Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:Lau schreef:Nou ik ga jullie verlaten alles lijkt op een miskraam. Er is een kleine mini kans dat het goed is maar daar ga ik niet vanuit.
Ik duim nog voor je door voor die kleine mini kans
Larisske schreef:Daffie, begrijpelijk dat je het nog niet goed durft delen/geen behoefte hebt tot na de 20 weken. Ik zou het wel niet kunnen ook zo lang wachten om alles klaar te zetten/spullen te kopen. :Y
Larisske schreef:Lau, hee veel sterkte..![]()
Ben benieuwd hoe de hcg verandert,hoe hoog was de waarde nu? Hopelijk zit er niets buiten de baarmoeder.
Pfoe Daffie,nog 5 weken is toch nog lang! Zo'n verschil in geboortegewicht en bijkomen. Was je dochter je eerste waar je ook het meeste bijkwam?
Ilse_123 schreef:Hè bah wat naar van de misselijkheid, was dat vorige zwangerschap ook zo? (Sorry als ik er ergens overheen heb gelezen).
Wel super weer om op de camping te zitten, hopelijk kun je ondanks de wc bezoeken wel genieten en paashazen naar binnen werken.
Ik moet op dieet van de verloskundige… ik ben te zwaar, maar wel sportief en gezond, zwaarheid zit hem ook heel erg in de vrouwelijke delen. Maargoed, ik probeer groentes te snacken en minder suiker te eten, maar zo’n paasweekend maakt die voornemens moeilijk.
Ilse_123 schreef:Nee geen dieet om te vermageren, maar ik mag ook zeker niet zoveel aankomen als vorige keer. Wat volledig aan mezelf lag trouwens