Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Ik ben ook gelijk voor gezond gegaan Zolala, want mijn angst is jaren geweest om aan te komen.
Ik was 16 kilo kwijt, toen kwam de overgang en kreeg ik er gratis 10 weer terug.
Nu let ik ook echt op mijn voeding en... ik ben ook gaan wandelen.
Elin_ schreef:Ik zit op dag 3, poging geen idee meer. Het waren ook halve pogingen hoor tot nu toe. Nu ben ik er meer bewust mee bezig, maar enorme trek. Ook moeite met het vasthouden van de voordelen er dan van. Ik 'voel' de noodzaak niet zo tot ik weer start met roken en uiteindelijk de sigaret 1) niet eens lekker vind 2) deze wel 'moet' roken
Hieperdi schreef:Vandaag per direct gestopt, kan wel janken
Elin_ schreef:Elin_ schreef:Ik zit op dag 3, poging geen idee meer. Het waren ook halve pogingen hoor tot nu toe. Nu ben ik er meer bewust mee bezig, maar enorme trek. Ook moeite met het vasthouden van de voordelen er dan van. Ik 'voel' de noodzaak niet zo tot ik weer start met roken en uiteindelijk de sigaret 1) niet eens lekker vind 2) deze wel 'moet' roken
Inmiddels dag 43. Het gaat me goed af. Incl. uitgaan en andere momenten. Alleen het terrasseizoen nog overleven
Hieperdi schreef:Vandaag per direct gestopt, kan wel janken
Voor mij heeft het boek stoppen met roken van alain car enorm geholpen. Staat gratis te beluisteren op Spotify. Geen hulpmiddelen, maar wel een andere insteek dan alleen op wilskracht. Ik vond het verhelderd