Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 20:35

cinniz123 schreef:
Ik heb nu een setje uv gel wraps (uitharden) van ali op en werd gewoon hard dus ligt denk echt aan de aanbieder en zelfs dan zit er nog verschil in kwa wraps is mijn ervaring.

[ [url=m/Njbffr.jpg]Afbeelding[/url] ]

De boven staande bleven echt goed zitten tot er 2 vingers afbraken door mn knol die het nodig vond zn korf weg te rukken terwijl ik hem vast had dus vandaag eraf gehaald maar jeetje deze lijm zat het super goed!
Kon ze eraf halen zonder mn eigen nagels te beschadigen wat heel fijn is maar er bleef een flinke lijm laag zitten en dat was wel een flinke klus.

Vanmorgen een setje shtolida uv gel wraps erop gedaan gedaan en vind ze wel tegenvallen de wraps bestaan uit 2 lagen waarop je bij sommige de bovenste laag dus omhoog ziet komen en nu zat er net al 1 los op de plaklaag.

Afbeelding

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-24 12:20

Bovenstaande uv wraps van shtolida er al afgehaald want het is opgebouw uit lagen en de lagen lieten los van elkaar dus echt heel lelijk en mn haar bleef er continu onder zitten.
Ik vind ze dus niet voor herhaling vatbaar.
De gewone wraps van hun ben ik daarin tegen wel te spreken over!
Werken fijn en kleuren komen overeen met de site.
Ik heb alleen 1 nagelsticker omgedraaid omdat ik anders alleen maar roze had want mn nagels zijn te kort om het blauwe te zien.
Afbeelding

fabske

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 16:50

Afbeelding

Alvast voor de vakantie een nieuw setje erop gedaan van mynailcandy.
Gel stickers met een UV lamp voor diegene die het merk niet kennen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:37

Ow wat een leuke!

Hier ook weer een nieuw setje weer uv wraps.
Afbeelding

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 21:06

Prachtig al die kleurtjes!
Ik ben helemaal verliefd op dit setje van Lily & Fox.

Afbeelding

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 22:33

Mooie setjes ook van jullie!!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 12:23

cinniz123 schreef:
cinniz123 schreef:
Ik heb nu een setje uv gel wraps (uitharden) van ali op en werd gewoon hard dus ligt denk echt aan de aanbieder en zelfs dan zit er nog verschil in kwa wraps is mijn ervaring.

[ [url=m/Njbffr.jpg]Afbeelding[/url] ]

De boven staande bleven echt goed zitten tot er 2 vingers afbraken door mn knol die het nodig vond zn korf weg te rukken terwijl ik hem vast had dus vandaag eraf gehaald maar jeetje deze lijm zat het super goed!
Kon ze eraf halen zonder mn eigen nagels te beschadigen wat heel fijn is maar er bleef een flinke lijm laag zitten en dat was wel een flinke klus.

Vanmorgen een setje shtolida uv gel wraps erop gedaan gedaan en vind ze wel tegenvallen de wraps bestaan uit 2 lagen waarop je bij sommige de bovenste laag dus omhoog ziet komen en nu zat er net al 1 los op de plaklaag.

[ [url=m/pcxTAN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huh, dit herken ik niet! Bedoel je niet het laagje folie wat je er sowieso af moet halen? En doe je er dan een topcoat overheen? Shtolida blijft bij mij net zolang zitten als bijv. By Emily.

Dit zit er vanaf vrijdag op:

Afbeelding

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 13:09

Mloes schreef:
Huh, dit herken ik niet! Bedoel je niet het laagje folie wat je er sowieso af moet halen? En doe je er dan een topcoat overheen? Shtolida blijft bij mij net zolang zitten als bijv. By Emily.

[ [url=m/Hynjjg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb er helaas geen foto van gemaakt maar nee niet de folie die eraf moet dat was er al afgehaald.
De wraps bestaan uit meerder laagjes en de kleur laat los van de doorzichtige laag.
Ik zag het gelijk al en heb ze er binnen een paar dagen afgehaald want ze werden gewoon heel lelijk.
De gewone wraps van hun hebben dit dus niet die zijn wel mooi.
Ik doe er altijd een rubberbase overheen.
Nu deze van shtolida (gewone wraps)

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 14:18

Ik heb voor het eerst gelstickers van ByEmily maar vind ze echt niet fijn. Kreeg ze niet helemaal aangesloten met m’n nagels waardoor er zooi tussen gaat zitten.

Heb maar weer nieuwe Lily & Fox besteld. Daar was ik wel tevreden over.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 14:27

Ik herken dat. Het splitsen van de uv stickers. Dat gebeurt bij mij ook. De ene kleur sneller dan de ander, maar toch.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:23

cinniz123 schreef:
Mloes schreef:

[ [url=m/Hynjjg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb er helaas geen foto van gemaakt maar nee niet de folie die eraf moet dat was er al afgehaald.
De wraps bestaan uit meerder laagjes en de kleur laat los van de doorzichtige laag.
Ik zag het gelijk al en heb ze er binnen een paar dagen afgehaald want ze werden gewoon heel lelijk.
De gewone wraps van hun hebben dit dus niet die zijn wel mooi.
Ik doe er altijd een rubberbase overheen.
Nu deze van shtolida (gewone wraps)

[ [url=m/XRbdwF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah ik heb dat nog nooit gehad! Heb toevallig wel dezelfde kleur in huis, als die bij je vorige bericht (waar dus de laag losliet). Benieuwd of dat bij mij ook is dan!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 18:12

Mloes ben ik ook benieuwd naar.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 21:46

Ik heb dat ook, dat de lagen los laten van elkaar. Heel irritant en niet mooi.

Daarnaast gaan ze er bij mij toch best snel af steeds, ondanks een extra topcoat. Jammer!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 22:48

Ik heb nu meerder topcoats gebruikt maar bij mij blijven ze over het algemeen het beste zitten met rubber base van pink gellac eroverheen.
Maar blijft zeker geen weken zitten.

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 23:44

Laatste set van by Emily heeft 3 weken gezeten. De huidige gaat het minder lang volhouden. Schoonmaakmiddel en mijn lompigheid hebben 2 nagels genekt. Rest zit nog wel erg stevig. Maar ik heb wel het idee dat de sets met overmatig veel glitter het iets minder lang volhouden bij mij.
Bij shtolida hadden vriendin en ik ook dat de toplaag wat eerder los kwam, de rest zat wel twee weken goed, maar het zag er wel wat minder mooi uit.

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 11:32

Wat een leuke setjes allemaal! <3

Voor degenen die een topcoat / base over hun stickers heen doen.. Neem je de stickers eerst af voor je ze lakt, en zo ja waarmee? En heeft iemand anders met dunne, flexibele nagels een manier gevonden die werkt zodat de stickers lang blijven zitten? Ik heb nu verschillende topcoats geprobeerd, maar tot dusver geen succes! En ik vind de printjes zo leuk!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 15:39

Contemplate schreef:

Voor degenen die een topcoat / base over hun stickers heen doen.. Neem je de stickers eerst af voor je ze lakt, en zo ja waarmee? En heeft iemand anders met dunne, flexibele nagels een manier gevonden die werkt zodat de stickers lang blijven zitten? Ik heb nu verschillende topcoats geprobeerd, maar tot dusver geen succes! En ik vind de printjes zo leuk!

Ik heb ook dunne flexibele nagels en dat is dus ook de reden waarom ze bij mij geen weken blijven zitten.
Omdat de lijm losgaat op de punt komt er speling in mn eigen nagel en de wrap met topcoat blijft hard en staan zoals hij moet staan en dan komt er eerder vuil en water tussen en komen ze dus eerder los.
Lastig foto maken maar dit idee.

Afbeelding

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 17:06

Contemplate schreef:

Nee ik neem ze niet eerst af. Ik doe er meteen na het plakken een topcoat overheen. Ik heb geen dunne nagels, wel heel snel groeiend. Daarom vind ik ze maar een week mooi zitten, voornamelijk door de uitgroei. En ik vind het te leuk om weer een ander kleurtje of printje op te plakken om ze langer te laten zitten. Op mijn teennagels laat ik ze dan wel weer 4 weken zitten, die groeien veel minder hard en door mijn slechte rug doet het me teveel pijn om ze vaker te doen. Dus dat gaat prima.

Afbeelding
Dit is mijn setje voor deze week.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 18:58

Weet iemand hoe je ByEmily eraf krijgt? Heb watjes met Aceton erom gedaan maar krijg ze er niet af -O-

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-24 20:14

druppeltje nagelriem olie aan de kant van je nagelriemen. Met een sate prikkertje er wat ruimte onder maken. Met die olie los je de lijm op. Suc6

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 20:52

Op de site van by emily staat ook een filmpje. Met olie en een bokkepootje heb je het er vrij makkelijk af. Wees wel geduldig en ruim met de olie, want je hebt kans op schade als je het laatste stukje te snel eraf sloopt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 20:54

Selina schreef:
Weet iemand hoe je ByEmily eraf krijgt? Heb watjes met Aceton erom gedaan maar krijg ze er niet af -O-

Er zit zo’n houten staafje bij met een plat kantje. Je pakt wat olie (zonnebloemolie of haarolie etc) en dat druppel je op de rand en dan wrik je iets met het staafje ertussen en nog wat olie ertussen. Dan week je hem los.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 21:09

Wat gek. Op hun site stond met aceton. Hele nagels aan gort nu := Had geen geduld meer. Maar had beter even kunnen wachten en jullie tips geprobeerd.

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 21:50

Als je de gel wraps (die met lamp) hebt gebruikt is het olie. De traditionele kunnen wel met aceton..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 21:58

Wat suf zeg. De verkeerde methode gebruikt :+
Duidelijk dat ik aan vakantie toe ben.