Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:leintje_ schreef:Mijn moeder zei toevallig precies hetzelfde
waarschijnlijk van mijn generatie en mekano was toen hot en hip
Rocamor schreef:Jeetje wat een puzzel zeg. Geen wonder dat je daar flink kast van hebt.
Gelukkig geen ikea, dat er schroefjes over zijn...
En die nietjes, hoeveel heb je er, jeutje
leintje_ schreef:Merci
Gisteravond is mijn katheter verwijderd en toen ik vannacht moest plassen kwam het niet op gang. Stress natuurlijk, waardoor het alleen maar moeilijker ging. Uiteindelijk met de verpleegkundige overlegd om eenmalig te katheteriseren, want er zat toch wel vrij veel urine in de blaas.
Vanmorgen weer geprobeerd te plassen en toen lukte het na een aantal pogingen gelukkig wel. Man wat kan je blij zijn als je gewoon kan plassen.
Heb alleen wrs wel een aderontsteking aan mijn rechterarm door het infuus en de vancomycine (wat echt zooi is voor je aderen zei de physician assistant). Dus het infuus wordt straks verplaatst naar mijn andere arm
pien_2010 schreef:Ik wilde de boel niet opstoken, maar begreep absoluut niet waarom ze je geen kolfjes gaven. Je hebt het nu echt nodig om weerstand op te doen, je sterker te voelen etc. Goed van de verpleegster dat ze haar nek voor je heeft uitgestoken.
BloemBloem schreef:Aderontsteking is niet fijndat kan ook goed zeer doen.
Wat heerlijk dat je zelf weer kan plassen! Dat is weer een goede stap vooruit!
marleen_usar schreef:Mag je morgen naar huis, dat zou wel fijn zijn. Het valt vaak wel tegen dat je dan geen hulp meer hebt zoals in het ziekenhuis.
Suzanne F. schreef:leintje_ schreef:Toch een bacterie die (laaggradig) het bot heeft geïnfecteerd, waar ik dus niet ziek door ben geworden
Jeetje, wat een pech. Komt dat vaak voor, een bacterie?
pien_2010 schreef:Je HB is nog erg laag en daar ben je waarschijnlijk dood moe van terwijl je ook nog deze operatie hebt gehad. TEnminste als de waardes gemeten worden als vroeger in mijn tijd (8 -9 was geweldig, 7 normaal , 6 licht laag onder de 6 was je moe en hoorde niet).
Krijg je dan tabletten mee om je ijzergehalte te verhogen? Want is volgens mij nog niet zo gemakkelijk erbij te eten.
Tuurlijk ben je graag thuis, maar laat je pas ontslaan als je echt in orde bent en ik vind met die infectie in je aderen bv dat je dat niet bent. Als er nu iets mis gaat ben je gelijk op je plek.
Ik ben dus een beetje bezorgd, Leintje.Sorry.