Marije_jiplover schreef:Spannend traject, Kimberley!
Veel sterkte met alles.
Mocht je in het ziekenhuis nu nog gebruik maken van de sportruimte daar?
Niet gevraagd. Vond achteraf de dagen best vermoeiend hahah.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley_ schreef:Lieke schreef:Pittig traject Kimberley, maar je hebt zo te lezen al een hoop bereikt, hopelijk wordt dat straks nog meer met de transplantatie. Geen idee hoe dat werkt, maar mag je dan (na revalidatie) alles weer of is dat niet te zeggen?
Deze revalidatie is alleen maar om zo fit mogelijk te worden en na de revalidatie moet ik dit vasthouden tot aan transplantatie. Na transplantatie zal ik dingen niet meer mogen maar kan dan iig weer gewoon de dagelijkse dingen doen net als een gezonde dertiger.. hoop ik.
germie schreef:Dus feitelijk de gewone dingen mogen wel, misschien niet naar exotische oorden gaan waar hygiene en gezondheidszorg niet aanwezig is, maar daar is wel overheen te komen lijkt mij. Ik snap dat je gewoon simpele dingen wilt doen en daarna je voldaan wilt voelen zonder echt moe te zijn.
Ik ben ook heel benieuwd hoe snel zo'n traject na de operatie dan gaat.
Wat is de prognose hoe lang je nog moet wachten?
En dan moet je daarna natuurlijk ook sportief blijvenHier zouden er ook best wat kilo's af mogen, maar mij lukt het niet, dus ik vind dat je al heel knap bezig bent.
XxLMMxX schreef:Ik was vermoeid afgelopen week. Eigenlijk nu nog steeds wel. Alleen een beetje rustig gesport. Niet te veel gedaan.
Maandags flow yoga lesje
Dinsdag wat yin yoga thuis en een rondje hardgelopen.
Woensdag geschaatst.
Donderdag wat yin yoga thuis gedaan en hardlooptraining.
Vrijdag rustdag
Zaterdag rondje hardgelopen.
Zondag rustdag.
Goof schreef:Ik ga proberen weer actiever mee te kletsen!
Ik ben 2023 in ieder geval begonnen met een rondje hardlopen. Ik had 2 weken niet gelopen ivm griep, maar ik liep eigenlijk moeiteloos 5km weg![]()
Goed begin dus.
Renee1991 schreef:Even in het algemeen, iemand van jullie ervaring met spit? Weet niet of ik dat heb hoor, maar na het sporten trad er geleidelijk een soort kramp op thv m’n SI gewricht. Op de dag zelf kon ik bijna niet lopen of staan, nu is het langzaam aan het wegtrekken.