Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 16:36

Even een tip, ik vond deze website :) mocht je nou testen en hij is negatief, kun je hier zien hoeveel % je hebt om positief te testen per dpo. Wellicht helpt het bij testdrang. Zoals ik vanmorgen had, ik moest ineens testen, echt een bevlieging en natuurlijk was ie wit… toen zag ik dit en was ik wat gerustgesteld, want minder dan 50% test positief op 9 dpo (al ben ik misschien zelfs pas 8 dpo).

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 17:37

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik wacht nog morgen af en zaterdag weer testen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 22:35

Hoi dames, ik meld me weer. Vandaag echo gehad en helaas een missed abortion…

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 22:59

Sidney1833 snap dat het niet snel genoeg kan gaan, maar gemiddeld duurt het een jaar.

Spannend Liiene

Bhodi dank je wel. Stond in mijn bijsluiter ook.

Angela wat verdrietig! Welkom terug en ik hoop dat je snel weer zwanger bent

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 23:12

@Angela wat jammer! Hoe gaat het nu met je?
Ik duim weer met iedereen mee die op de wachtbank zit

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 07:40

Lovelys: spannend zeg! Ik ben benieuwd naar het resultaat van je test!

Angela: ach dat is sneu zeg :(

Hier 10 dpo en merk dat ik weer wil testen, ik heb nog 1 vroege test in huis en die wil ik bewaren tot zondag dus ik denk dat het wel moet lukken om het niet te doen :) ik voel nog steeds niks, maar met vlagen voel ik me anders, gelukkiger ofzo, heel gek. Verder wat kleine dingen, maar dat kan met van alles te maken hebben := we wachten nog rustig 2 dagen af!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 08:19

Wat naar Angela. Hoe gaat het nu met je?

@Bhodi: misschien begrijp ik die website verkeerd hoor, maar hoe kun je al een positieve test hebben als de innesteling nog niet is gebeurd? Die vind toch plaats 5-12 dagen na de ovulatie? Of zijn dit vooral mensen met een vroege innesteling?

Wij hebben ook weinig geduld merk ik, ik heb echt met mezelf afgesproken pas volgende week te testen op de dag nadat ik ongesteld moet worden, maar we zijn echt aan het aftellen, haha.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 08:42

Maanlicht: dat kan inderdaad het geval zijn, daarom zijn dag 1-5 dpo ook niet aanklikbaar :)
Welke dag is precies je nod? Ik ben hier ook hard aan het aftellen en heb last van m’n borsten, ze zijn zwaar en het voelt of de schijven eronder dikker zijn… nooit eerder gehad, maar zou goed van een menstruatie kunnen zijn.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 09:14

Spannend Lovelys ik duim voor je :D

Sterkte Angela :knuffel:

Hier gisteren en paar dagen geleden ovulatietest gedaan. En ik kreeg wat humeur klachten dus gisteren dacht ik al die kan wel eens positief gaan worden. En ja hoor bijna positief dus verwacht vandaag of morgen een knaller. Dat zou super fijn zijn. Vandaag is dag 16 van mijn cyclus. Maar ik weet uit ervaring dat dit ook nog dagen zo kan aanhouden. :=

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 10:28

Ounee Angela wat verdrietig :( sterkte! :knuffel: als je wilt praten staat m'n pb open :knuffel:

Hier dag 6 van de cyclus nu dus ik verwacht volgende week pas mijn ovulatie. Deze maand wel rustiger aan hoor. Niet teveel testen en gwn dag op dag klussen en dan zien we wel.

Spannend Bodhi en maanlicht en lovelys! ik duim voor jullie!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 10:30

Bhodi schreef:
Maanlicht: dat kan inderdaad het geval zijn, daarom zijn dag 1-5 dpo ook niet aanklikbaar :)
Welke dag is precies je nod? Ik ben hier ook hard aan het aftellen en heb last van m’n borsten, ze zijn zwaar en het voelt of de schijven eronder dikker zijn… nooit eerder gehad, maar zou goed van een menstruatie kunnen zijn.

Mijn nod is de 22e.

Ik heb toevallig precies hetzelfde, maar heb ook het idee dat ik van alles wil voelen :+

@Iloveiswan: fijn dat je waarschijnlijk je piek gaat vinden!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 11:56

Iloveswan: hopelijk is je ovulatietest snel positief!

Primavera: wachten op je ovulatie duurt dan ook nog lang. Hopelijk lukt het je op de boel een beetje los te laten :)

Maanlicht: ik heb precies hetzelfde inderdaad, mijn nod is 1 dag eerder, spannend zeg! Wanneer wil je gaan testen?

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:28

Sterkte Angela! :(:) hoe voel je je nu? Hopelijk kunnen we straks samen een zwanger topic openen! :D

Hoe doen jullie t in deze tijd met alcohol drinken? Elke maand tussen eisprong en ongesteld worden niet drinken, of een beetje?

Ga vanavond met een vriendin uit eten, morgen een feestje.. wil eigenlijk ook niks zeggen mja :') en geen rijbewijs nog dus kan niet bobben haha

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:36

Ik wil de 23e gaan testen, als ik het geduld kan opbrengen.

Ik drink geen alcohol, het valt al een tijdje niet zo lekker en het is niet bevorderlijk voor het zwanger worden. Mijn partner drinkt ook niet.

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 13:01

Ik drink normaal gesproken ook eigenlijk niet vaak, alleen op verjaardagen en feestjes. Gisteren 1 slokje whiskey gehad, maar probeer het wel zo veel mogelijk te voorkomen na de eisprong.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:07

Heeft iemand ervaring met de Fertilily?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:13

Miesemuisje: ik probeer niet te drinken, maar ik zou er ook niet te zwaar aan tillen :)

Maanlicht: oh dat duurt niet heel lang meer. Ik heb geen ervaring met de Fertilily, maar het zou ook niet nodig moeten zijn. Sperma vindt z’n weg wel :) mocht het nou blijken dat het niet wil lukken, kan je altijd nog kijken naar de opties, maar dat is mijn mening.

Ik heb vandaag een baaldag, ben moe, stemmingswisselingen en gewoon blegh.. ik probeer gezond te eten, maar alles wat ik eet, maakt me misselijk, behalve iets minder gezond eten (lees: croissant, bolletje met kaas en een glas cola). Vreselijk irritant. Of ik word ziek of ik ben zwanger :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 14:21

Haha, ik heb ook geen zin in gezonde dingen. Heb dat niet zo vaak, dus wel vreemd. Maar goed, ik ben ook grieperig.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 16:43

Maanlicht: vervelend maanlicht! Hoe pak jij zoiets dan aan? Ik kan me uit een ver, ver verleden herinneren dat we in eenzelfde afvallen topic zaten :) ik heb ook niet zoveel in huis in verband met de vakantie en de kasten moeten leeg. Normaal eet ik heel braaf m’n fruit en groente, zorg voor eiwitten, maar nu schreeuwt m’n lichaam om koolhydraten en suikers :=

Net weer wakker van m’n tweede middagdutje, ik ben kapot. M’n vriend heeft Corona en ik heb nergens last van, test ook nog steeds negatief, dus een beetje vreemd is het wel..:

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:07

Er heerst ook griep, dus dat kan ook. Of je test later pas negatief. Hier ook negatief.

Klopt dat we in hetzelfde afvaltopic zaten. Ik ben nu wat milder voor mezelf, doe ik altijd als ik niet fit ben. Ik was best serieus nog aan het afvallen, maar ben nu heel slank dus er hoeft niets meer af.

Ik eet dus nu wat meer koolhydraten en wat minder eiwit, maar probeer wel mijn groente en fruit ook te eten, dat is wel belangrijk.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:28

Bhodi spannend en balen dat je niet lekker in je vel zit.

Maanlicht vreselijk dat afwachten he?!? Ik wacht tot morgen af.

Miesemuisje ik drink af en toe een glaasje. Geen grote hoeveelheden. Zodra ik zwanger ben, drink ik niets meer. Mijn partner laat ongeveer 1,5 week de alcohol staan (week voor de ovulatie + ovulatie dagen).

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:13

Hier probeer ik de alcohol te mijden maar vanmiddag toch een coctailtje gedronken :) vriendlief vraag ik (nog) niet de alcohol te mijden. Wellicht dat ik dat wel doe als het me te lang duurt :P

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:30

Ik kon me vanmorgen niet beheersen, vandaag 10 of 11 dpo (ik ben helemaal in de war) en de test is negatief. Ik wilde morgen met Vaderdag testen, maar dat vond ik toch een beetje te confronterend als ie negatief zou zijn. Ik heb nu een 4 dagen eerder test van sensitest gebruikt met 25 miu, maar helaas lijkt ie negatief. Toen heb ik m opengemaakt en dacht ik een streepje te zien, maar als je m openmaakt is ie ongeldig. Bah wat een onzekerheid. Welke early test zouden jullie aanraden? Want dat ga ik die zometeen maar even halen :=

Heb m even bewerkt, want dan zien jullie wat ik zie zeg maar :)
Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:36

Ik zie inderdaad een lijntje :j

Zou het sowieso bij dipsticks houden, dan hoef je niks open te maken en is een streep ook gewoon een geldige streep.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 09:41

Ja, ik dacht ook dat ik dipsticks had, maar helaas! Ik moet dus even langs de drogist voor andere tests, even zien welke ik wil halen. Heb je nog tips? :)