Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:16

Super knap Danjel! +:)+

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:17

wat goed Danjel! heel knap van je, gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:19

Danjel, die weegdag, is dat een dag die je zelf hebt bepaald of ga je ergens heen daarvoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:20

Wow, onwijs knappe prestatie Danjel! :oo Respect!!!

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:21

Danjel gefeliciteerd! Super knap gedaan *\o/*

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:37

Danjel schreef:
Gisteren mijn weegdag bij WW, ik heb mijn streefgewicht behaald en ga stabiliseren nu.
-37 kilo (en een beetje) binnen 10 maanden. Trots! *\o/*
Nooit meer terug naar mijn oude gewicht, ik zal dan ook nog lang gebruik blijven maken van WW (het groene plan, alles tellen behalve fruit en groente)
Nu een nieuw eetschema bedenken, want ik mocht 30 punten per dag en nu 36 punten per dag (en weekextra van 35 punten)

Wat super goed joh! *\o/*

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:41

Danjel, supergoed! Gefeliciteerd *\o/*

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:43

juval schreef:
Butterfly, veel succes bij de dietist vandaag!

Bootcamp.. veel succes, maar het zou niets voor mij zijn. Zeker als het in de buitenlucht is zou ik me te veel bekeken voelen.. toch de schaamte voor mijn lichaam.

mijn eerste kilo is er inmiddels af, op naar de volgende. Ik wilde IF gaan doen, op zich lukt het wel, maar toch ook wel lastige momenten om niet gezellig met de kinderen mee te ontbijten. Ik heb nu maar bedacht dat ontbijt geen brood meer hoeft te zijn, maar fruit is ook goed. Na 19:00 uur eet ik niets meer.
Verder drink ik gedurende de dag veel water. Geen sap of frisdrank meer. alleen water en koffie/thee. Dat helpt ook.

veel succes iedereen.
Ik lees wel mee, maar vind het lastig om steeds uitgebreide bijleesposten te maken

Met fruit doorbreek je het vasten helaas. Wellicht zou je kunnen kijken naar iets dat minder dan 50kcal bevat. Daarmee doorbreek je het vasten niet. Wellicht 115gram komkommer (15kcal). Goed knauwelen en toch nog je if hours verhogen.
Ikzelf heb het nog niet toegepast, maar heb t achter de hand voor als ik t heel moeilijk heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:47

Landvrouw, alles met calorieën verbreekt toch je vast? Zelfs cola light doet dit, omdat je lichaam denkt dat het suiker binnenkrijgt..

Danjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:05

Relaxed schreef:
Danjel, die weegdag, is dat een dag die je zelf hebt bepaald of ga je ergens heen daarvoor?

Ik volg digitaal WW, dus zonder workshops waar je heen kunt om te wegen.
Je weegdag kun je zelf instellen in de app. Je krijgt op je weegdag ook je nieuwe weekpunten en dagpunten als je bent afgevallen (tot een bepaald minimum)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:08

Inderdaad. Alleen koffie (zwart), thee of water is ok in je vastenperiode. Verder al het eetbare doorbreekt dat.
Maar goed, is maar net hoe serieus je het wilt volgen.

Danjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:09

Mjetterd schreef:
Wat knap! Is 'gefeliciteerd' passend om hier te zeggen :D?
Gefeliciteerd in ieder geval, een hele prestatie! Wil je voor en na foto delen?

Tuurlijk mag je me feliciteren :j

Bij deze een voor en na foto

Afbeelding

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:15

Wat een verschil! Nogmaals, super knap :D

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:18

Relaxed schreef:
Landvrouw, alles met calorieën verbreekt toch je vast? Zelfs cola light doet dit, omdat je lichaam denkt dat het suiker binnenkrijgt..

Ja ik had dat ergens gelezen dacht ik, maar ik kan t nergens terugvinden.. dus zal ik dan misschien wel hebben gedroom :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:36

Eigenlijk moet ik ook even een 'voor' foto maken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:45

Woooooow, wat een geweldige foto!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:48

Ik ben doormiddel van meer te gaan eten aan het afvallen. Ik ben nu op 4 weken tijd bijna een halve kilo kwijt. Het gaat langzaam maar opzich wel vol te houden. Ik at heel weinig (kon in het verleden goed op 2 boterhammen en wat fruit leven op een drukke dag) nu eet ik ochtend yogurt met fruit, smiddags 3 volkoren crackers met kipfilet, groente spread of filet american, kaas ect.. Tussendoor dan nog een boterham met 100% pindakaas. Dan gewoon avond eten en savonds nog wat ongezouten nootjes. Het is de bedoeling dat ik dus meer ga eten en mijn lichaam het niet omzet in vet. Ben op deze manier vorig jaar 7 kilo afgevallen. Door privé omstandigheden is er helaas weer 5 kilo aangekomen.. Ik wil er minimaal 10 kilo vanaf. Hoop dat het topic mij motivatie gaat geven! Super knap al van jullie allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:52

Ik zat eens op de website van Weight Watchers te kijken, maar daar zijn ze niet echt consistent met gewichten afvallen. :')

Afbeelding

Afbeelding

Danjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:54

Dank voor de reacties! :o :o
Een tip:

Mijn 4 D's:

Durf
Doen
Discipline
Doorzettingsvermogen

Succes allemaal! +:)+

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:00

Danjel schreef:
Gisteren mijn weegdag bij WW, ik heb mijn streefgewicht behaald en ga stabiliseren nu.
-37 kilo (en een beetje) binnen 10 maanden. Trots! *\o/*
Nooit meer terug naar mijn oude gewicht, ik zal dan ook nog lang gebruik blijven maken van WW (het groene plan, alles tellen behalve fruit en groente)
Nu een nieuw eetschema bedenken, want ik mocht 30 punten per dag en nu 36 punten per dag (en weekextra van 35 punten)

Wat een prestatie! Gefeliciteerd heerlijk om te mogen stabiliseren nu.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:00

Vanochtend eerste stressmoment achter de rug. 1e sollicitatie gehad. Zo na het werk de 2e sollicitatie en dan zijn de stressmomenten van deze week jopenlijk weer voorbij.

zondag lekker een workshop met mijn hond :D echt veel zin in

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:04

Danjel wat goed!! Gefeliciteerd! Wat een kilo's ook.

Arabella, is je sollicitatie goed gegaan?

Hier net eens wat nieuws geprobeerd een banaanpannekoek omdat ik zo gek ben op pannekoeken.. Nou ze mislukte :P Wel opgegeten, maar mwah.. Dus niet voor herhaling vatbaar, maar in iedergeval wel geprobeerd.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:18

mijn dochter maakt regelmatig banaanpannekoeken. Ik hou niet zo van banaan, maar deze smaakte best goed. Mijn dochter is afgelopen maanden ca 15 kg afgevallen door meer bewegen en gezond eten. Dat motiveert mij ook.. maar goed, zij is zo'n 30 jaar jonger, dus dat gaat dan automatisch wat makkelijker :)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:26

Ik heb een aantal keer geprobeerd die bananenpannekoekjes te maken maar ze mislukken bij mij dus altijd :+

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:37

Haha Juval ja dan gaat dat inderdaad makkelijker. Ik kreeg net een herinnering op facebook van 4 jaar geleden toen was 18,5 kilo afgevallen.. Confronterend want toen zag ik er zo goed uit.

Knudd ja hier dus het zelfde :P