel stiller waren.
Heb vandaag wel nog met haar gesproken en ze is heel vriendelijk. Dus wss durf ik er vanavond wel wat van te zeggen, al hoop ik dat het niet nodig is
Volgens mij is het ook wel een regel dat je geen geluid hardop zet. Je krijgt ook een simpele koptelefoon als je opgenomen word.
Overdag maakt het me nog niet eens zoveel uit, dan doe ik m'n koptelefoon wel op, maar 's nachts is wel heel rot. Zelf let ik er ontzettend op dat ik anderen niet wakker maak met geluid of licht en dan vervolgens lig je wakker door de ander![]()
Vanohtend weer bloed geprikt. Kalium is weer netjes, dus dat infuus is weer gestopt. Het leek er vanochtend dus toch even op dat ik naar huis zou gaan, omdat er gewoon niet veel meer is wat ze nog kunnen doen.. M'n Uroloog vind wel dat de termijn die eerst voor de operatie stond, 6 weken, veel te lang duurt en dat het ZSM moet. Zal niet met een paar dagen zijn, maar ze gingen ervoor zorgen dat het iig veel sneller zou zijn. Dat is iig heel fijn.
En ze hebben toch ook nog eens een Chirurg langs laten komen, om die nog eens mee te laten kijken. Die heeft mn buik onderzocht en heb geen pijn die wijst op evt iets bekneld in m'n darmen ofzo. Maar voor de zekerheid wou die toch nog een scan laten maken. Dat gebeurd dus morgen. Dus toch nog niet naar huis.
Vind het echt fijn hoe m'n eigen Uroloog en de andere artsen het nu aanpakken. Hoe serieus ze me nemen, maar ook hebben ze nu volgens mij wel door dat ik niet zo sterk in m'n schoenen sta... Maarja, hoe duidelijk wil je het hebben. Anders had ik niet zo lang doorgelopen met zo'n niersteen en stuwing
Femke_Tweety schreef:'Ik vind het een beetje lastig en banketstaaf, maar mag ik je wat vragen? Wil je vanavond alstjeblieft een koptelefoon of oortjes gebruiken als je videos of clips kijkt? Ik kon er niet van slapen maar wou ook niet banketstaaf doen?'
Héél dikke kans dat ze heel welgemeend sorry zegt, dat ze het ook niet doorhad. Spanning van in het ziekenhuis terecht komen en zo.
Als je iets zo brengt komt het eigenlijk altijd wel goed