Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Wat voor kruiden?
Ik ken het nl alleen uit de pakjes, en wil het natuurlijk kha maken... Dus een geslaagd recept is zeeer welkom!
Denise_Storm schreef:Deze worstenbroodjes zijn echt een aanrader!
[ [url=m/hddt15.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://ketocoaching.be/blogartikels/re ... nbroodjes/
BellaSharon1 schreef:@loveUggs Doe jij ook de startgids van the new food?
Thatgrumpyh schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik ben bezig met dieten nu 1.5 maand. De eerste maand ging goed met 4 kg er af, maar de laatste twee weken staat het helemaal stil terwijl ik blijft rond de 1200 calorieën per dag.
Omdat ik fasting doet, eet ik alleen lunch en diner. Lunch eet ik rijstwafels met Philadelphia en diner wat wij kiezen van hello fresh.
Vind het alleen heel apart dat the weegschaal helemaal stil staat.....
Het begon allemaal wanneer ik begon met de rijstwafels en Philadelphia, zou het daar aan kunnen liggen?
LoveUggs schreef:BellaSharon1 schreef:@loveUggs Doe jij ook de startgids van the new food?
Ja kloptThatgrumpyh schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik ben bezig met dieten nu 1.5 maand. De eerste maand ging goed met 4 kg er af, maar de laatste twee weken staat het helemaal stil terwijl ik blijft rond de 1200 calorieën per dag.
Omdat ik fasting doet, eet ik alleen lunch en diner. Lunch eet ik rijstwafels met Philadelphia en diner wat wij kiezen van hello fresh.
Vind het alleen heel apart dat the weegschaal helemaal stil staat.....
Het begon allemaal wanneer ik begon met de rijstwafels en Philadelphia, zou het daar aan kunnen liggen?
Als je kha doet, dan zijn de rijstewafels niet kha.
Maar wissel je in je ontbijt dan niet af?
BellaSharon1 schreef:Ai dat is balen! Ik bestel gewoon een doos eieren van 30 stuks, dan heb ik altijd genoeg.
Ik heb in de eerste week zelfs gehad dat ik mijn lunch oversloeg omdat ik echt geen honger had en normaal heb ik altijd honger haha
De chocomouse is echt even variëren, ik had de eerste keer ook zo iets van blegh.. maar de 2e x was hij al stuk lekkerder, ik doe er nu ook beetje opgeklopte slagroom doorheen, dan is de structuur net wat voller
LoveUggs schreef:BellaSharon1 schreef:Ai dat is balen! Ik bestel gewoon een doos eieren van 30 stuks, dan heb ik altijd genoeg.
Ik heb in de eerste week zelfs gehad dat ik mijn lunch oversloeg omdat ik echt geen honger had en normaal heb ik altijd honger haha
De chocomouse is echt even variëren, ik had de eerste keer ook zo iets van blegh.. maar de 2e x was hij al stuk lekkerder, ik doe er nu ook beetje opgeklopte slagroom doorheen, dan is de structuur net wat voller
Volgende keer ga ik met de choco mousse idd gewoon eens testen
Even een vraag.. Kan het zijn dat je hierdoor in het begin enorm aan de dunne raakt? (Zoja dan doe ik wat goed)verder geen buikpijn oid, maar ontlasting is zegmaar niet normaal..