Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Persoonlijk denk ik dat complottheorie aanhangers geen informatie delen omdat ze eigenlijk geen complottheorie aanhangers zijn. Ik denk dat het ondercover communisten zijn. Het voornaamste doel is angst zaaien zodat we de overheid en het economische systeem niet meer vertrouwen, al ons geld van de bank halen en in een sok bewaren. Hierdoor vallen alle banken om: de mascotte van kapitalisme. Wake up sheeple.
Nee maar eerlijk, wat is je doel precies Loriene? Je waarschuwt maar kunt geen inhoud delen. Wil je ons daadwerkelijk verlichten en kennis bijbrengen of alleen angst zaaien?
*back to bed*
loriene schreef:Jullie denken dat ik een complotwappie ben maar dat ben ik niet. Dom ben ik ook niet. Verder zeg ik er niets over. Gewoon doen wat de overheid zegt en het vaccin nemen. Wij nemen hem zeker niet. Verder heb ik hier wel genoeg gezegd. Voor degenen die twijfelen denk goed na.
Janneke2 schreef:En ik denk dat de huisartsen niet zitten te wachten op extra werk in de vorm van pokkenbriefjes voor corona entingen uitschrijven...
Kinke schreef:Maar in het ziekenhuis hebben ze dan dus als doel om je ziek te maken?
Al die artsen, verpleging, wie dan ook, ze willen je helemaal niet beter maken?
Jessix schreef:Ik heb geen boekje, althans ik heb het nog nooit gezien. Wanneer krijg je zoiets dan? Misschien heeft mn moeder het nog wel vanuit mijn kindertijd...
Jessix schreef:Ik heb geen boekje, althans ik heb het nog nooit gezien. Wanneer krijg je zoiets dan? Misschien heeft mn moeder het nog wel vanuit mijn kindertijd...
Dilan93 schreef:Ik weet nog niet of ik de prik wil.
Normale griepprik haal ik nooit. Weet ook niet eens of ik die krijg omdat ik buiten de risicogroep val.
Wil sowieso eerst weten wat dat vaccin doet. Maar ik hoor ook bij de laatste groep die aan de beurt zo zijn.