superpony schreef:Nou, ik vind de jeugd enorm meevallen.......
Als ik op social media kijk zijn het vooral de 25-60 jarigen die schreeuwen, delen en van alles roepen en oproeren.
Ik vind juist de 20ers enorm meevallen. Ook in de winkels, Je mag niks zeggen, maar het zijn de ouderen die zich al vanaf het begin niet netjes gedragen in de winkels. Niet 1, steeds weer, loop je er tegenaan. Toch samen winkelen, gangpaden blokkeren, tegen je aan lopen, geen afstand houden, mondkapjes niet op of nu maar half, voor de deuren staan praten. En als je heel netjes en voorzichtig wat zegt, krijg je hun mening over alles wel te horen.
Ik heb me daar 1x over uitgelaten en het was iets wat op grote schaal opvallend was.
Heel in het begin liep ik de kruidvat zo in en was het een jonge meid die netjes zei; U moet wel een mandje pakken.
Ik hoor ook dat ze enorm balen, maar ook vanuit hun situatie met studeren, stages lopen etc. Maar niet zo op grote schaal dat zij oproeren.
Ik zeg helemaal niks over de jeugd Superpony, ik haal enkel wat Sureido in haar post zet.
Dat gezegd hebbende ken ik toch vrij veel jeugd die met zijn allen bij elkaar kwamen met oud en nieuw, bij sommigen werden zelfs vakantiehuisjes daarvoor afgehuurd.
Jeugd die vreselijk moeilijk doet als ze voor hun aankoop van fles cola en een zak chips een karretje moeten meenemen in de supermarkt.
Kijk er zijn heel veel die het goed doen, maar ook heel veel die de regels met een kilo zout nemen en die niet altijd zo netjes zijn. Maar goed, die zullen in het normale leven misschien ook onopgevoed gedrag vertonen.