Gothico, wat een leuk overzicht en fijn dat het weer mee werkte. Jullie zullen onderweg heel wat bekijks hebben gehad.
Zebrastreep, het is echt wachten op de zomer. Vandaag ook echt nog veel wind zeg….bahh.. Ik wil terug naar Frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Zebra, als het echt slecht is qua weer/modder dan schrijf je ook een setje tandwielen en een ketting af helaas. Dus niet alleen voor jezelf, maar ook voor je fiets een flinke belasting.
Als je nu weer last van je knie krijgt zou ik mijn verlies nemen en niet gaan. Pak rust en focus op Norg.
100km moet je wel full commitment doen en anders beter niet, dan wordt het een hele vervelende rit en daar is het niet voor bedoelt natuurlijk, het mag zwaar zijn maar wel leuk!
Gaaf Eleeke! Beste afstand ook, waren er meer aangehaakt?
Super Gothico, dat je ook nog nadien zoveel positieve reacties krijgt. Dat doet de mens goed he.
Heb je al weer met je velo gefietst?
Hier ff rustig, rug wordt langzaamaan beter gelukkig. Maar prive/werk ff erg druk, komende zaterdag gaan we op vakantie, dus daar nu focus op, opgeruimd prive en werk vertrekken haha.
Zaterdag nog wel naar het bikepark in Holten geweest om te helpen, in juli gaan de eigenaren op vakantie en neem ik het een dagje over.
Zaterdag terug over de Toeristenweg van Holten naar Nijverdal gefietst, voor de kenners onder ons, 1 van de mooiste asfaltstroken van ons land wat mij betreft
Zebrastreep schreef:MarliesV schreef:Zebra, als het echt slecht is qua weer/modder dan schrijf je ook een setje tandwielen en een ketting af helaas. Dus niet alleen voor jezelf, maar ook voor je fiets een flinke belasting.
Als je nu weer last van je knie krijgt zou ik mijn verlies nemen en niet gaan. Pak rust en focus op Norg.
100km moet je wel full commitment doen en anders beter niet, dan wordt het een hele vervelende rit en daar is het niet voor bedoelt natuurlijk, het mag zwaar zijn maar wel leuk!
Gaaf Eleeke! Beste afstand ook, waren er meer aangehaakt?
Super Gothico, dat je ook nog nadien zoveel positieve reacties krijgt. Dat doet de mens goed he.
Hier ff rustig, rug wordt langzaamaan beter gelukkig. Maar prive/werk ff erg druk, komende zaterdag gaan we op vakantie, dus daar nu focus op, opgeruimd prive en werk vertrekken haha.
Zaterdag nog wel naar het bikepark in Holten geweest om te helpen, in juli gaan de eigenaren op vakantie en neem ik het een dagje over.
Zaterdag terug over de Toeristenweg van Holten naar Nijverdal gefietst, voor de kenners onder ons, 1 van de mooiste asfaltstroken van ons land wat mij betreft
Daar dacht ik dus ook aan, en aangezien het niet mijn fiets is heb ik ook geen zin al veel extra kosten. Maar alles is nu al heel nat en dat gaat de komende dagen niet beter worden.
Ik heb ook niet het idee dat ik de eindstreep ga halen op deze manier en dat is ook niet goed voor het zelfvertrouwen maar ook lichamelijk zijn mijn knie daar denk ik een behoorlijke opdonder van krijgen.
MarliesV schreef:Super Gothico, dat je ook nog nadien zoveel positieve reacties krijgt. Dat doet de mens goed he.