Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 21:43

lenaa_tje schreef:
Blue_Eyes schreef:
Covid 19 is duidelijk besmettelijker dan de seizoensgriep; zonder maatregelen ligt de besmettelijkheid van sezoensgriep rond de R=1,3 (dus 1 persoon met griep besmet gemiddeld 1,3 andere persoon), die van Covid-19 volgens Chinees onderzoek tussen 2,4 en 3,85.
bron en bron

De vraag is nu toch wel of dat gaat veranderen? Voor nu lijken veel mensen geen antistoffen op te bouwen dat zorgt er denk ik voor dat het besmettelijker blijft. Wel vind ik zulke cijfers vroeg. Ik vraag mij af of je zulke conclusies (met zulke cijfers) nu al kan trekken.

Wat ik begrepen heb is het meer dat antistoffen relatief kort aanwezig lijken te zijn. Als in, mogelijk maar een aantal maanden ipv bijv. een paar jaar. Nu is het wel zo dat immuniteit niet direct gelijk staat aan antistoffen want je T-cellen spelen hierbij ook nog een rol.
Ik ben alleen geen immunoloog dus hoe het daar precies mee zit durf ik niet te zeggen. Ik heb er een tijd terug wel een duidelijke uitleg over gelezen maar toen ik die een aantal dagen later wilde terugzoeken lukte dat natuurlijk niet meer... |o

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 22:52

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik las ook al vaker dat mensen in hetzelfde huis niet ziek werden / worden wat ik ook wel heel interessant vindt hoe dat nu kan. Wie weet hoe vaak je het misschien al heb ingeademd maar er niks gebeurd of dat het lijf het onschadelijk heeft gemaakt. Net zoiets als dat je een paar keer per dag kanker krijgt maar het lijf het direct vernietigd. Vind sws heel bijzonder wat een lijf allemaal kan ook mensen die dit virus goed doorlopen dat een lijf instaat is eigen antistoffen te ontwikkelingen.

Dat noem je dan geen kanker gok ik.. dit klinkt voor mij ingeval vreemd dus als je hier een bron bij hebt.

Cellen die zich delen zijn normaal: kanker is een (cluster van) op hol geslagen cellen dat zich agressief deelt en veel voedingsstoffen opslurpt.
Nu is het inderdaad zo dat je wel vaker een op hol geslagen cel hebt die teveel deelt, maar die wordt meestal onschadelijk gemaakt dmv "geprogrammeerde celdood".
Het staat in mijn anatomieboek nogal feitelijk op die manier vermeld.

ik zou het niet verwoorden zoals in de post van Zebrastreep maar dat je soms gekke cellen hebt die normaal gewoon opgeruimd worden is inderdaad een feit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 23:22

Magrathea schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik las ook al vaker dat mensen in hetzelfde huis niet ziek werden / worden wat ik ook wel heel interessant vindt hoe dat nu kan. Wie weet hoe vaak je het misschien al heb ingeademd maar er niks gebeurd of dat het lijf het onschadelijk heeft gemaakt. Net zoiets als dat je een paar keer per dag kanker krijgt maar het lijf het direct vernietigd. Vind sws heel bijzonder wat een lijf allemaal kan ook mensen die dit virus goed doorlopen dat een lijf instaat is eigen antistoffen te ontwikkelingen.

Dat noem je dan geen kanker gok ik.. dit klinkt voor mij ingeval vreemd dus als je hier een bron bij hebt.

Cellen die zich delen zijn normaal: kanker is een (cluster van) op hol geslagen cellen dat zich agressief deelt en veel voedingsstoffen opslurpt.
Nu is het inderdaad zo dat je wel vaker een op hol geslagen cel hebt die teveel deelt, maar die wordt meestal onschadelijk gemaakt dmv "geprogrammeerde celdood".
Het staat in mijn anatomieboek nogal feitelijk op die manier vermeld.

ik zou het niet verwoorden zoals in de post van Zebrastreep maar dat je soms gekke cellen hebt die normaal gewoon opgeruimd worden is inderdaad een feit.[/quote]

bedankt voor de uitleg @Magrathea dit is wat ik bedoelde maar wist niet zo goed in welke medische termen ik het het beste uit kon leggen of op een manier wat goed te begrijpen is. Maar de op hol geslagen cellen lijkt inderdaad vaak voor te komen op een dag. Mijn oma heeft longkanker en ook daarvan zeiden de artsen dat een verkeerde celdeling bij iedereen voorkomt maar het onschadelijk gemaakt wordt. En het helaas in het geval van mijn oma niet onschadelijk is gemaakt maar is gaan doorzetten.

BigOne

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:19

We moeten de naam aanpassen, de groep noemt zich inmiddels Viruswaarheid!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:44

Ik ben een beetje bang dat onderstaande video gezien gaat worden als "propaganda", maar wellicht dat het bij sommige mensen ogen opent...

Dit is in Amerika, maar vergeet niet dat dit NL had kunnen zijn als we later waren geweest met acties inzetten. Alhoewel ik de fysieke maar vooral emotionele vermoeidheid zeker ook zelf wel gevoeld heb.

https://m.youtube.com/watch?v=aURHtnlhygk

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 15:14

bigone schreef:

Ik hoorde het net wel even gelachen we krijgen onze zin niet dus naam veranderen en nu maar richten op het behouden van democratie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 15:28

bigone schreef:

Owww, ingewikkeld, ik volg het niet meer.... Nu is het virus ineens weer wél waar? :')

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 15:30

Jawel, maar het is maar een griepje.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 16:24

Zij denken gewoon dat zij de waarheid over het virus vertellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 16:57

Het virus is in een lab gemaakt door China. Of door de Big Pharma. Om 5g uit te rollen en vooral zodat Bill Gates geld kan verdienen. Maar het virus bestaat niet. En al bestaat het niet, het is verder ook maar gewoon een griepje. :D

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 17:12

Dat is echt een ingewikkelde tekst Safina. _O-

En dit alles was toch gedaan om ons dood te maken en dan slaven van ons te maken. Hoe dat dan in z'n werk gaat weet ik ook niet. Ik weet ook niet of dat nu de makkelijkste volgorde is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 18:48

iemand een idee waarom die grote almachtige Big Pharma / China / overheid / illuminati/ Bill Gates al die sites met complottheorieën nog niet uit de lucht heeft gehaald? Want vergeleken met nanochips met NFC tags injecteren en vervolgens mensen genetisch te hacken, modificeren en als willoze zombies te besturen met 5g, lijkt het offline halen van wat sites die je plannen verraden me echt een peulenschil.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 18:53

safina schreef:
iemand een idee waarom die grote almachtige Big Pharma / China / overheid / illuminati/ Bill Gates al die sites met complottheorieën nog niet uit de lucht heeft gehaald? Want vergeleken met nanochips met NFC tags injecteren en vervolgens mensen genetisch te hacken, modificeren en als willoze zombies te besturen met 5g, lijkt het offline halen van wat sites die je plannen verraden me echt een peulenschil.

In China verwacht je het zeker. Maar offline halen van dat soort websites komt meer voor in landen zoals noord Korea. In China is er misschien wat meer vrijheid

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:01

Ik las van de week wat er echt aan de hand is.

Reptilianen. Een ruimteras wat al sinds de dinotijd op aarde ronddwaald maar alleen in 5D te zien is. Deze reptilianen houden ons in 3D zodat wij ze niet zien. Ze zitten verweven in de elite van de wereld. En omdat we de laatste tijd in de buurt kwamen van 4D en 5D hebben zij het coronavirus bedacht zodat we weer teruggaan naar 3D :j .

Ik zuig het niet uit mijn duim hoor! Dat heeft iemand anders al gedaan.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1796160899

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:08

Ik zat zo lang naar 'ruimteras' te kijken. Het kwartje viel pas heel laat. Ruimte-ras. Niet ruim-teras. Bill Gates' nanochips in mn brein laten me niet meer helder nadenken.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:10

Och die beesten heb ik op stal , vandaar dat het paard zo verlicht loopt , 5 G straling en hij loopt in de vijfde dimensie !
Laatst bijgewerkt door BigOne op 04-08-20 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:14

Hoe krijg je het bij elkaar verzonnen. _O- Ik ga vanavond mezelf maar naar 5D mediteren eens kijken wat ik dan zie. Na 3 sangriaatjes komt het vast goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:18

Marjo schreef:

Reptilianen. Een ruimteras wat al sinds de dinotijd op aarde ronddwaald maar alleen in 5D te zien is. Deze reptilianen houden ons in 3D zodat wij ze niet zien. Ze zitten verweven in de elite van de wereld. En omdat we de laatste tijd in de buurt kwamen van 4D en 5D hebben zij het coronavirus bedacht zodat we weer teruggaan naar 3D :j .

OK, ze gaan dus van mij via vaccinaties een controleerbare transhumanbeing maken, waarna ik dien als voer voor een hongerige reptiliaan.

Omslachtige manier om aan je eten te komen zeg... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:21

Marjo schreef:

Naast 5g nu ook 5D! *\o/* Dat lijkt me eigenlijk echt heel gaaf, reptilianen en 5 dimensies.
Maar
Citaat:
Dit artikel is geen complottheorie

Als dat maar duidelijk is >;) .

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:25

Citaat:
Dit zijn geen complottheorieën, maar dit is spirituele kennis die je niet op het internet vindt.

Zette hij op Facebook.

:')

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Magrathea op 04-08-20 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:26

Marjo schreef:

Wacht effe. De 5e dimensie:
"De vijfde dimensie is dan ook bewustzijn. In de vijfde dimensie ben je geheel bewust van het feit dat je bewustzijn bent en je lichaam tijdelijk als voertuig dient om deze derde dimensie te kunnen ervaren. Je kan in deze dimensie reizen in tijd en ruimte. Je bent je volledig bewust van je multidimensionale zijn."

Als ik in de 5e dimensie alleen maar 'bewustzijn' ben, wat gaat die reptiliaan dan eten? 'Bewustzijn'? Hoeveel calorien bevat 'bewustzijn' eigenlijk?!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:27

Ik denk dat er zich in de vijfde dimensie niemand meer in dit topic durft te melden die het wel eens is met deze groep.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:28

bigone schreef:
Ik denk dat er zich in de vijfde dimensie niemand meer in dit topic durft te melden die het wel eens is met deze groep.

Hoor eens, in de vijfde dimensie is er natuurlijk niet zoiets futiels als Bokt.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:28

safina schreef:
Marjo schreef:

OK, ze gaan dus van mij via vaccinaties een controleerbare transhumanbeing maken, waarna ik dien als voer voor een hongerige reptiliaan.

Omslachtige manier om aan je eten te komen zeg... :+

Deze bedoel je dus. https://www.youtube.com/watch?v=2RqVOn-pJsY

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:36

Morganlefay schreef:

Dus ik had dit al sinds 1983 kunnen weten?!?!?! Shyte ben je eens een avondje stoned mis je meteen vitale info voor de rest van je leven.......