Hier ook al dagen last van hoofdpijn, maar dan vooral aan het einde van de dag. Lichaam moet erg wennen aan de warmte en benauwdheid geloof ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik weet niet of ik met 15 kilo onder het kopje “veel” afvallen val, maar ik vond zo snel even geen ander afvaltopic. Ik had altijd een maximum van 65kg omdat ik een pony heb die (15% regel) 75kg kon dragen, min 10 voor tuig en kleding. Maar sinds ik men, en vanuit huis werk (en de snoepkast en frisdrank altijd lekker makkelijk te pakken zijn), en vooral met de auto naar stal ga ipv met de fiets… zit ik dus opeens aan 70
qua energie, “lichaamsgevoel”, én uiterlijk.
goed bezig sowieso 
veel moeilijker dan dat is het ook, over het algemeen, niet...

ik hoop dat ik over een tijdje ook leuke afval dingen kan delen EmptyWords schreef:Zo, ik heb me al eens voorgesteld hier, maar nog niet actief meegedaan.
Ik ben nog steeds erg moe, een goed slaapritme vinden met de kleine is nog een uitdaging.
Wel heb ik me voorgenomen iedere dag een uurtje te wandelen met de baby en de honden. Dat is nu 3x gelukt. Ook wil ik niet meer alles eten wat los en vast zit. Dus daar focus ik nu op. Ik houd mog niet bij wat ik eet, hoeveel en of het een gezonde keuze is. Zolang het maar ontbijt, lunch en avond eten is.
voorkomt teleurstelling...
Hebben jullie dat ook wel eens, of ben ik een geval apart?