Zo dag 1 hier goed door gekomen. Nu aan het avondeten.
Lekkere dingen zie ik voorbij komen cake jammie! De bounty bites had ik al gemaakt zondag maar die hebben het dus niet overleeft hier thuis, viel te goed in de smaak dus moet ze morgen nog een keertje maken
Hier de knoflookpasta gemaakt! Heerlijk! Had de knoflook best lang heel zacht laten sudderen en het was totaal niet scherp meer. Beetje citroensap erbij en smullen maar . Mijn vriend miste wel een beetje wat variatie dus volgende keer maar wat cherrytomaatjes. Had nu alleen veldsla. Heb ook nog steeds de bietenrisotto op de planning staan maar heb elke keer iets dat op moet.
Ook al 2x de appel-rozijnen-kaneel broodjes gemaakt en de kwarkbollen. Beide erg lekker maar wel een beetje plat. Maar ja, heb ik altijd...
Mijn gisteren gemaakte cake was ook te lekker. Helft aan m'n vader gegeven...andere helft opperdepop .
silby
Geplaatst: 15-03-21 20:10
Mijn kruidenpotjes kwamen vandaag binnen met als mijn boeken standaard. Heerlijk lopen prutsen in de keuken vanmiddag.
Marlis
Geplaatst: 15-03-21 20:11
Faringo schreef:
Mijn gisteren gemaakte cake was ook te lekker. Helft aan m'n vader gegeven...andere helft opperdepop .
Kan die cake van jou in de vriezer? Heb veel bananen die te rijp zijn haha
Gnome
Geplaatst: 15-03-21 20:12
Leuk!! Ik moet eigenlijk voor morgen nog de energierepen bakken maar mijn benen zijn het er niet mee eens. Nog even een half uurtje haha. Heeft iemand ze al gemaakt?
De repen zitten in de oven. Heb maar de helft van het blik gebruikt anders blijft er echt niets van over. Ben benieuwd!
Nicje87
Geplaatst: 15-03-21 21:53
Super leuk om zo bij iedereen te zien waar ze mee bezig zijn. Hier dag een van het zomerboek gedaan en de stampot gegeten.
Gnome
Geplaatst: 15-03-21 21:55
Nicje87 schreef:
Super leuk om zo bij iedereen te zien waar ze mee bezig zijn. Hier dag een van het zomerboek gedaan en de stampot gegeten.
[ [url=m/6FPryB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oehhh lekker hoor
lieke2
Geplaatst: 15-03-21 22:33
Leuk dat er meerderen gestart zijn met het zomerboek, ik ook Liep al 'vast', had geen rijstewafels gekocht . Daarvoor in de plaats aan een brownie gezeten, die eigenlijk voor morgen is om een online jubileum van een collega te vieren . Vanavond maar ipv zoete aardappel in de stamppot bloemkool gedaan. Even wennen maar best oke. Had totaal geen verwachting van die huttekase op de stamppot, maar die vond ik verrassend goed
En niet gelukt om een 1-persoons portie te maken, dus morgen of overmorgen weer andijviestamppot . Ik ben benieuwd hoeveel andijvie er afgelopen weekend/vandaag extra verkocht is door dit boek
Stamppot dagje voor meer van ons zo te zien! Hoe doen jullie het met pistoletjes tijdens de lunch? Is dat nog te eten als je die een avond van te voren afbakt?