Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danjel schreef:Gisteren mijn weegdag bij WW, ik heb mijn streefgewicht behaald en ga stabiliseren nu.
-37 kilo (en een beetje) binnen 10 maanden. Trots!![]()
Nooit meer terug naar mijn oude gewicht, ik zal dan ook nog lang gebruik blijven maken van WW (het groene plan, alles tellen behalve fruit en groente)
Nu een nieuw eetschema bedenken, want ik mocht 30 punten per dag en nu 36 punten per dag (en weekextra van 35 punten)
juval schreef:Butterfly, veel succes bij de dietist vandaag!
Bootcamp.. veel succes, maar het zou niets voor mij zijn. Zeker als het in de buitenlucht is zou ik me te veel bekeken voelen.. toch de schaamte voor mijn lichaam.
mijn eerste kilo is er inmiddels af, op naar de volgende. Ik wilde IF gaan doen, op zich lukt het wel, maar toch ook wel lastige momenten om niet gezellig met de kinderen mee te ontbijten. Ik heb nu maar bedacht dat ontbijt geen brood meer hoeft te zijn, maar fruit is ook goed. Na 19:00 uur eet ik niets meer.
Verder drink ik gedurende de dag veel water. Geen sap of frisdrank meer. alleen water en koffie/thee. Dat helpt ook.
veel succes iedereen.
Ik lees wel mee, maar vind het lastig om steeds uitgebreide bijleesposten te maken
Relaxed schreef:Danjel, die weegdag, is dat een dag die je zelf hebt bepaald of ga je ergens heen daarvoor?
Danjel schreef:Gisteren mijn weegdag bij WW, ik heb mijn streefgewicht behaald en ga stabiliseren nu.
-37 kilo (en een beetje) binnen 10 maanden. Trots!![]()
Nooit meer terug naar mijn oude gewicht, ik zal dan ook nog lang gebruik blijven maken van WW (het groene plan, alles tellen behalve fruit en groente)
Nu een nieuw eetschema bedenken, want ik mocht 30 punten per dag en nu 36 punten per dag (en weekextra van 35 punten)