Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bellex schreef:@Cynthier wat leuk volgende week de geslachtsecho! Gaat jullie vriendin het dan op een of andere wijze weer aan jullie bekend maken?
lucifertje schreef:Hi!!! Ben even weggeweest en heb de tijd niet gehad om bij te lezen. Zijn van de week terug gekomen van een waanzinnig mooie reis door Jordanië. Deze week
De geslachtsecho gehadmaar dat is nog even geheim tot we het iedereen verteld hebben. Al deze ervaringen hebben een zwart randje omdat mijn omaatje van 99 donderdag is overleden
![]()
Ik voel mij verder goed maar merk dat mijn lijf aan het groeien is. Ik ben nu ruim 17 weken en ongeveer 1 kilootje zwaarder. Ik slik ook nog steeds Davitamon multivitamine en visolie. Verder neig ik ook nog steeds naar kunstvoeding ipv borst.
PeraManga schreef:Hier vanochtend de eerste echo gehad!
Alles was goed en godzijdank 1 kloppend hartje.
Toch een beetje angst voor een meerling.![]()
Op naar de volgende echo!
lucifertje schreef:Bedankt allemaal voor de reacties. Ze wist idd dat ik zwanger was en ze zei nog: ‘oh dan mag ik voor die tijd niet doodgaan’. Ik had er alleen nog graag verteld wat ze voor achterkleinkind zou krijgen. Wilde ik vandaag doen maar dat is dus niet gelukt.
Ik ben nu ruim 4 maanden zwanger en had gisteren voor het eerst dat m’n eigen broek niet meer lekker zatWaar kopen jullie je zwangerschapsbroeken? Heb nu bij de hm 2 broeken besteld maar die zijn voor nu te groot
![]()
Oh en heeft iemand ook een tip waar je snoezige newborn outfitjes kan kopen? Ben nog niet echt iets tegengekomen waar ik warm van word.
Set_Elkol schreef:Haha ik dacht even dat jouw reactie over tweedehands ging over snoezige newborn kleding, ik dacht huh, korte broeken? En bij de paarden?
Gecondoleerd met je oma lucifertje!
Mijn oma overleed toen ik in het begin van het jaar kort zwanger was en toen baalde ik dat ik het niet had kunnen vertellen. Nu is het ook alweer een half jaar later, maar ik overweeg haar wel te vereren via de tweede naam.
Ik ben tevreden over kleren via bonprix, of tweedehands mamalicious via vinted.
Wat is je smaak qua baby kleding lucifer?
welmoed__ schreef:Haha you rock. Slim om voor de volgende keer iemand anders te vragen, denk dat je lichaam dan zegt nope.![]()
Ik heb vandaag weer een late dienst na 3 week vakantie. Erg balen dat het vanaf nu mooi weer word na ons, zo goed als, verregende vakantie. Gelukkig gaan we over 4 weken nog een week naar mijn ouders in Portugal. Hopelijk kunnen we daar nog even wat genieten van het lekkere weer.
Ben ook wel benieuwd hoe mijn collega’s gaan reageren. Heb het mijn eigen team voor de vakantie wel zelf verteld, maar het andere team niet. Daarvan hebben de meeste het wel op sociale media gelezen.